Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2274745 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8400 : 03.01.18 - klo 11:39 »
Anonyymiä vihapostia suomalaisilta Magic-harrastajilta (?). Kiva juttu.
Lieköhän sama kaveri, jonka luma bongasi Jeremyn JCC:tä koskevan twiitin kommenteista, stalkkasi reddit-historialtaan myrkylliseksi ja bännäsi diktaattorimaisin ottein selvitettyään Sherlokkitaidoin vastaavan partis-tunnarin.

Mitään arvokasta ei menetetty.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa laakkeer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8401 : 03.01.18 - klo 12:44 »

Poissa Animal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8402 : 03.01.18 - klo 13:46 »

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8403 : 03.01.18 - klo 15:44 »
Anonyymiä vihapostia suomalaisilta Magic-harrastajilta (?). Kiva juttu.

Jotenkin ehdin jo toivoa, että tämä olisi Suomessa jäänyt pienen foorumiväännön asteelle. :/ Ei sillä, etteikö harrastajistakin löytyisi tarpeeksi idiootteja, mutta ainakin tuolla jenkkilässä Jeremy on saanut aika hyvin mobiloitua myös ne alt-right trollit, joilla ei ole mitään kytköksiä koko peliin. Voisi olla ajankohtaista miettiä jotain keskustelua ja ohjeistusta niille ihmisille, jotka joutuvat targeteiksi. Ei meinaan ainakaan omasta työkalupakista löydy oikeita toimintatapoja tuollaiseen tilanteeseen.

#notallmagicplayers :)
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa laakkeer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8404 : 04.01.18 - klo 06:05 »
https://m.tori.fi/vi/43133356.htm
"Voihan pahus - ilmoitusta ei löydy..."

Juuso M tai tori.fi poistanut ilmoituksen. Myynnissä oli proxy Black Lotus hintaan 250€.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8405 : 04.01.18 - klo 14:49 »
Ja vähemmän vakavaa vitutusta:

Kaveri rapakon takaa lähetti UPS:llä mulle pienen paketin. Viikonloppuna sain UPS:ltä tekstarin, jossa pyydettiin tullaustietoja.

Lähetin sähköpostia ilmoitettuun osoitteeseen ja sanoin että haluan tullata itse (koska ei kiinnostanut maksaa 15 euron palvelumaksua tullimaksujen päälle, varsinkaan kun sisällön arvosta ei ollut mitään tietoa tässä vaiheessa).

Tiistaina UPS vastasi mailiin ja kertoivat että arvo oli sittenkin alle tullausrajan, menee suoraan toimitukseen ja antoivat vielä seurantakoodinkin.

Seuranta alkoi joissain vaiheessa aamupäivää näyttää, että paketti oli väärin sortattu ja toimitus voi viivästyä. Aha.

Iltapäivällä seuranta näyttikin, että paketti on toimitettu Helsinkiin (ei Espooseen, niin kuin olisi pitänyt), paikkaan "Toimisto" (mikä toimisto?) ja sen oli kuitannut "Jokinen" (kaikkien Virtasten arkkivihollinen?).

Tässä vaiheessa kysyin paketin lähettäjältä, oliko minulla varmasti oikea seurantakoodi. Kyllä oli.

Laitoin mailia UPS:lle samalle tyypille, joka oli vastannut tullausmailiini. Häntä ei enää kiinnostanut, koska "tullauspuolelta ei näe toimitusjuttuja". Sillä aikaa lähettäjä soitteli läpi UPS asiakaspalvelun eri versiot kunnes sai kiinni jonkun tyypin Ruotsissa. Ruotsin UPS lähetti kuskin takaisin repimään pakettini Jokisen käsistä. UPS-täti myös lupasi että minuun otetaan yhteyttä jatkotoimenpiteistä.

No ei otettu. Seuraavana päivänä seuranta näytti kaikenlaisia "yritämme selvittää mitä vittua"-skannaustapahtumia, kunnes kuski ilmeisesti löysi kotiovelleni, mutta ei osannut soittaa puhelinnumerooni, joka oli UPS:lle ilmoitettu vähintään kahdesti. Seuranta näytti että "Kuljettajan on saatava turvaluokitus toimituksen tekemiseksi."

Laitoin nettisivujen kautta pyynnön tuoda paketti työpaikalleni. Seuranta taas väitti, että minuun oli yritetty ottaa yhteyttä. Koska ei ollut, soitin itse UPS:lle. Ihmeen kaupalla sain langan päähän henkilön, joka MUISTI puhuneensa paketin lähettäjän kanssa ja älysi ongelman. Hän myös vahvisti, että paketti tuodaan kuin tuodaankin työpaikalleni! Pelastaako tämä henkilö UPS:n maineen vai pitäisikö laittaa viestiä Hamblylle uudesta skandaalista? Tuleeko paketti perille? Voiko paketin sisältö olla kaiken tämän säätämisen arvoinen? Tämä kaikki selviää toivottavasti huomenna!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8406 : 07.01.18 - klo 23:47 »
Vituttaa että tekoäly ei ole vielä siinä vaiheessa että saatais jokaisen GP:n juontokoppiin Robo-LSV.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Anterox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8407 : 08.01.18 - klo 06:12 »
Viimeisen vuoden ankea design ja talven draamat, ei vaan kiinnosta enää.

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8408 : 08.01.18 - klo 17:18 »
Vituttaa että tekoäly ei ole vielä siinä vaiheessa että saatais jokaisen GP:n juontokoppiin Robo-LSV.

Ois ees siinä vaiheessa et pääsis testaileen mtg pakkoja miten ja milloin vain huvittaa.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8409 : 10.01.18 - klo 09:34 »
Onko trolli, jos ei itse tiedä sitä? Vuosien ajan mua on karkoitettu eri netti-osoitteista... miehet joille oon uhrannut vartaloni suhtautuu minuun paskasti...
Naiskaveri ghostaa jo kuukautta...
Mulla on paha mieli.
Mä voisin vaan surullisena pelata vapaa-ajallani ja jos joku vonkaa pillua haistattaa niille pitkät, niin kuin fiksut akateemiset naisetkin tekee. Se pillun antaminen ei vaan ole sen arvoista, koska useimmissa tapauksissa sitä miestä ei kiinnostanu mikään muu. Sen pillun antamisesta tulee mielenterveys ongelmia etenkin kun mies vaan häviää ulottuvilta. Sulle tulee sellanen olo että sun ainut merkitys heille on seksilelu.
Ja se liberaalinen kirjoittaminen... kai se oli turhaa alusta asti. Kukaan ei lue sitä tosissaan.
Mun outo käytökseni saa ihmiset kaikkoamaan.

Ainakin mulla on tää koulu, ystävä ja äiti.
Ehkä mun naamassakin on jotain vikaa.
En halua että tähän vastataan mitään koska joku genius iskee sellaset plussan ja empatiankalastelut syytöksiksi. Mä en vaan halua enempää paskaa vaikka se oliskin pientä. Oon väsynyt siihen. Heittäkää minut ulos kun lysti on. Ihan sama.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8410 : 11.01.18 - klo 23:58 »
Olen saavuttanut suomalaisen zen:in, äärimmäisen vitutuksen josta selviää vain suomalaisella sisulla+viinalla. Työt on paskaa, lasta kiusataan koulussa,parisuhteessa on ongelmia.......taidampa ottaa oluen.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8411 : 14.01.18 - klo 00:45 »
Olen saavuttanut suomalaisen zen:in, äärimmäisen vitutuksen josta selviää vain suomalaisella sisulla+viinalla. Työt on paskaa, lasta kiusataan koulussa,parisuhteessa on ongelmia.......taidampa ottaa oluen.

surullista että tälläkin on niin monta plussaa
ilmeisesti lampaissa on kovaan usko siihen että tietty kemiallinen yhdistelmä selvittää taianomaisesti ongelmia?
tää samainen jumalan kusi on saanu miehiä hakkaamaan naisiaan, rikkonut ihmissuhteita, aiheuttanut kuolemia, onnettomuuksia... esim. yhen tyypin kaveri lähti ajamaan autoa kännissä ja kuoli...
silti se nähdään elämän pelastuksena.
vittu mitä paskaa.
voisitteko lopettaa alkoholin ylistämisen ennen kuin löydätte itsenne juoppojen hoitolaitokselta? mua 10v vanhempi nuori kaveri jossa ei muuten olis mitään vikaa kärsii alkoholismista. sen elämässä ei oo mitään muuta kuin ryyppäämistä päivästä toiseen.
varmasti on heitä jotka osaavat käyttää oikein. mutta alkoholi ei ole vitutusta varten.
alkoholi on juhlintaa varten. jos sulla on asiat paskasti niin kuin yllä lukee, sä ET JUO.
jos saavutit jotain elämässäsi... vaikka valmistuit koulusta. tai tervehdit uuttavuotta. silloin on ok juoda iloon.
suruun ei ikinä pidä juoda.
ei IKINÄ.

vituttaa myös se että kastanjoiden syömisestä tuli outo olo.
mua siis vituttaa, mutta en tee vitutuksesta itselleni tollasta ongelmaa. mulla on vaan hetkellisesti paha mieli, ja se menee ohi.
saatana että päässä pyörii >:(
ja tollasten schembojen pitää leikkiä turhaketta ja toivoa että sellainen nainen kuin minä tulee joensuuhun asti pelastamaan. en ole tulossa. jos oisit jyväskylässä tarjoisin apua, mutta se ei nyt olis kelvannut kuitenkaan.
pah... aikuinen mies ei osaa hoitaa asioitaan.
tuo touhu on vaan säälittävää katsottavaa. ryhdistäydy schembo jos sulla on penis. selkä suoraksi. leuka ylös.
jätä alkoholi rauhaan ja hoida asias kuntoon.

edit16/01/2018: no niin, sain sähköpostilla ilmoituksen kaverin kuolemasta joka tapahtui 2017 puolella. en edes vakavissaan harkinnut että karkeat sanani löisivät viimeisen naulan arkkuun. ja se tapahtui ennen kuin tulin katumapäälle. yksi virheellinen siirto voi maksaa koko pelin...
olen vihainen ja surullinen. hän oli jo antamassa periksi... olen vihainen hänelle ja itselleni. en niin paljon... sille ei voi nyt mitään.
mä jo arvaan mikä oli syy. levätköön paremmilla mielin... olis kurjaa kuolla ja huomata että joutuisi vain kärsimään lisää. mut jos mä oisin... niin. ihan turha jossitella jälkeenpäin. vittu. mut jos jotain tällasta tulee taas vastaan tiedän ettei mitä tahansa voi lähteä sanomaan, vaikka olis kuinka paska fiilis. ja mä sanoin ne sanat silloin kun olin itsekin ihan niin syvällä negakierteessä. mun ei pitäs antaa sille kaiken paskantavalle näkökulmalle valtaa. tää tilanne olis ihan erilainen jos osaisin hallita itseäni niin kuin kuuluisi. hävisin itseäni vastaan.
oisin halunnut nähdä hänet uudestaan.
« Viimeksi muokattu: 16.01.18 - klo 01:14 kirjoittanut yeou »

Poissa hall0n

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8412 : 22.01.18 - klo 16:20 »
Jos haluaisin lukea paskaa irkkiläppää, irkkaisin.

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8413 : 22.01.18 - klo 20:55 »
Jos haluaisin lukea paskaa irkkiläppää, irkkaisin.

Kyynel
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Samsson

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8414 : 25.01.18 - klo 11:54 »
Vasemmassa kädessä hermo jumissa --> pakko jäädä kotiin GP Lontoosta. :'(

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8415 : 25.01.18 - klo 12:17 »
Vasemmassa kädessä hermo jumissa --> pakko jäädä kotiin GP Lontoosta. :'(

"Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin."
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Preacher

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8416 : 26.01.18 - klo 19:03 »
Ihmiset, jotka ostaa MCM:ssä 10 sentillä (0.1€) kortteja, joita tarttee etsiä puoli tuntia.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa laakkeer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8417 : 27.01.18 - klo 02:22 »
Modern Storm

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8418 : 27.01.18 - klo 22:53 »
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Chill79

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8419 : 27.01.18 - klo 23:52 »
Ihmiset, jotka ostaa MCM:ssä 10 sentillä (0.1€) kortteja, joita tarttee etsiä puoli tuntia.

tai jättää listaamatta kortit jotka eivät ole kansiossa säilyttämisen arvoisia  ::) ::)...

-Jyri-

Poissa Porrima

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8420 : 03.02.18 - klo 00:20 »
https://www.theguardian.com/environment/2018/feb/01/indias-farmed-chickens-dosed-with-worlds-strongest-antibiotics-study-finds

+

https://www.theguardian.com/environment/2018/jan/15/british-supermarket-chickens-show-record-levels-of-antibiotic-resistant-superbugs


Varsin mahdollinen kuolema toisten ihmisten, ja lihansyöjänä oman itsenikin, ahneuden vuoksi kuitenkin nyt edes jonkin verran vituttaa, vaikka tämänkaltaisten asioiden postaaminen yleensä tekee ihmisistä vihaisia.

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8421 : 03.02.18 - klo 19:54 »
Kostoksi kasvisruokakeskustelusta tein chili con carnea hirvenjauhelihasta. Vitutusta tuo se, että riisi jäi vetiseksi ja pata turhan mauttomaksi.

(Disclaimer: tehkää vaan rauhassa kasvisruokianne, en polta päreitä siitä että joku diggaa jotain muuta)
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa SenseisDiviningShop

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • MTG Verkkokauppa ja turnausjärjestäjä
    • Sensei's Divining Shop
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8422 : 03.02.18 - klo 20:14 »
Eipä oo koskaan tullu kirjotettua vitutusketjuun, mut nyt meni hermo ku tajus et RPTQ on juhannuksena. Kiitos wizards, tulee todella mukava keskustelu tyttöystävän kanssa.

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8423 : 03.02.18 - klo 20:52 »
Kostoksi kasvisruokakeskustelusta tein chili con carnea hirvenjauhelihasta. Vitutusta tuo se, että riisi jäi vetiseksi ja pata turhan mauttomaksi.

(Disclaimer: tehkää vaan rauhassa kasvisruokianne, en polta päreitä siitä että joku diggaa jotain muuta)

Sama, mutta paahdoin nyhtöpossua.. ja maistuu..

Poissa Vartijainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8424 : 10.02.18 - klo 16:21 »
Toinen kuumeflunssa alle kolmen viikon sisään. Eivätkä nenän limakalvot edes ehtineet toipua täysin viimeisimmästä.

Poissa Samsson

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8425 : 12.02.18 - klo 17:45 »
Taistelu Jaskan unbänni...  :'(

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8426 : 12.02.18 - klo 18:07 »
Taistelu Jaskan unbänni...  :'(
Väärä lanka. Tää oli Modernin historian paras B/R-kierros.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8427 : 13.02.18 - klo 15:05 »
Eipä oo koskaan tullu kirjotettua vitutusketjuun, mut nyt meni hermo ku tajus et RPTQ on juhannuksena. Kiitos wizards, tulee todella mukava keskustelu tyttöystävän kanssa.

Mitä vittua, hyvä tyttöystävä tai ystävä tai pari ylipäätään... osaa keskustella ja on ymmärtäväinen.
Ja mä ihmettelen miksei mulla ole poikaystävää. Mä sanon... liian monessa miehessä on se vika ettei ymmärrä minkälainen diili mä olen.
Mut miten vaan, jos en kelpaa, se ei oo mun ongelma.
Ei vaan jaksa jauhata koko asiaa kun se on jo pyöritetty pään sisällä useemmin kuin loton pallot.
Neuvo: argumentti: tyttöystävä voi tehdä omia harrastuksiaan, sä voit myös. Deal with it, darling.
Teidän suhteessa on jotain paskana jos ei voi läiskiä muutamaa pahvia...
« Viimeksi muokattu: 13.02.18 - klo 15:11 kirjoittanut yeou »

Poissa Preacher

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8428 : 13.02.18 - klo 15:24 »
Joskus se on vaan niin, että elämäntilanteesta sun muusta riippuen aikaa niille yhteisille jutuille ei välttis ihan kauheasti ole, ja kun joku oma juttu menee sen yhteisen ajan päälle niin kipeää tekee. Itseltä esim. jää tässä keväämmällä yhtä sun toista tärkeää väliin, koska elämäntilanne ei yksinkertaisesti salli sitä. Ei siinä ole kyse pahvin läiskimisestä, vaan siitä, että asioita priorisoidaan.

Ja aiheeseen liittyen: MCM-myyjät, joille on ihan mahdotonta laittaa se postin seurantakoodi vaikka erikseen pyytää. AAAAgh.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa Azakael

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8429 : 13.02.18 - klo 17:42 »

Ja aiheeseen liittyen: MCM-myyjät, joille on ihan mahdotonta laittaa se postin seurantakoodi vaikka erikseen pyytää. AAAAgh.

Tämäpä hyvinkin. "Emmä oikeen jaksais. Jos ei oo viikon päästä tullu perille ni kysy uudestaan niin voin koittaa katella sitä koodia."