Vaikka ei pitänyt kirjoittaa ennenkuin on pakkaa testailtu ja muutettu, niiin pari sanaa.
Tendrilshybridiniin törmäsin netittiä kolutessani pakkaa varten, ja se jo pelkästään paperillakin näytti paremmalle, mutta valitsin itse tämän tien.
Ja se, että pakka on jörssiä, minusta sen ei tarvitsisi = pakasta ei keskustella. Kyllä jörssiäkin voi yrittä optimoida, siitä voi keskustella, kuten tässä on hyvin tapahtunut.
Koska samalla kun keskustellaan juuri tästä pakasta, puhumme myös (drum roll) MTG:STÄ (da-daa! tätä ei kukaan nähnyt tulevan). Eli tuolta voi vaikka kuka saada vaikka mitä ajatuksia, neuvoja jne jne... Itsekkin yllätyin keskustelun määrästä, ja olen siitä iloinen, lisää tämmöistä ihmiset pakka topikkeihin. T2 elää niin paljon että siellä voi olla vaikeampaa, mutta extended/eternal puolella eikun pohtimaan ja kertomaan tuntojaan.

p.s. muutoksia jo tehty ja vähän pelattu, mutta vielä pitää tehdä lisää ennenkuin kehtaa näyttää.
EDIT: vastaan alla olevaan tähän, ei viitsi spammata. Ainakaan siis minulla ei ole harhakuvitelmia dekin hyvyydestä, mutta silti tahto sillä pelata. Siinä se.