Tärkein ensin: Voitin eilen vaimon Scrabblessa loppulaskennan jälkeen 192-190, ennen sitä olin vielä pahasti tappiolla. Jee, nyt olen iloinen. Häviän sille Scrabblessa melkein aina.
Voitin eilen dräftin pakalla, jossa oli pelkkiä commoneita. Jee. Saalistin Sowerin, Lilianan, Mirror Entityn ja Fruitionin, dräftin hinta 10 e. Huomenna on Isomana-Vintage ja pakkani on kohtuullisessa kuosissa. Jee.
Keskiviikkona oli Stokastisten prosessien välikoe, jossa osaamiseni oli täydellistä. Jee. FL-tutkinto valmistuu alkuperäisen suunnitelman mukaisessa aikataulussa ensi keväänä. Jee.
Hyvää mieltä tuo myös se, että Jokelan tapaus oli jo perjantaina enää yksi lähetyksen jälkipuolen uutinen muiden joukossa YLE:n pääuutislähetyksessä. Lööppilehtien ikävää mässäilyä tuskin voi estää aikoihin, mutta eipä niitä ole pakko lukeakaan.
Kaupasta saa edelleen satsumoita, vaikka pelkäsin, että ne jo pian vaihtuvat klementiineiksi. Pian pääsee juomaan glögiä. Palkka nousee takautuvasti lokakuulta VTES-neuvottelujen seurauksena ja uudestaan vuodenvaihteessa, kun VPJ:n siirtymäajat poistetaan uuden VTES:n nojalla nopeutetusti. Jee.
-- Nute
Oulu
"Kaikki on hyvin. Meri on hyvä, se on sininen, syvä, loputon. Saa uskomaan, että kaikki muukin on."
-- YUP, Kaikki on hyvin
EDITAATIO: Korjattu virheellinen lainaus. [Lisätty heti alkuperäisen vastauksen jälkeen.]
EDITAATIO: Perkele. Olen antanut väärän todistuksen lähimmäisestäni. Enhän minä eilen edes katsonut pääuutislähetystä, vaan kymmentä vaille kymmenen uutiset TV2:sta. Mutta siinä oli pääuutisina Tehyn työtaistelu ynnä muuta vastaavaa. [Lisätty 10.11.07 klo 20.46.]