Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Guile & Purity  (Luettu 3521 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Karjanvarastaja

Guile & Purity
« : 12.11.07 - klo 15:35 »
1. Guilen: If a spell or ability you control would counter a spell, instead remove that spell from the game and you may play that card without paying its mana cost.
Jos spelli sattuu olemaan esim. permanentti (Platinum Angel), niin tuleeko se omaan controlliin? Entäs miten tämä sattuu käymään instanttien ja sorsien kanssa?

2. Purity ja Garruk on pöydässä. Vastustaja paukuttaa Shockin päähän ja aikoo kääntää sen Garrukkiin. Ymmärtääkseni Purity preventoi tämän lämän?

Poissa duracel

Re: Guile & Purity
« Vastaus #1 : 12.11.07 - klo 16:06 »
1. Guilen abilityn ansiosta pelatut spellit ovat ihan tavallisia spellejä, ja ne toimivat kuten mikä tahansa itse pelaamasi spelli.

2. Pelaaja, johon Shock ammutaan, saa päättää kumpaa replacement efektiä käytetään ensin: Purityn abilitya vai spellin vahingon ohjaamista Planeswalkeriin. Jos valitaan ensin Purity, se preventoi vahingon, eikä toinen replacement ability tee enää mitään. Jos taas valitaan, että vahinko menee Planeswalkeriin, ja vastustaja päättää sen siihen laittaa, menee vahinko Planeswalkeriin, eikä Purityn ability tee enää mitään. Jos vastustaja päättää, ettei halua laittaa vahinkoa Planeswalkeriin, preventoi Purity Shockin tekemän vahingon.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa SuperKessu

Vs: Guile & Purity
« Vastaus #2 : 10.12.07 - klo 18:16 »
Ensimmäiseen kysymykseen liittyen: Jos Guile remppaa instantin/sorceryn, ja se pelataan, minne kortti menee? Eli jääkö remppaan vai meneekö omistajan gravelle?
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa duracel

Re: Guile & Purity
« Vastaus #3 : 10.12.07 - klo 20:05 »
Kortti menee resolvattuaan omistajansa graveyardille.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!