Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä harrastat!  (Luettu 89666 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Naali

Vs: Mitä harrastat!
« Vastaus #180 : 10.03.09 - klo 02:01 »
Noh, jos sitä nytten laittaisi vaikka ensimmäisen viestin tänne.

Eli ei nykysellään ole paljoa harrastuksia kun nuo 2 vie kaiken vapaa-ajan =)

-Kiipeily
-Perhokalastus (+perhonsidonta)

-J-

Poissa Mosher

« Vastaus #181 : 07.07.09 - klo 23:44 »
Olen muusikko ollut koko elämäni. Soitan kontrabassoa, kitaraa ja rumpuja, ja laulan. Myös kerran soitin 2-3 vuotta pianoa.

Bändiprojekteja on ollut, kaikki olleet metallibändejä, kaikki bändit hajonneet. Nyt ollaan taas uutta metallibändiä perustamassa.

Muuten harrastan tätä mäkkikkiä, roolipelausta, futista ja sählyä, ja muuten vain tykkään tehdä biisejä :D.

.
Mess  the best, and die like the rest

Poissa zoukka

« Vastaus #182 : 08.07.09 - klo 11:40 »
zoukka.vuodatus.net

(hint: piirtämistä)

Poissa ScoopArt

« Vastaus #183 : 08.07.09 - klo 15:16 »
Kirjoitellaan nyt sitten tähänkin threadiin.

Omat harrastukset tällä hetkellä ovat seuraavanlaiset:

Shito-ryu karate. 2. kyu tuli toukokuussa suoritettua; nyt kesätauko.
Sähly 4-5 kertaa viikossa, kesätauko tosin tässäkin.
Beachvolleytä sään salliessa. Taitoa ei ole mutta hauskaa on.
Lauta- ja korttipelailua silloin tällöin.
Fantasiakirjallisuutta tulee myös luettua.
Mtg:tä obv. myös, tosin paikkakunnan huiman pelaajamäärän vuoksi melko harvakseltaan tulee pelattua.
Kuhan täältä pääsee johonkin opiskelemaan niin eiköhän se siitä...

Poissa Laako

« Vastaus #184 : 08.07.09 - klo 23:55 »
Harrastan erittäin huonoa huumoria ja vieläkin huonompaa tilannekomiikkaa...

Oikeesti pelaan AoE 2:sta, CoD2:sta ja sillon tällön livepokeria. Sitten jos kysytään niitä oikeita harrastuksia, niin löytyy salibandy, jalkapallo ja shakki! (Huonossa hapessa luonnistuu myös onginta ja naku-uinti ym. sosiaalinen toiminta.)
« Viimeksi muokattu: 08.07.09 - klo 23:58 kirjoittanut Laako »
gooby pls

Poissa HN IPPO

« Vastaus #185 : 11.07.09 - klo 11:46 »
Nyrkkeilyä, Potkunyrkkeilyä, jonninverran boffausta ja mtg:tä.. Lenkkeilyä <3
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Padishar

« Vastaus #186 : 12.07.09 - klo 21:44 »
Kylläpäs on hienoa, että Suomen Magic-kansa on liikunnallisesti kovin aktiivista sakkia, ainakin tämän threadin perusteella. Laitetaampa vähän vaakakuppia tasoittamaan seuraavaa: Itse harrastan pahvi-MtG:n lisäksi Magic Onlinen pelaamista, lautapelejä (mielellään pidempiä, ajattelua vaativia pelejä), raskaan musiikin kuuntelua, kirjallisuutta (pelkkää fiktiota saralla fantasia/kauhu) ja tietenkin irkkausta. Tykkään käydä syömässä hyviä ruokia ravintoloissa, ja välillä koitan itsekin laittaa moisia. Oluenjuonnin voisinpa melkein lukea harrastukseksi, ainakin sillä perusteella kuinka tasaisesti sitä tulee nautittua. Toki välillä teen jotain semmoistakin, että saa sydänkin vähän reeniä pulssinnostatuksen muodossa, kuten otan kovia löylyjä tai katson kauhuelokuvia.

Poissa jobim

« Vastaus #187 : 13.07.09 - klo 00:26 »
Mä tykkään nauraa muiden epäonnelle. Se ei välttämättä ole harrastus sanan tiukimmassa merkityksessä mutta ainakaan en kuseta olevani mikään EM-tason potkunyrkkeiijä.

Poissa zoukka

« Vastaus #188 : 13.07.09 - klo 13:03 »
Mä tykkään nauraa muiden epäonnelle. Se ei välttämättä ole harrastus sanan tiukimmassa merkityksessä mutta ainakaan en kuseta olevani mikään EM-tason potkunyrkkeiijä.

aka: luuseri?

(click to show/hide)

Poissa HN IPPO

« Vastaus #189 : 13.07.09 - klo 13:08 »

Kuka kusettaa olevansa EM-tason potkunyrkkeilijä?
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

« Vastaus #190 : 14.07.09 - klo 00:15 »
Skeittausta harrastan (Y) olisinko ainoo? en jaksanu joka vastausta lukee ;D

Poissa Masti-core

« Vastaus #191 : 14.07.09 - klo 08:16 »

Et ole ainoa, myös mä skeittaan.

Poissa Schembo

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
« Vastaus #192 : 05.09.09 - klo 02:01 »
Mitä nyt lastenhoidolta ja töiltä jääpi aikaa niin päällimmäisenä on yleensä mtg. Muita harrasteita on piirtäminen, sarjakuvat, kirjojen lukeminen ja tietokoneella/pleikkarilla pelailu.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa juzam86

« Vastaus #193 : 14.10.09 - klo 06:36 »
Kitarankieliä olen vaihdellut yhdeksänvuotiaasta saakka. vaiko kymmenenkö(?) Musisoinnin ohella menee mtg, muut pelit (wii,pc)myös työssäkäynnin voisi melkein harrastukseksi myöntää.

Poissa orochimaru

« Vastaus #194 : 07.11.09 - klo 23:32 »
tietokoneella oleilu ja mtg ja yu-gi-oh korttien keräily :)

Poissa Petuzki

« Vastaus #195 : 08.11.09 - klo 03:35 »

Minä myös skeittaan :)
MtG:tä tulee pelattua ja eri konsoli ja tietokonepelejä.
Myöskin autojen ruuvaamista :)

Poissa lithium

« Vastaus #196 : 08.11.09 - klo 20:59 »

Skeittausta harrastin. Meni vaan innostus touhuun kun ei jaksanut harjoitella tarpeeks ja dekki meni paskaks(tämä onkin toistunut MTG:n parissa myöhemmin).
Temput jäi ollieen ja munaukseen niskat taittaen ja kerien alas.

Poissa Nox

« Vastaus #197 : 09.11.09 - klo 09:29 »

Skeittaan kans.

Poissa Hideo

« Vastaus #198 : 09.11.09 - klo 10:11 »
Itse larppailen, roolipelaan, kuuntelen ja teen musiikkia, luen, taiteita eri muodoissa (Elokuvat, valokuvaus) lätkin mätkyä, dataan in general, kamppailu ja itsepuolustuslajeja, satunnaisesti lenkkeilyä, oluenmaistelua ja eukon kanssa oleilua.

Poissa Chaosworm

« Vastaus #199 : 09.11.09 - klo 11:47 »
Itse larppailen, roolipelaan, kuuntelen ja teen musiikkia, luen, taiteita eri muodoissa (Elokuvat, valokuvaus) lätkin mätkyä, dataan in general, kamppailu ja itsepuolustuslajeja, satunnaisesti lenkkeilyä, oluenmaistelua ja eukon kanssa oleilua.
Sama täällä, poislukien kamppailulajit, oluenmaistelun ja eukon kanssa oleilun, jotka itse korvaan ohjelmoinnilla.
aka. Awaclus

Poissa jupu_

« Vastaus #200 : 09.11.09 - klo 12:46 »
mtg, nyrkkeily, warhammer + muut figupelit, partio, foorumeilla trollailušja japanilaisen musiikin kuuntelu...

Poissa Hideo

« Vastaus #201 : 13.11.09 - klo 08:14 »
Ohjelmointi on myös ihan hyvä harrastus, itse harjoittelen vielä ihan perus-Shellin BASHpohjaista käyttöä. Sekin kai luettavissa harrastustoimintaan.

Poissa Planeswalker

• L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
« Vastaus #202 : 19.11.09 - klo 10:24 »
Mtgtä nyt olen uudestaan aloittelemassa, lisäksi harrastan kavereiden kanssa lautapelien peluuta, capoeiraa sekä parkouria.
Piirtämisestä olen tykännyt mutta se on viime aikoina jäänyt.
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W

Poissa luma

Re: Vs: Mitä harrastat!
« Vastaus #203 : 19.11.09 - klo 11:06 »
Ohjelmointi on myös ihan hyvä harrastus, itse harjoittelen vielä ihan perus-Shellin BASHpohjaista käyttöä. Sekin kai luettavissa harrastustoimintaan.

Shellskriptejä en ole koskaan jaksanut opetella enempää kuin on pakko yleisen viihtyvyyden vuoksi, mutta tällä hetkellä on meneillään Pythonin opettelu Project Eulerin avustuksella. Suosittelen tutustumaan kyseiseen "projektiin" jos vain matematiikka ja/tai ohjelmointi kiinnostavat.

Poissa LilaTiikeri

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • The kami are coming.
« Vastaus #204 : 13.12.09 - klo 23:57 »
Roolipelaamista piakkoin sellaiset 4 vuotta tullut harrastettua sen monissa eri muodoissa. Rakas ja tärkeä, paljon ystäviä sen kautta saanut.

MTG tuli kaikille yllätyksenä? Tätä rataa sitä on pian vuosi tullut pelattua, eikä kaduta. Mitä nyt rahaa huvennut aika roimasti viimekesän aikana näihin rakkaisiin pahvilappuihin ja monet kauniit illat olen hyvin mielin istunut pöydän ääressä joko pelaamassa tai pakkaa tekemässä.

Kahdeksan vuotta teatteria Suomen Teatteriopiston iltakoulussa. Mitä siitä sanoisi, välillä innokkaammin, välillä vähän vähemmän innokkaammin. Monia rooleja, monia harjoituksia. Voi voitettuja, voi voittajia.

Kirjoittamista ja lukemista en tiedä montako vuotta olen harrastanut, pienestä asti. Pilkkusäännöt ovat rakkautta, uskokkee pois!

Poissa Omni

« Vastaus #205 : 12.02.10 - klo 00:20 »
Tuli tässä mieleen, että kuinka moni kehtaa kertoa työhaastattelussa harrastukseksi magicin, jos haastattelija harrastuksia kysyy? ;D Pitää myöntää, että en myönnä...

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #206 : 12.02.10 - klo 00:38 »
Tuli tässä mieleen, että kuinka moni kehtaa kertoa työhaastattelussa harrastukseksi magicin, jos haastattelija harrastuksia kysyy? ;D Pitää myöntää, että en myönnä...
Ei tällaisia asioita myönnetä julkisesti, vielä vähemmän jossain työhaastattelussa.

Mitäs harrastat?
- Noo, mä väännän aika lailla magicia jätkäporukassa.
...
Anteeksi mitä?
- Siis sitä korttipeliä, heh. Magic: The Gathering. Se on vähän niinkuin Yugioh tai Pokemon shakkielementeillä. Pelissä on niinku tarkotus olla velho ja peitota vastustaja, eli toinen velho omilla taioilla, se on erittäin hau-s-ka ja mieltä kihelmöivä taktinen korttipeli.
Selkee. Kuinkas vanha olitkaan?
- 25 vuotta.
Minulla on 13-vuotias tytär, joka myös pelaa vastaavanlaista peliä.
- Aijaa, ihanko totta? Mukava kuulla, että saa tuoretta lihaa.
...
...
Mit vit?
- Siis emmä niinku tarkoittanu niinku sillai vaa niinku tiedäthän, harrastajan näkökulmasta katsottuna, en niinku sillai... pedarin.
Kiitos ajastanne, tämä haastattelu taisi olla tässä!
- Äh öh siis, anteeksi niinku, äh. Iä Iä Chtulhu faghtn. Kai otatte yhteyttä kun paikka avautuu?
Ovi on tuolla, menkää ennen kuin kutsun poliisin.
- Sniff, mitähän olisi käynyt toisin, jos olisin vain sopertanut lenkkeilyn harrastuksekseni. Kaikki on nyt pilalla ja elämälläni ei ole enää väliä, hyppään sillalta, whee.

Poissa Omni

« Vastaus #207 : 12.02.10 - klo 00:50 »
Ei tällaisia asioita myönnetä julkisesti, vielä vähemmän jossain työhaastattelussa.

En myöskään suosittele ensitreffeillä tai baarissa kertomaan tytölle, että pelailet keräilykortteja. Eikä kortteja kannata vielä jatkoillakaan esitellä. Ellet sitten kerro, että pelaat vain ja ainoastaan monomustaa, kun tytöthän tykkää pahoista pojista?

Poissa Akspee

« Vastaus #208 : 12.02.10 - klo 01:12 »

En myöskään suosittele ensitreffeillä tai baarissa kertomaan tytölle, että pelailet keräilykortteja. Eikä kortteja kannata vielä jatkoillakaan esitellä. Ellet sitten kerro, että pelaat vain ja ainoastaan monomustaa, kun tytöthän tykkää pahoista pojista?

Voi kun tietäsitkin miten paljon foileilla saa naisia  .....eiku
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0

"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa yeou

Re: Mitä harrastat!
« Vastaus #209 : 24.02.12 - klo 21:53 »
-piirtämistä
teen juomista
-uusien paikkojen tutkimista (ihmisasutus ei kiinnosta niin paljon kuin vaikka metsäinen, kallioinen kukkula)
ihmisten naamojen tutkimista, jos se yhtäkkiä herättää uteliaisuuteni (pääosin ''hyvännäköiset miehet'' koska löydän heidän naamastaan jotain muuta kuin omastani. harmi etten näe niitä, joihin olen tutustunut edes vähän, kovin usein... ja sitten ei kehtaa paljon puhutella heitä kun he muutenkin ovat jo niin pelästyneen oloisia)
-jonkun massiivisen monipelaaja seikkailupelin pelaamista, tällä hetkellä runescape
MTG/Pokémon, MTG:n osalta EDH:takin... ainakin yritän. Vähän. ..
-hiljattain pienten asioiden miettimistä ja aikeita toteutukseen. tyyliin pitäisikö ottaa sammakko ja tehdä jotain ihmeellistä. tätäkö masennus saa aikaan? murjottaminenkin on yksi harrastuksistani
-uteliaisuus --> usein puuttuminen toisten asioihin (uteliaisuus on viatonta! kuollako minun sen takia pitäisi? antaa tulla vaan. minulla on tässä nyrkki...)
kepukoiden vuoleminen tai muu samankaltainen puuhastelu (mms. takominen, se on vain vähän rajoittunut)
-joskus haen lohtua mielestä ja kuvittelen että seikkailen jossakin jonkun kanssa
paukkuputkien ehdoton vihaaminen.
-teräsaseiden kunnioitus ja ihastus (se, että heittelen joskus puukkoa ja se kimpoilee kaapeista, ei tarkoita sitä, että en pitäisi siitä puukosta)
kulkeminen vaikeiden paikkojen yli (mikäli niitä sattuu) ja riskin otto Jyväskylän liikenteessä jolloin panoksena voi olla henki. Tällaiset uhkapelit tuovat jännitystä elämään. Ja parin viikon päästä joku on lukenut tämän ja näkee minut juoksemassa tien yli ja sitten painaa kaasua.)
-kaiken negatiivisuuden huomioonotto hyvissä tilanteissa.
säälittävä avautuminen internetissä

« Viimeksi muokattu: 24.02.12 - klo 21:55 kirjoittanut yeou »