Poromagia

Kirjoittaja Aihe: WoG mpr-foil  (Luettu 6215 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Karjanvarastaja

WoG mpr-foil
« : 18.12.07 - klo 21:51 »
Mikähän lienee tämän tilanne nykyjään? Kuullut pikkulinnuilta, että oli mehukas.
Onko haluttu, vai pyyhitäänkö tällä takapäätä kuten tuntuisi Damnationin kohdalla olevan?
« Viimeksi muokattu: 26.02.08 - klo 13:35 kirjoittanut miinin »

Poissa zoukka

Vs: WoG mpr-foil
« Vastaus #1 : 19.12.07 - klo 19:50 »
Rumahan se on tämäkin. Muuta hajua hinnasta ei ole kuin, että varmasti vähän normaalia suurempi.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #2 : 19.12.07 - klo 21:44 »
Myin pussitetun pari kuukautta sitten haarukkaan 14-15 e. Avattu on vähän arvottomampi. En myöskään ymmärrä tuota Damnation-kommenttia. Vaikka se olisi jonkun mielestä ruma, sen arvo on silti normaalien talouden lainalaisuuksien mukaan suurempi kuin tavallisen; Ebay vahvistaa tämän.

Poissa Jargler

« Vastaus #3 : 25.02.08 - klo 16:12 »
Jos tähän ei vastata niin ei maha mitään, mutta kysyn kummiskin. Mites on sitten tämän normi WoG:in laita. Paljonko kyseinen kortti mahtaa nykypäivänä olla arvoltaan?

Varmaan vähän väärään topicciin pistin, mutta en viitsinyt uutta tehdä.

Poissa electricgorilla

« Vastaus #4 : 25.02.08 - klo 16:24 »
Oletan,että tarkoitat kympin versiota,kai se jotain 7-8 euroa on.Sekin ois ollu aika helppoa selvittää itse sen sijaan,että herättää väärän ketjun henkiin.

Poissa miinin

« Vastaus #5 : 25.02.08 - klo 23:16 »
WoG:n eri versioissa ei kovin merkittävää eroa ole - Portal on toki arvokkaampi, kuin basicin versiot, mutta kympin mustareunaisuuden ansiosta niidenkin kaikken suurin himokkuus on kokenut kolauksen. Arvo vaihtelee non-limited-versioilla jossakin 6-8e välillä ja Portal ehkä 8-10e, Limitedin (Alpha ja Beta) versiot ovat sitten tietenkin ihan omissa hintaluokissaan.

Ja vastaavasti tähän ketjuun vastaaminen olin paras ratkaisu, mitä aiheeseen liittyen oli tehtävissä: Tälle alueelle ei niin paljon viestejä tule, että tänne postaaminen jäisi huomaamatta, joten uuden ketjun luominen ei samaa aihetta liippaavalle kysymykselle ollut tarpeellista luoda. Esittäisinkin toiveen, että jos käyttäjät jättäisivät toisten käyttäjien ohjeistamisen ylläpidon tehtäväksi - ainakin niissä tapauksissa, jos eivät itsekään tiedä mitä neuvovat tai kuinka tulisi toimia.

Poissa electricgorilla

« Vastaus #6 : 26.02.08 - klo 10:56 »
aijaa,alueen toimintaohjeissa kyllä lukee,että t2-korttien hinnat voi itse tarkistaa vaikka huuto.netistä.ei ollut tarkoitus neuvoa väärin.

Poissa miinin

« Vastaus #7 : 26.02.08 - klo 13:35 »
aijaa,alueen toimintaohjeissa kyllä lukee,että t2-korttien hinnat voi itse tarkistaa vaikka huuto.netistä.ei ollut tarkoitus neuvoa väärin.

Ja vastaavasti tähän ketjuun vastaaminen olin paras ratkaisu, mitä aiheeseen liittyen oli tehtävissä

Ja kysehän ei ole perus t2-tauhkasta, vaan kortista, josta löytyy yli kymmenen eri versiota, joiden arvoissa on todella suuria eroja. Vielä kun kyseessä oli vastaaminen jo luotuun, kyseistä korttia koskevaan ketjuun, eikä uuden "Paljonko on Garrukin arvo?!" -ketjun luominen, niin mitään virhettä ei tapahtunut.