Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Forced Fruition  (Luettu 3474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Forced Fruition
« : 20.12.07 - klo 10:45 »

Terve,

Forced Fruition - Whenever an opponent plays a spell, that player draws seven cards.
on kortti jonka toiminta on hieman hämärässä vielä.

1. Olen pelannut forced fruitionin kentälle omalla vuorollani. Jos pelaan vastustajan vuorolla spellin, olenko silloin vastustajan opponent ja minun pitää nostaa 7 korttia?

2. Mikäli pelaan forced fruitionin, se resolvaa, tämän jälkeen pelaan creaturen ja vastustajani pelaa counterspellin, nostaako vastustajani nyt 7 korttia?

Poissa deFreak

Vs: Forced Fruition
« Vastaus #1 : 20.12.07 - klo 11:30 »
1. Et ole etkä nosta. Jos kortissa lukee "opponent", se tarkoittaa kortin controllerin vastapelaajia. Tässä tapauksessa sinä pelasit kortin ja olet näin ollen sen controlleri, etkä voi olla itsesi vastapelaaja.

2. Kyllä.

Poissa diller

Vs: Forced Fruition
« Vastaus #2 : 20.12.07 - klo 16:39 »

...jatkoa seuraa

3. Entäs kun koittaa vastustajan vuoro ja kortti on pelissä? Nostaako vastustaja 7 korttia joka kerta myös silloin kun hän pelaa spellin omalla vuorollaan?

Poissa duracel

Re: Forced Fruition
« Vastaus #3 : 20.12.07 - klo 17:01 »
Jos Forced Fruition on pelissä, vastustajasi nostaa seitsemän korttia _aina_ kun on pelannut spellin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!