Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä sait joululahjaksi???  (Luettu 14473 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saletri

• Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Only in Ravnica do the wolves watch the flock.
Mitä sait joululahjaksi???
« : 25.12.07 - klo 19:05 »
Itse sain pääasiassa rahaa  :) Sukkia, shampoota, torkkupeitteen (sellanen karvanen leopardi kuvioinen peitto), ööö... En oikein hirveen paljon muuta. Mutta mikä oli hassua, niin en saanu suklaata yhtään  ???
 ;D
« Viimeksi muokattu: 25.12.07 - klo 19:46 kirjoittanut Saletri »

Poissa ReapeR

• Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Mitä sait joululahjaksi???
« Vastaus #1 : 25.12.07 - klo 19:07 »
r$h$$, suklaata(haluutko?;D)  ja kaikkee muuta krääsää. Kaupungilta mp3 2 gigan muistilla :o

Poissa SnowCrow

« Vastaus #2 : 25.12.07 - klo 19:29 »
1180g suklaata, Pink Floydin Odysseia-kirjan, V niin kuin verikosto-DVD:n, kalsarit, paidan ja T-paidan ja pokerisetin (w/ 11.5g keraamisille chipeillä!).

//
Lainaus
Jos leffasta pidit, niin suosittelen sarjista. Klassikko suorastaan.
Luettu on. ;)
« Viimeksi muokattu: 25.12.07 - klo 21:57 kirjoittanut SnowCrow »

Poissa Saletri

• Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #3 : 25.12.07 - klo 19:35 »
Joo voitte laittaa mulle postissa tuleen suklaanne, jos ette ite saa syötyä  :D

Poissa Saimu

« Vastaus #4 : 25.12.07 - klo 19:42 »
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa DaiJou

« Vastaus #5 : 25.12.07 - klo 19:43 »
Elektronisia vempaimia.

<---  Nörtti

Poissa Elwood

« Vastaus #6 : 25.12.07 - klo 19:45 »

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #7 : 25.12.07 - klo 20:02 »
1180g suklaata, Pink Floydin Odysseia-kirjan, V niin kuin verikosto-DVD:n, kalsarit, paidan ja T-paidan ja pokerisetin (w/ 11.5g keraamisille chipeillä!).
Jos leffasta pidit, niin suosittelen sarjista. Klassikko suorastaan.

Rahaa en saanut yhtään, kuten odotettua. Sitä saa tarpeeksi paljon niin vaadittaessa ja tuhlattavaksi riittää liiankin hyvin.
Vaatteita, joiden joukossa ei onneksi ollut niitä perkeleen farkkuhousuja, joita joka vuosi yläasteelta lähtien on tuputettu. Onneksi parin vuoden hokeminen ja isälle tai veljelle tarjoaminen on viimein toiminut, ellei äiti sitten säästele ensi vuodelle  :P
Suklaata pari kiloa, pari Artemis Fowlin kirjaa (lastenkirjoja, mutta lapsille suunnattu ei tarkoita laaduttomuutta), joku ok-hollywood lehva ja pari boosteria systeriltä.
Joulu mikä joulu ja tyytyväinen olen, kun kinkku on vitun hyvää ja sitä riittää!

Lauantain synttäreiden saldo oli pari kybää ja 4 gt mp3-soitin. *Hyvin tyytyväistä kuvaava ilme - insert here*
Viikon päästä nimipäivänä heruu lisää suklaata ja ehkä euro pari.

Poissa sCL

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
« Vastaus #8 : 25.12.07 - klo 20:09 »
Pukin kassista löytyi vähän rahaa, Creative ZEN 8gb, Don Rosan kirja Sammon salaisuus, boksillinen Future Sightiä, parit paidat, suklaatammipeli, konvehteja ja lakritsia. Nyt vain niitä Tarmoja toivomaan.

Poissa Fumba

« Vastaus #9 : 25.12.07 - klo 20:22 »
8Gt iPod Nano (sininen, ihQ), vähän rahaa, Ilosaarirockin 2007 Rentolavalta kuvattu Rento Elämä -DVD, pari paitaa, karkkia ja suklaata, Pahkasika-lehden parhaat palat yksissä kansissa ja pari muuta kirjaa.

Poissa Eetu

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
« Vastaus #10 : 25.12.07 - klo 20:27 »
Joku kirja (en muista nimeä), sukkia yms lapasia, suklaata (paljon) ja sokerina pohjalla 320 gt korppulevy.

EDIT. Ja leffalippuja ;)
« Viimeksi muokattu: 25.12.07 - klo 22:12 kirjoittanut Eetu »

Poissa ViUe

« Vastaus #11 : 25.12.07 - klo 20:30 »
JVC 32-tuumaisen laajakuvatelevision, Choosing Death-kirjan, Arch Enemy - Wages of Sinin, paidan, sukkia, pölyhuiskia(telqa varten  ;)) ja rahaa.
« Viimeksi muokattu: 25.12.07 - klo 20:31 kirjoittanut ViUe »

Poissa hall0n

« Vastaus #12 : 25.12.07 - klo 20:31 »
Tulihan sitä taas tänäkin jouluna kaikenlaista, vaikka porukat uhkailivat pukin olevan köyhä, kuin viimekin vuonna. Tällä kertaa konttiin oli eksynyt; pari cd-skivaa, DVD-skiva, 50€-lahjakortti Dressmanniin (haluuko ne että ostan ite puvun vanhojen tansseihin ???), 60€ selvää rahaa, 2x Juhlapöydän konvehti (listassa luki et "Xx" mut silti tuli näin vähä), Nyrkkeilysäkki & -hanskat, villasukat & -lapaset ja joku kiva kirja. Niin ja melkein ikioma digiboxen!

Poissa Jetch

« Vastaus #13 : 25.12.07 - klo 21:17 »
Tulihan sitä taas tänäkin jouluna kaikenlaista, vaikka porukat uhkailivat pukin olevan köyhä, kuin viimekin vuonna. Tällä kertaa konttiin oli eksynyt; pari cd-skivaa, DVD-skiva, 50€-lahjakortti Dressmanniin (haluuko ne että ostan ite puvun vanhojen tansseihin ???), 60€ selvää rahaa, 2x Juhlapöydän konvehti (listassa luki et "Xx" mut silti tuli näin vähä), Nyrkkeilysäkki & -hanskat, villasukat & -lapaset ja joku kiva kirja. Niin ja melkein ikioma digiboxen!
Muista, että X voi olla eri suuri x. Koolla on väliä ;). Muista, että maksat osan puvusta vanhoihin tansseihin eli maksat vain lahjakortilla osuutesi  ::)

Itse sain neule, alusvaatteita, yöasun ja kylpytakin... Ja herätyskello, jossa on tietysti radio. Kaikesti mehevintä siinä on, että iso näyttö, joka toimii myös peilinä. Eli hyvin miehinen laite kyseessä. Ja mehukkaimpana Ipod classic 80gt, jonka tietysti raha olisi ottanut ja sijoittanut mtg'hen. Ehkäpä lahjanantajat arvelivat tämän, että sijoittaisin rahat mtg'hen, niin laittoivat kortin, jossa sanottiin, että 100e on käytössä vaatteisiin. Sisälsi tämän lisäyksen vielä, toistohan menee paremmin perille, "Toivomme, että käytätte ne vaatteisiin."

ps. Ostan sitten mtg-paitoja etc.

~ Juho

Poissa one fool

« Vastaus #14 : 25.12.07 - klo 21:31 »
Itse sain jumalattoman kasan krääsää jolla en tee mitään, tosin miten olisin voinut olettaakaan minulle keksittävän mitään järkeviä lahjoja kun en itse keksinyt mitään toivottavaa. Joku kiero sukulainen oli antanut minulle pussilisen viiden sentin kolikoita, niitä on nyt pari päivää laskettu. Jännityksellä odotan montako niitä on. :)

« Vastaus #15 : 25.12.07 - klo 21:37 »
Suklaata, Pari XBOX 360 peliä (bioshock (Läpi jo), assassin's creed ja mass effect), 10th ed fat pack (tyhmät sukula... korjaan joulupukki ei osannu tuua lorwyniä/future sightia), Massia ja sukkia

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #16 : 25.12.07 - klo 22:02 »
Rahaa (mikäs siinä), vaatteita (näille on lähes aina käyttöä), suklaata (mukavaa mässättävää) & digikamera (tätä peräti toivoin).

Poissa zacharias

« Vastaus #17 : 25.12.07 - klo 23:30 »
Joulu, tuo kulutusjuhla <3

Itse en taaskaan saanut yhtään mitään tarpeellista tai ylipäätänsä mitään, mitä olisin halunnut. Sain 2 hanskat, ( 2 viikkoa sitten ostin nahkaiset, ihan turhaan nurkkaan pyörimään nuo jäävät) sukat, (sukkiakin tuli ostettua liikaa 2 viikkoa sitten) taskulampun, (???) Käsikranaatti sytkärin (hienohan se on, mutta ihan helvetin ongelmallista pitää mukana kun se on niin hemmetin iso) Axea, ( ?? miks helvetissä?haisenko mä pahalle tai jtn) suklaata (taidankin lähettää nämäkin saletrille, on tullut sitäkin syötyä liikaa) ja ainut mitä tarvitsin, pyörä.

Ja minä kun olisin vain halunnut rahaa, että olisin voinut käydä fantasiapeleissä ostaa uuden korttikansion, suojia ja muutaman boosterin. En saanut puupenniäkään.  :-\

Vituttaako minua? No ei tietenkään.

Noh, ens jouluna uusiks...

Poissa Schembo

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
« Vastaus #18 : 25.12.07 - klo 23:36 »
paketeista paljastui kovan onnen kundin 2.tuotantokausi, R.A.Salvatoren patriarkan tie.8 kpl Zane Greyn kirjoja(kummilta joka on divarissa töissä-->näitä tuli toivottua kovasti) 5 paria villasukkia(näille taas pitää tehdä kohta oma osasto vaatehuoneeseen)Sekä tietysti lahjoin itse itseäni 500 gigan ulkoisella kovalevyllä(mahtuu animet taas vähän aikaa) + suklaata aimo läjä
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa tride

« Vastaus #19 : 25.12.07 - klo 23:42 »
Aamutakin ja -tossut(!), 4 CD:tä (2 YUP, 1 Eagles ja yhtä en tiiä vielä. Kaveri ei oo kerenny antamaa), Finlaysonin hirvi/pupu lakanat, Finlaysonin hirvi pyyhe ja käsipyyhe (äiti tunnusti, että mielikuvitus loppui) ja pari pyjamaa. Suklaata. Melko perus.

Poissa Planeswalker

• L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
« Vastaus #20 : 26.12.07 - klo 10:34 »
Don Rosan kirja Sammon salaisuus

Ah, mulla on sama Don Rosan nimmarilla.

Mutta asiaan:

Lorwyn boosteribox, lapaset, hiustenkuivain, Bang-korttipeli, paljon namia, joku älypeli jonka purin heti enkä osaa koota ollenkaan, magneetti-sudoku, suklaa-trivial pursuit sekä Artemis Fowl: Kadonnut siirtokunta kirja.
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W

Poissa Eetu

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
« Vastaus #21 : 26.12.07 - klo 11:01 »

Ja minulla myös ilman nimmaria.. ;)

Lainaus
Bang-korttipeli

Manchato!

Tuo on kiva peli. Muutamia kertoja olen pelannut ja hyvin kolahti.

Poissa Snowman

« Vastaus #22 : 26.12.07 - klo 11:19 »
Käteistä, 3 DVD:tä, sukkia yms vaatteita, Lorwynin fatpack, muutama Future Sightin buusteri, headset, hirviästi suklaata

Poissa Jaakkima

« Vastaus #23 : 26.12.07 - klo 11:35 »
läjäpäin irtokortteja (itse tilattuja, onneksi :D ) ja partakone (ym.suklaata ja muuta basicciä).
« Viimeksi muokattu: 26.12.07 - klo 11:37 kirjoittanut Jaakkima »
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Laava

« Vastaus #24 : 26.12.07 - klo 13:06 »
Keppiä, riskua ja remmiä.
DCI Level 1 Judge

Ufojen kosminen viesti

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #25 : 26.12.07 - klo 13:43 »
Keppiä, riskua ja remmiä.
S&M bondagebileet  :o

Sellainen pukki sitten kävi siellä...

Poissa Fantti

« Vastaus #26 : 26.12.07 - klo 14:48 »
170e, Paon ensimmäisen ja toisen tuotantokauden, Simpsonien yhdeksännen ja kymmenennen tuotantokauden,
karkkia/suklaata, 6 Ramones elokuvaa/dokumenttia, pari kirjaa, Hupparin, hanskat, sukat ja muistitikun.
Siinä kai suurinosa.

Poissa sCL

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
« Vastaus #27 : 26.12.07 - klo 14:48 »

Kenon signaturehan tuossa ensimmäisellä lehdellä komeilee, oikein mukava kirja kyllä. D.U.C.Keja metsästelemään vaan.

Poissa Hezzu

« Vastaus #28 : 26.12.07 - klo 15:09 »
Huppari, tpaita, suklaata ja paljon, metal hammerin vuostilaus, pattereita, kitarankieliä, deodoranttia, boostereita jopa 5 kpl onneks sentään future sightiä :P ei tullu tarmoo...ja kaikkee muuta

Poissa Saletri

• Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #29 : 26.12.07 - klo 19:13 »
No huoh, kaikki on saanu suklaata ja minä, ikuinen suklaanhimoinen ihminen en saanu! Ja vitsi hirveen moni on saanu noita soittimia  :o Mä oon suorastaan kateellinen!!! Pukki on varmaan erehtynyt osotteesta   ::) ;D