Hemmetti vieköön teidän kanssanne ihmiset! Ja erityisesti TAAS KERRAN maybach! Etkö jo oikeasti voisi lakata puuttumasta asioihini, kun et näytä tajuavan asioista yhtikäs mitään! Minä haluan viedä vaihtoni loppuun kunnialla enkä todellakaan siedä sellaista vaihtokäyttäytymistä, jota Karhu taannoin harrasti minua kohtaan. Karhu teki törkeät minulle kerran. En anna sen tapahtua minulle enää toiste. Tämän topicin tarkoitus oli juuri selvittää, että onko jambo yhtä alhainen tyyppi kuin Karhu. Jambon viestin perusteella ei näin ole. Ja sitä paitsi en edes tykkää sellaisesta vaihtokäyttäytymisestä (vaikka siitä olisikin erikseen varoitettu vaihtotopicin yhteydessä), että jos ei vaihto kiinnosta, ni tyyppi lakkaa vastailemasta. Ja jos sinä duracel yrität väittää tätä topiccia kehusmistopiciksi, ni suksi kuseen. Ja jos taas viittaat tuohon "No tänne sitten ne hyvät" tai "Parhaimmat throw innit", ni olisit menny sinne valittamaan aiheesta, jonne se kuuluukin, eikä tänne, tia vaihtoehtoisesti luoda uusi topicci käsittelemään "ongelmaa". Antakaa nyt vana mun ja jambon hotiaa tää asia kuntoon, ni pyydän tämän topicin hävitettäväksi ihmisiä häiritsemästä.