0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
+0
Thorling ei tule saamaan peliaikaa, kuin standardissa ja korkeintaan jossakin G/W ramp pakassa. Lähinnä casual / highlander kortti kyseessä. Normilla arvoa n. 4-5, foilista voi irrota 10 tai yli highlander mehustelijoilta.
Lainaus käyttäjältä: vodel - 04.02.09 - klo 19:27Thorling ei tule saamaan peliaikaa, kuin standardissa ja korkeintaan jossakin G/W ramp pakassa. Lähinnä casual / highlander kortti kyseessä. Normilla arvoa n. 4-5, foilista voi irrota 10 tai yli highlander mehustelijoilta. Mythicyys antaa mielestäni 20% arvobonuksen ja varsinkin hololle jotain ekstraa.
Paska jätkä.
Lainaus käyttäjältä: absurdimuukalainen - 04.02.09 - klo 19:49Lainaus käyttäjältä: vodel - 04.02.09 - klo 19:27Thorling ei tule saamaan peliaikaa, kuin standardissa ja korkeintaan jossakin G/W ramp pakassa. Lähinnä casual / highlander kortti kyseessä. Normilla arvoa n. 4-5, foilista voi irrota 10 tai yli highlander mehustelijoilta. Mythicyys antaa mielestäni 20% arvobonuksen ja varsinkin hololle jotain ekstraa.Ainoastaan varikset haksahtavat paskaan joka kiiltää.
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.
Minä antaisin tuolle tavalliselle arvoa noin 6e-8e. Foil ehkä siinä 13e.
Lainaus käyttäjältä: MtG-player - 25.05.09 - klo 16:01Minä antaisin tuolle tavalliselle arvoa noin 6e-8e. Foil ehkä siinä 13e.Aika random necro, mutta enivei ei se arvo ole noin korkealla kun ne menee ~$2/kpl motlissa, ei pahemmin ole turnauksissa tätä lappua pelattu kuitenkaan..