Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Thornling FOIL & normaali  (Luettu 6741 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa oblivion69

Thornling FOIL & normaali
« : 04.02.09 - klo 12:52 »
Tulipahan tässä mieleen, että paljon noista uskaltais pyytää?
En usko että kovin paljoa constructed pelaamista näkee.

Poissa hembba

Vs: Thornling FOIL & normaali
« Vastaus #1 : 04.02.09 - klo 17:08 »
on toi thornling nyt ainakin 8e lappu, foili voisi olla 15-20

Poissa vodel

« Vastaus #2 : 04.02.09 - klo 19:27 »
Thorling ei tule saamaan peliaikaa, kuin standardissa ja korkeintaan jossakin G/W ramp pakassa. Lähinnä casual / highlander kortti kyseessä. Normilla arvoa n. 4-5€, foilista voi irrota 10€ tai yli highlander mehustelijoilta.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa absurdimuukalainen

« Vastaus #3 : 04.02.09 - klo 19:49 »
Thorling ei tule saamaan peliaikaa, kuin standardissa ja korkeintaan jossakin G/W ramp pakassa. Lähinnä casual / highlander kortti kyseessä. Normilla arvoa n. 4-5€, foilista voi irrota 10€ tai yli highlander mehustelijoilta.

Mythicyys antaa mielestäni 20% arvobonuksen ja varsinkin hololle jotain ekstraa.

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #4 : 04.02.09 - klo 20:28 »

Mythicyys antaa mielestäni 20% arvobonuksen ja varsinkin hololle jotain ekstraa.
Ainoastaan varikset haksahtavat paskaan joka kiiltää.

Poissa Mozzam

« Vastaus #5 : 04.02.09 - klo 20:30 »

Ainoastaan varikset haksahtavat paskaan joka kiiltää.
Ja variksilla näyttää olevan rahaa kiiltävään paskaan. Mikä oli pointtis?
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa MtG-player

« Vastaus #6 : 25.05.09 - klo 16:01 »
Minä antaisin tuolle tavalliselle arvoa noin 6e-8e.
Foil ehkä siinä 13e.

Poissa absurdimuukalainen

« Vastaus #7 : 25.05.09 - klo 22:13 »
Foil ehkä siinä 13e.

Aika random necro, mutta enivei ei se arvo ole noin korkealla kun ne menee ~$2/kpl motlissa, ei pahemmin ole turnauksissa tätä lappua pelattu kuitenkaan..

Poissa Chaosworm

« Vastaus #8 : 25.05.09 - klo 22:18 »
Foil ehkä siinä 13e.

Aika random necro, mutta enivei ei se arvo ole noin korkealla kun ne menee ~$2/kpl motlissa, ei pahemmin ole turnauksissa tätä lappua pelattu kuitenkaan..
Mutta näköjään siitä saa sen 6-8€ normina ja 13€ foilina, kai ketjun tarkoitus oli saada selville se, paljon siitä saa ;D
aka. Awaclus