Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Miten pääsen mukaan Magic Player Rewards ohjelmaan?  (Luettu 6385 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KajaaninOlli

Miten tuon oman koodin saa aktivoitua, kun kysyy jotakin activation codea, jota minulla ei ole?
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo 19:27 kirjoittanut vinny paz »

Poissa luma

Re: Miten pääsen mukaan Magic Player Rewards ohjelmaan?
« Vastaus #1 : 01.04.09 - klo 22:39 »
Tämän sivun alalaidasta löytyy iso sininen linkki "SIGN UP NOW". FAQ:sta löytyy vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Miten pääsen mukaan Magic Player Rewards ohjelmaan?
« Vastaus #2 : 01.04.09 - klo 22:42 »
Kysytäämpä nyt tässä ajan kuluksi. Miksi mitään ei tullut kun laskettu aika oli jokunen viikko takaperin?

Kaikki tärkeät törkeydet osoiteriviä ja ylevää nimeä myöten on typotettu oikein.

Poissa KajaaninOlli

« Vastaus #3 : 02.04.09 - klo 19:20 »
Kysyy tuolla jotain salasanaa, kun yritän kirjautua. Onko kellään tietoa mistä ton oman salsanan saa selville, kun itse en muista nähneenikään mitään tuollaista.

Poissa KajaaninOlli

« Vastaus #4 : 02.04.09 - klo 19:26 »
Nyt yritin aktivoida tätä omaa dci tunnustani, mutta ei minulla ole tarvittavaa "activation code"akaan, mitä kysyy tässä: https://webapp.wizards.com/activation.aspx.

Poissa mahonen

« Vastaus #5 : 02.04.09 - klo 19:26 »
Kysyy tuolla jotain salasanaa, kun yritän kirjautua. Onko kellään tietoa mistä ton oman salsanan saa selville, kun itse en muista nähneenikään mitään tuollaista.

Laitoin aikoinani s-postia sinne jonnekkin ja sieltä lähetettiin suoraan sähköpostiin uusi salasana. Se alkuperäinen salasana on ollut lapussa, jonka olet voinut ehkä saada (itse en saanut) kun olet hankkinut dci-numerosi eli pelattunut ensimmäisessä sanktioidussa pelissäsi.

Poissa KajaaninOlli

« Vastaus #6 : 02.04.09 - klo 19:29 »

Laitoin aikoinani s-postia sinne jonnekkin ja sieltä lähetettiin suoraan sähköpostiin uusi salasana. Se alkuperäinen salasana on ollut lapussa, jonka olet voinut ehkä saada (itse en saanut) kun olet hankkinut dci-numerosi eli pelattunut ensimmäisessä sanktioidussa pelissäsi.

Joo, tossa kortissani lukee, että toisella puolella näkyy se koodi; No eihän mulla sitä toista puoliskoa ole jäljellä, kun pari vuotta tuo kortti pyöriny mukana.

Edit: -> laitan tonne Dci:lle postia, jospa sieltä sais joko passwordin taikka sen activation coden niin homma etenis.

Kiitos vaan kaikille taas avusta :)
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo 19:38 kirjoittanut vinny paz »