Poromagia

Kirjoittaja Aihe: T2 Necroskitter hupailu  (Luettu 5431 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zoukka

T2 Necroskitter hupailu
« : 12.06.09 - klo 13:12 »
EDIT: Standardiin siis.

Tällaista olen kasaamassa.

4 Necroskitter
4 Dusk Urchins
4 Murderous Redcap
3 Soul Snuffers
2 Midnight Banshee

17

4 Thoughtseize/Raven's Crime
4 Puncture Blast

3 Puncture Bolt
2 Incremental Blight/2 Demigod of Revenge
2 Pyrrhic Revival
2 Scarscale Ritual/2 Fate Transfer

4 Veinfire Borderpost

21

9 Swamp
8 Mountain
2 Graven Cairns
3 Sulfurous Springs

60

Olen ollut jonkinaikaa pihalla MTG:stä joten jos uusissa seteissä on kivoja lappuja tällaiseen dekkiin niin ehdotelkaa ihmeessä! Onko joku jo testannut Necroskitterin toimivuutta? Ainakin Dusk Urchinsiin on kiva ampua vaikka Puncture Bolt. Fate Transferia olen myös miettinyt ja Demigodia vaikkapa Incremental Blightien tilalle jos vastustaja ei pelaa tsiljoonaa lihaa tiskissä.
« Viimeksi muokattu: 12.06.09 - klo 16:22 kirjoittanut zoukka »

Poissa Arcane

Vs: Necroskitter hupailu
« Vastaus #1 : 12.06.09 - klo 14:01 »
Dusk Urchinsin kanssa toimii Unstable Mutation, samoin Leech Bonder. Jos -1/-1 countereita jakelee oikein urakalla, niin Kulrath Knight ei ole ihan huono.

Jos välillä tekee mieli muuttaa -1/-1 countereita +1/+1 countereiksi, on Power Conduit aika jännä vehje, mutta mauttomimmillaan se on Devoted Druidin, Murderous Redcapin, Glen Elendra Archmagen sekä Kitchen Finksin kanssa, joten se ehkä vaatii sitten ihan oman pakkansa... Itsehän aikoinaan yritin ensin väsätä Necroskitter pakkaa, mutta totesin vaan Necroskitterin yksittäin liian huonoksi kortiksi kasata pakkaa ympärille, joten siirryin ensin RBU Power Conduitiin ja nyt virittelen sitä GBU conduitiksi.

Omilta joukoilta -1/-1 countereita voi poistaa myös Quillspikella, jolla saa luonnollisesti infinite-combon aikaan Devoted druidin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 12.06.09 - klo 14:04 kirjoittanut Arcane »
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa zoukka

Vs: T2 Necroskitter hupailu
« Vastaus #2 : 12.06.09 - klo 16:29 »
Niin unohtui mainita, että hamuan vain standard lappuja tähän dekkiin ja mieluiten pitäisin sen noissa mustassa ja punaisessa.

Ekan vuoron droppeja on vain Seize/Ravens Crime, joten hyviä lappuja tarttis ehkä siihen väliin. Nuo Borderpostit antavat minusta ihan mukavasti tilaa ylimääräisille lapuille muutaman ländin kustannuksella. Ja toimivat tietenkin niinä ekan vuoron droppeina, joskin jotain parempaankin on varmasti olemassa.

Terminate on myös näköjään tehnyt paluun, mutta ei tämä dekki välttämättä enää cretuvihaa kaipaa. Mieluummin laittaisin esimerkiksi Spitebellowsin sisään.

Myös joko Soul Snuffersit tai Redcapit voisi korvata Makeshift Mannequineilla. Tukisivat dekin Necroskittereitä ja esim fate transferilla voisi kikkailla mannequin counterienkin kanssa tukalassa tilanteessa.

Poissa Arcane

« Vastaus #3 : 12.06.09 - klo 16:41 »
Eipä toimi Fate transfer mannekini countereihin, kun se targetoi itse ukkoa, jolloin mannekin triggeroi. Jos (ja kun) tätä pakkaa ei ilmeisesti ole tarkoitus mennä turnauksiin mojauttelemaan, en juuri näe syitä pitäytyä T2:n sisällä, kun pakasta saa paljon hauskemman pelata kun sekoittaa vähän vanhempia kortteja mukaan.
« Viimeksi muokattu: 12.06.09 - klo 16:50 kirjoittanut Arcane »

Poissa zoukka

« Vastaus #4 : 12.06.09 - klo 16:50 »
Eipä toimi Fate transfer mannekini countereihin, kun se targetoi itse ukkoa, jolloin mannekin triggeroi.

Jeah näin ruosteessa minä olen :)

Poissa Omni

« Vastaus #5 : 13.06.09 - klo 00:17 »
« Viimeksi muokattu: 13.06.09 - klo 00:20 kirjoittanut Omni »

Poissa Arcane

« Vastaus #6 : 17.06.09 - klo 09:21 »
Tänäänhän sulle tulikin sopiva artikkeli, josta voit löytää moniakin ideoita pakan rakennukseen: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/boab/43