KtK sealed oli helvetin hauskaa, toivottavasti myös draftit tulevat olemaan yhtä herkkua.
Minusta ehkä parasta oli se, että jokainen kortti mitä itse prellussa nostin ja pelasin oli aika pitkältä todella käyttökelpoisia
Yllätyin todella paljon kuinka Moprh kortit nopeutti pakkaa ja niitä sitten pystyi kypsytelemään kun niitä sitten tarvi myöhemmin ja pääsi parissa pelissä myös bluffaamaan niillä.
Opetelkaa lapset laittamaan ruokaa, se ei ole vaikeata. Moni asia ei ilahduta niin kuin itse valmistettu ateria.
^Tämä
Mun mielestä ruuan tekeminen itse on todella tärkeää opetella ihan nuoresta lähtien. Se ei sitten ole ihan bueno kun on 18v ja muuttaa opiskelija kämppään ja ostaa joka päivä valmisruokia, kebua jne.
Itse nykyään syön tosi harvoin ulkona ja aina kun on mahdollista niin menen mielummin kaupassa käymään kuin jossain Kebulassa. Raha nimittäin ei kasva puussa ja köyhän opiskelija on todella hankala maksaa mitään kun syö pelkkää pizzaa päivittäin.
Mutta itse olen iloinen siitä että Kela maksoi ajoissa ennen kuin KtK prellu tuli Kouvolaan, niin pääsi sitten siihenkin osallistumaan joka sitten ilahdutti pientä päivääni :3