Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tapahtuuko Lahdessa mitään viikolla?  (Luettu 3067 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SuperKessu

Tapahtuuko Lahdessa mitään viikolla?
« : 07.10.09 - klo 22:05 »
Morjens kaikki Lahtelaiset ja lahdenmieliset.

Työn ja opiskelu ajoivat syksyksi minut Lahteen asumaan arkiviikoiksi, ja kyselisinkin, että onko Lahdessa (keskustassa tai fillarimatkan päässä) mitään tapahtumia viikolla? Ilmeisesti PKP ei järjestä muuta kuin prelikoita ja vuosittaisen SMQ:n, joten jos Lahdessa ma-to iltoina jotain tapahtuu, niin kertokaa ketjuun tai privalla.
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa Kaapo

Vs: Tapahtuuko Lahdessa mitään viikolla?
« Vastaus #1 : 14.01.10 - klo 13:45 »
Morjens kaikki Lahtelaiset ja lahdenmieliset.

Työn ja opiskelu ajoivat syksyksi minut Lahteen asumaan arkiviikoiksi, ja kyselisinkin, että onko Lahdessa (keskustassa tai fillarimatkan päässä) mitään tapahtumia viikolla? Ilmeisesti PKP ei järjestä muuta kuin prelikoita ja vuosittaisen SMQ:n, joten jos Lahdessa ma-to iltoina jotain tapahtuu, niin kertokaa ketjuun tai privalla.

Sama homma täällä, ois ihan kiva jos täältä löytyisi jotaan pelejä.

Poissa jupu_

« Vastaus #2 : 14.01.10 - klo 18:48 »
ainakin jotain juttua olen kuullut että lahdessa päin olisi joku korttipelikerho tyylinen perjantaisin.

Poissa Kaapo

« Vastaus #3 : 14.01.10 - klo 20:43 »
ainakin jotain juttua olen kuullut että lahdessa päin olisi joku korttipelikerho tyylinen perjantaisin.

Ois ihan kiva jos jollaki ois lisätietoa kyseisestä kerhosta, jos semmonen löytyy.

Poissa jupu_

« Vastaus #4 : 15.01.10 - klo 14:11 »
en nyt muita nimiä siitä ketkä siellä käy kuin chibi joten häneltä varmaan voisit kysyä...

Poissa LauWii

« Vastaus #5 : 16.01.10 - klo 00:47 »
tämä jo aiemmin mainuttu pelikerho pelailee hurina nuorisotilassa perjantaisin.
hurinan osoite on vapaudenkatu 12, sisäpiha.

virallinen kokoontumis aika olis 16.00-19.00, mutta useimmiten porukkaa on jo paikalla aikaisemmin ja pelailu jatkuu vähän yli 7.

mä hoitelen seuran puheenjohtaja tehtäviä siinämäärin missä niitä nyt on, niin jos jotain tarkemmin haluaa tietää, niin mä vastailen ihan mielellänni.