Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Epäonnistuneiden ketju, pelivirheet ja parhaat naurut, Tänne vaan avautumaan!  (Luettu 30314 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yms

Pelasinpa kerran Zendikar-dräftissä, ja huomautetaan vielä että oli ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa turnaus jonka olen voittanut  8)
Omalla puolella on pöydässä Steppe lynx ja Amarment Master. Vastustaja pelaa Hideous Endin Amarment Masteriin, mutta onneksi kädessä oli kortti nimeltä Narrow Escape; bounssasin Masterin takaisin käteen ja sain vielä 4 lifeä! Tämän jälkeen vastustaja pelaa vielä Gatekeeper of Malakirin, jolla joudun säkkäämään Lynxin pois alta. Kuitenkin se, että Masteri ei lentänyt suoraan gravelle, pelasti minut ja sen ansiosta voitin vielä koko pelin! Hyviä muistoja.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa mairou

Kaverilla oli tiskissä Chalice of the Void YHDELLÄ.. Itsellä käsi täynnä cc1 kortteja ja ainoa kortti pakkassa, jolla voin rikkoa Chalicen on Engineered Explosives. Omalla vuorolla nostan EE:n, castaan sen käyttäen kahtasinistä manaa, jolloinka se tulee yhdellä pöytään ja ei counteroidu Chaliceen.. Kun tämä on tapahtunut, maksan kaksi ja rikon EE:n YHDELLÄ.

/facepalm

Poissa Chaosworm

Pelasinpa kerran Zendikar-dräftissä, ja huomautetaan vielä että oli ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa turnaus jonka olen voittanut  8)
Omalla puolella on pöydässä Steppe lynx ja Amarment Master. Vastustaja pelaa Hideous Endin Amarment Masteriin, mutta onneksi kädessä oli kortti nimeltä Narrow Escape; bounssasin Masterin takaisin käteen ja sain vielä 4 lifeä! Tämän jälkeen vastustaja pelaa vielä Gatekeeper of Malakirin, jolla joudun säkkäämään Lynxin pois alta. Kuitenkin se, että Masteri ei lentänyt suoraan gravelle, pelasti minut ja sen ansiosta voitin vielä koko pelin! Hyviä muistoja.
Mikähän pelivirhe tässä tapahtui?

Vähän enemmän aiheeseen liittyen: Minulta meni melkein kaksi minuuttia, että tajusin, mikä mairoun viestissä oli mennyt vikaan. Onneksi ei sattunut pelitilanteessa minulle.
« Viimeksi muokattu: 21.03.11 - klo 22:38 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Yms

Mikähän pelivirhe tässä tapahtui?

Katselin enemmän tuota "Parhaat naurut" kohtaa; jälkikäteen naurettiin hyvinkin paljon Narrow Escapen aiheuttamalle voitolle.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Karjanvarastaja

Eeppisin MODO-matsi ikinä! Ainakin allekirjoittaneella.

Dekkini on tällainen, koska first pick Tezzeret ja olen saatanan pässi:

(click to show/hide)

Koetin löytää sinisen lisäksi ensin mustaa. En saanut, sitten valkoista enkä saanut sitten sitäkään. Hieman heikosti siis meni draftaus, vaikka päheet synergiat sain koottua.

Ensimmäisessä pelissä tulee vastaan GR pieksu runsailla poltoilla. Aloitan nopealla Mirran Spy + Grand Architect manakombolla. 3rd turn Spy, neljännen Arkkitehti + Precursor. Sen jälkeen Golem Foundry ja Forgemaster. Näihin kahteen vuoroon meni yli viisi minuuttia, koska paska ja hidas ohjelma. Vastustaja iskee lämämiestä tiskiin ja hajoilee nutsikkaille combotteluilleni. Eipä siinä, vastaamattomana hänen 5/5: gainaan vitusti lifeä - kavu imaisee hänet lähelle viittäkymmentä elämänpistettä, kun blokkaan päin helvettiä. Neljällä jöndellä kiinni Infiltration lenssattu 5/5, tässä meillä lapset todellisen voittajan valinta. Tietenkin Precursolle löytyi se instapoltto, joten hän niittaa minulta kerralla viitisen faxia ja kavu jää vielä henkiinkin. Facepalmasin niin lujaa, että mittasivat kyseisen järistyksen episentrumia Los Angelesissa. Eipä siinä, kyllä niitä jörmyjä jäi vielä tiskiin. Muutamaa vuoroa myöhemmin vastustajallani on kiva kokoelma isoa ja pientä miestä, minulla avointa manaa ja puolet hermanneista täpissä. Suhteellisen alhaisissa lifeissä ollessani, hän lienee funtsinut että olisin herkkä ja jälkeenpäin hellänä, jos hän rynnisi kaikella kakkoseen. Kiitän ja kumarran, pusken tiskiin Flash Myrin ja parin manan jörmyn, untapaten Spyn. Pumppaan faxini ja teloitan vuorostani häneltä 90% lihoista, menettäen vain pari. Kilinää, vikinää ja randomhuutoja myöhemmin alan puskea hitaasti, mutta varmasti. Tezzeret tulee jossakin välissä tiskiin ja ultittaa pelin minulle. Kello näyttää minulla 12min ja kiireeltä vaikuttaisi.

Sidetän sitä, tätä ja tota. Lisää Disperseä, vähemmän jöndeä.

Alku alkaa lupaavasti. Combotan tiskiin kamaa, Slag niistää Perskursorini ja kaikin puolin kaikki näyttää kivalta. Sitten komboajat saavat poistoa. Hän saa Kuldotha Ringeille siivet ja first striken, minä selailen kädessäni olevia faxeja ja Lumengridejä ajatellen, että mikäs tässä. Kello kuitenkin käy uhkaavasti ja teen sen kivan pikku virheen, mitä väsyneenä useat tekevät. Klikkasin kerran liikaa Ok:ta ja missasin toisen Mainin. Makeeta. Hän kiittää ja kuittaa, viskelee kamaa päin näköä enkä millään pysty vastaamaan enää kahdelle Ringleaderille. Sairaan nopeesti game kolmoseen, kello näytti kuutta minuuttia.

Keeppaan käden, jossa on joka vuorolle jotakin tavaraa ja saan neljännen vuoron Tessun tyhjään tiskiin (pari paskaa equippia) pyörimään. Selaan viisi päällimmäistä, jotka ovat blankkoa ja passaan vuoron. Kolmas faxi tiskiin, Blasti Tessuun ja joku kakka. Vuorot vaihtuvat salamannopeasti, koska kiire. Isken tiskiin uhkaa, häneltä löytyy poistot. Hän saa Kuldothan pyörimään itsekseen ja teen siitä hyödyttömän Bonds of Quicksilverillä. Aikaa alle 2min. Hän ei löydä miehiä, mutta minulla niitä löytyy senkin edestä. Pelaan Tangle Hulkin, jota seuraa Rusted Relic, jota seuraa Forgemaster. Hän responsaa Crushilla Reliciin, jonka palautan Dispersellä tassuun ja pelaan vuoroa myöhemmin uudestaan tiskiin. Hän saa pikkumyrejä väliin ja kun minulla on viimein lethalit, hän nostaa päältä Hellionin ja skuuppaa, kun pelikellossa on eeppiset 12 sekuntia aikaa. Puhisen ja ähisen onnesta olemattomalle yleisölle, voitin sentään perkele ja tuulettaa täytyy vaikka sitten yksistään.

Seuraavassa matsissa sitten voitan kombotuksella vuorolla 6 valkoisen dekin runsailla metalcraft-vehkeillä ja pienillä miehillä. Minulla puolestaan pari isompaa ukkoa ja Volitionilla pöllitty 6/6 Rhino, käytännössä 7.vuoron lethalit. Häviän toisen gamen pitkän väännön jälkeen, kun nostan blankkoa liikaa, vaikka hän kaikin voimin failaili minulle aikaa. Kolmannen pelin ryssin parhaalla mahdollisella tavalla. Tiskissä on Myr, Doublestrike nalle ja Training Drone parilla equipilla. Hänellä kaksi korttia kädessä ja jonkin verran manaa. Täydet lifet ja minulla 13. Minulla on 5 manaa, kädessä 3/5 Defender, Prekursor, Tangle Hulk, random ja Spread the Seeds eiku Sickness. Analysoin kello 5.40 logiikalla, että paras play on Precursor ja toivoa ettei sillä ole Revokea. No tietenkin sillä on. Läps pois ja 11 nassuun, perään vielä joku halpa huono mies. Tässä kohtaa silmät kenottaa päässä eri suuntiin, kieli roikkuu velttona ja suupielestä valuu kuolaa. Voiko pahemmin peliä ryssiäkään? Häpeästä persposket loimottaen concede ja tänne avautumaan, vittu olen pässi nyyh. Seuraavaksi vuorossa nukkuminen. Ehkä vielä myöhemmin tulee jokin tyhjänpäiväisen turinoinnin arvoinen (mielestäni) sessio, josta joku muukin kuin allekirjoittanut voisi oppia.

Poissa Lochness

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Tuli tällä viikolla turttailtua oikein kunnolla. Hävisin kaksi peliä siihen kun unohdin maksaa Jötun Gruntin upkeep maksun. Hävisin yhden matsin kun unohdin laittaa edellisestä pelistä exileen menneet kortit pakkaan. Unohdin laittaa prellussa Caged Sunin dekkiin. En etsinyt fetsiä Weathred Wayfarerilla vaan pelkän dualin jne. Mitä voi muuta sanoa? IŽm the king of turts. http://www.youtube.com/watch?v=SNZLQjIUX4c

EDIT: Ai niin unohdin mainita että minulla oli Legacyssa viisi Mother Of Runesia maindekissä kun eräs Chibi *köh*köh* unohti antaa Tundran ennen turnausta, mutta virheitähän sattuu kaikille.
« Viimeksi muokattu: 09.05.11 - klo 06:27 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Tervonaattori

New Phyrexia Pre-release turnaus, viitisen minuuttia pakanrakennusaikaa jäljellä. "Mikähän buusteri tää on?" :D Äkkiä, todettua avanneensa 3 Scarsia ja 2 New Phyrexiaa, pussi vaan auki ja kas kummaa... RW pakka kasattuna, jossa hyvä määrä fakseja ja Jor Kadeen oli piilossa kolmannessa New Phyrexian säkissä.

Lähinnä hauska juttu ja lähes mojova moka, joka sattui kaverille... ei siis minulle :D

Poissa Warma

NPH prellu, eka matsi. Kuten prelluissa aina, vähän jäsnkättää kun vastus täppää seitsemän manaa. Kuten olettaa saattaa, tiskiin ilmestyy suunnilleen pahin kuviteltavissa oleva vaihtoehto, eli Sheoldred. Vastustajan niukan pelikokemuksen vuoksi onnistun vielä jotenkin voittamaan pelin, mutta kortteja keräillessä tajuan, että äsken pelattu pommi oli prellufoiliversio.

Kuinka jäässä voi olla?

Poissa jupu_

NPH prellu, eka matsi. Kuten prelluissa aina, vähän jäsnkättää kun vastus täppää seitsemän manaa. Kuten olettaa saattaa, tiskiin ilmestyy suunnilleen pahin kuviteltavissa oleva vaihtoehto, eli Sheoldred. Vastustajan niukan pelikokemuksen vuoksi onnistun vielä jotenkin voittamaan pelin, mutta kortteja keräillessä tajuan, että äsken pelattu pommi oli prellufoiliversio.

Kuinka jäässä voi olla?

Mitäs tuomarit tähän sanoivat?

Poissa Warma

PrelluSheoldred vastassa.
Mitäs tuomarit tähän sanoivat?

Kuten sanoin, tajusin asian vasta kun matsi oli ohi, joten en enää lähtenyt pidemmin puimaan asiaa. Kerroin pelaajalle, että seuraava vastus varmaan on vähemmän jäässä, mikä johtanee gamelossiin. Tämän jälkeen pelaaja otti Sheoldredin pois pakastaan.

En sitten tiedä, oliko tämä alkuunkaan korrekti menettely.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
No eipä ollut. Tuollaiset asiat pitää aina kertoa tuomareille.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karjanvarastaja

LPR:n ennätystäydessä prellussa paskana jätkänä porsastelin itselleni sysipaskan poolin, kun vieressä kyräiltiin sellaisia jörmyjä kuin SoWaP, Batterskull foil yms. 2 Birthing Pod (1 pelattava 2cc mies, siispä mahtava lappu hakemaan 3cc herkkuni), Painful Quandary, Norn Annex, Grand Architect & Dissipation Field. Mehustelin Podien namiudella, kunnes luin lapun kokonaisuudessaan. Eihän tämä tee mitään! Hops pois, sisään muuta. Pooli oli suorastaan hirvittävä. Sinisellä oli siedettävät lenturit ja Gari Grandi, valkoisella Norn Annex ja 3cc 3/1 First Strike faxi, mustalla 5cc 2/4 -1/-1 counterilla, punaisella polttoa ja kolme shatteria ja vihreällä semikkäät lihat. Sinivihreä ei toiminut, sinipunainen ei toiminut, joten siististi kolmelle värille. Tässä vaiheessa totesin, että phyrremanoilla toimivat valkoinen ja musta faxi olisi loistava sisällytys dekkiin ja saisin domainin, jolla pöräytellä. Jostain syystä halusin pelata Annexia (joka siis on aivan paska) ja päädyin 42 kortin dekkiin. Onneksi minulla oli tukeva sortimentti lappua, jotka toisivat minulle riittävää korttietua, ettei tällainen virhe sen suuremmin haittaisi.

Parin kultakalan päätteeksi totesin pakan toimivan semisti. Pelit menikin suvereenisti 2-0, 2-0, 2-0, kunnes neljännessä matsissa tuli vastaan tiukempi dekki. Ensimmäisessä pelissä meni reipas puolituntinen, koska floodaan pahasti ja kaverilla miniatyyrit kasvoivat giganttisiin mittoihin kahden Darksteel Axen johdosta eivätkä runsaat poistot auttaneet. Sidessä sisään lisää Shatteria ja vehjettä. Lisävuoroille meni, mutta sain pinnistettyä lethalit simmuun ja tekaisin tasurin. Tässä vaiheessa turnausta dominoinut paikallinen mtg-peluri saapui elvistelemään, että oltaisiin vastakkain ja turpaan tulisi ihan sika-vitsin-varman-saletisti. Pelit kun oli voittanut jokaikisen 2-0 keskimäärin kymmenessä minuutissa. Kokenehkoona kehäkettuna odottelin mielenkiinnolla, että mitäs poika oli pooliinsa tällä kertaa possuttanut, kun kenelläkään ollut mitään sanottavia. Siinä sitten sekoiteltiin ja jauheltiin paskaa. Minut oli provosoitu niin itsevarmasti, että koin että oli paras aloittaa. Pojun ensimmäinen play oli joku jönde, joka nopeasti treidaantui. Tämän jälkeen peliin ilmestyi Necrogen Censer. Repesin liitoksistani. En voinut olla nauramatta, sillä arvostukseni lappua kohtaan oli Golden Urnin tasoa. SoWaP ilmaantui jossain vaiheessa kenttään ja muutama kelpoisan lihainen lortto. Kuitenkin hän päättää kusta molemmat pelit ja jyrään helposti yli, kun Shatteroin tarvittavat equipit alta pois. Helppoa. Voitin koko puuhan sitten suvereenisti 4-0-1 ja pokkasin 11 pussia, joista paskalle jätkälle paskat voitot. Hyvää.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Tämän jälkeen peliin ilmestyi Necrogen Censer. Repesin liitoksistani. En voinut olla nauramatta, sillä arvostukseni lappua kohtaan oli Golden Urnin tasoa.

Necrogen Censer on pelattava. Myös Golden Urn on ehdollisesti pelattava. Vai onko sinulla tuossa taustalla jokin muu ajatus? Jos 3-0:ssa oleva vastustaja pelaa Censerin, voi Teemun mukaan normaalisti varautua siihen, että kohta on naama sisässä Glint Hawkien keinoin.

Poissa Karjanvarastaja

Tämän jälkeen peliin ilmestyi Necrogen Censer. Repesin liitoksistani. En voinut olla nauramatta, sillä arvostukseni lappua kohtaan oli Golden Urnin tasoa.

Necrogen Censer on pelattava. Myös Golden Urn on ehdollisesti pelattava. Vai onko sinulla tuossa taustalla jokin muu ajatus? Jos 3-0:ssa oleva vastustaja pelaa Censerin, voi Teemun mukaan normaalisti varautua siihen, että kohta on naama sisässä Glint Hawkien keinoin.

Itse ainakin olen kokenut molemmat laput pelikelvottomina ja pidän basic landia parempana vaihtoehtona kuin noita. Mieluusti otan oppia, jos olen väärässä. Tuolloin tunnelmat olivat vielä kärkevämmät ja hellyimpä vielä hitusen ilkkumaan, kun tuttu tyyppi oli kyseessä ja oli pitkin päivää piskuisen naljaillut. Näin jälkikäteenhän tietty Glint Hawkit todella synergisoivat lapun kanssa ja kerta setissä oli pätevää kerrasta poikki materiaalia kuten SoWaP ja monta muuta, niin reaktio ehkä oli hieman yliampuva. Jälkikäteen kun tosin selasin dekkiä, niin ei siellä lopulta ollut mitään silmiinpistävää ja mietityttää, olisikohan nuo voitot tulleet vain koska vastustajalla ei ollut poistoa miekkaan. Glinttejä mm. ei tainnut olla lainkaan, mies voi korjata jos muistan väärin.

Poissa so not

Pooli, josta loihditaan vihreä dekki, mutta jätetään Birthing Podit sidelle, olisi kyllä kiva nähdä.
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa Farseer

Pooli, josta loihditaan vihreä dekki, mutta jätetään Birthing Podit sidelle, olisi kyllä kiva nähdä.

Oletko lukenut sen kortin? Se on ihan jätettä, ehkä missasit että sillä ei haeta kun tasan tarkkaan tietyn manacostin vehkeitä tiskiin. Limitedissä ehkä playable jos on joku manacostin X pommi ja paljon X-1-manacostisia uhrattavia miehiä.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Karjanvarastaja

Mielelläni jakaisin, mutten lappuja sen erityisemmin iskostanut muistiini ja läjäytin nohevasti palkintopussien sisällöt poolin sekaan. Koetin nyt ulkomuistista ja boxia selaamalla suurimman osan tekaista, loppuja vain ei voi muistaa saati kunnolla arvata. Podien pelaamattomuutta perustelin jo tuossa aiemmin, että 1 ainoa pelattava 2cc mies, joten ei mitään keinoja hakea kolmen manan miehiäni (jälkiviisaus, olisihan noita ollut riittävästi...). 4cc lenturit olivat sellaisia, mitä en missään nimessä halunnut säkätä löytääkseni pakan ainoan 5cc otuksen, joka osaisi löytää 6cc möllit. Koko ruljanssia sorsanopeudella en halunnut sitten tehdä lainkaan, joten näytin tylysti ovea lapulle. Ilmeni että oli erinomainen päätös. Dekki näin jälkiviisaana on pikkaisen kuuhaa, en ymmärrä miksi oli niin vaikea jättää Annex pois dekistä prellussa. Muutama käypä otuskin oli näemmä tullut hylättyä suoraan infectin takia, mm. Mamba. Kaikkeen sitä sortuukin.

Pooli:

Grand Architect
Norn Annex
2 Birthing Pod
Painful Quandary
Dissipation Field

Beast Within
Shrine of Boundless Growth
Tormentor Exarch
Tezzeret's Gambit
Kiln Walker
Argent Mutation
Despise
Inquisitor Exarch
Darkslick Drake
Halt Order
Heavy Arbalest
Painsmith
Twisted Image
Memnite
Trigon of Corruption
Trigon of Infestation

Furnace Scamp
Perilous Myr
Wall of Tanglecord (pyöri välillä dekissä)
Vault Skywarf
Vulshok Heartstoker
Vulshok Replica
Lumengrid Drake
Ichorclaw Myr
Pith Driller
Geth's Verdict
3 Shatter
Gitaxian Probe
Immolating Souleater
Mycosynth Wellspring
Parasitic Implant
Shriek Raptor
Spined Thopter
Porcelain Legionnaire
2 Rotted Hystrix
2 Screeching Silcaw
Sunspear Shikari
Tresspassing Souleater (pyöri välillä dekissä)
Suture Priest
Wing Splicer
Thundering Thanadon
Vault Skirge
Pestilent Souleater
Horizon Spellbomb
2 Chained Throatseeker
Vapor Snag
Impaler Shrike
Disperse
Golden Urn
Horizon Spellbomb
Lost Leonin
2 Viridian Betrayer's
Vital Splicer
Alpha Tyrranax
Sylvan Replica
Blight Mamba

Dekki oli tällainen:

4 Mountain
7 Island
6 Forest

Grand Architect
Perilous Myr
Impaler Shrike
Pith Driller
Spined Thopter
Vault Skirge
Tormentor Exarch
Porcelain Legionnaire
Lumengrid Drake
Thundering Thanadon
Vital Splicer
Darkslick Drake
Sylvan Replica
Alpha Tyrranax

Beast Within
2 Volt Charge
Tezzeret's Gambit
Vapor Snag
Horizon Spellbomb
Mycosynth Wellspring
Trigon of Corruption
Norn Annex
2 Shatter (kolmas seikkaili edestakaisin)
« Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo 01:37 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa Profet

• lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
LPR:n ennätystäydessä prellussa paskana jätkänä porsastelin itselleni sysipaskan poolin, kun vieressä kyräiltiin sellaisia jörmyjä kuin SoWaP, Batterskull foil yms. 2 Birthing Pod (1 pelattava 2cc mies, siispä mahtava lappu hakemaan 3cc herkkuni), Painful Quandary, Norn Annex, Grand Architect & Dissipation Field. Mehustelin Podien namiudella, kunnes luin lapun kokonaisuudessaan. Eihän tämä tee mitään! Hops pois, sisään muuta. Pooli oli suorastaan hirvittävä. Sinisellä oli siedettävät lenturit ja Gari Grandi, valkoisella Norn Annex ja 3cc 3/1 First Strike faxi, mustalla 5cc 2/4 -1/-1 counterilla, punaisella polttoa ja kolme shatteria ja vihreällä semikkäät lihat. Sinivihreä ei toiminut, sinipunainen ei toiminut, joten siististi kolmelle värille. Tässä vaiheessa totesin, että phyrremanoilla toimivat valkoinen ja musta faxi olisi loistava sisällytys dekkiin ja saisin domainin, jolla pöräytellä. Jostain syystä halusin pelata Annexia (joka siis on aivan paska) ja päädyin 42 kortin dekkiin. Onneksi minulla oli tukeva sortimentti lappua, jotka toisivat minulle riittävää korttietua, ettei tällainen virhe sen suuremmin haittaisi.

Parin kultakalan päätteeksi totesin pakan toimivan semisti. Pelit menikin suvereenisti 2-0, 2-0, 2-0, kunnes neljännessä matsissa tuli vastaan tiukempi dekki. Ensimmäisessä pelissä meni reipas puolituntinen, koska floodaan pahasti ja kaverilla miniatyyrit kasvoivat giganttisiin mittoihin kahden Darksteel Axen johdosta eivätkä runsaat poistot auttaneet. Sidessä sisään lisää Shatteria ja vehjettä. Lisävuoroille meni, mutta sain pinnistettyä lethalit simmuun ja tekaisin tasurin. Tässä vaiheessa turnausta dominoinut paikallinen mtg-peluri saapui elvistelemään, että oltaisiin vastakkain ja turpaan tulisi ihan sika-vitsin-varman-saletisti. Pelit kun oli voittanut jokaikisen 2-0 keskimäärin kymmenessä minuutissa. Kokenehkoona kehäkettuna odottelin mielenkiinnolla, että mitäs poika oli pooliinsa tällä kertaa possuttanut, kun kenelläkään ollut mitään sanottavia. Siinä sitten sekoiteltiin ja jauheltiin paskaa. Minut oli provosoitu niin itsevarmasti, että koin että oli paras aloittaa. Pojun ensimmäinen play oli joku jönde, joka nopeasti treidaantui. Tämän jälkeen peliin ilmestyi Necrogen Censer. Repesin liitoksistani. En voinut olla nauramatta, sillä arvostukseni lappua kohtaan oli Golden Urnin tasoa. SoWaP ilmaantui jossain vaiheessa kenttään ja muutama kelpoisan lihainen lortto. Kuitenkin hän päättää kusta molemmat pelit ja jyrään helposti yli, kun Shatteroin tarvittavat equipit alta pois. Helppoa. Voitin koko puuhan sitten suvereenisti 4-0-1 ja pokkasin 11 pussia, joista paskalle jätkälle paskat voitot. Hyvää.
Minähän se olin, joka floodasi molemmat pelit. Laitan dekkilistankin, pureutukaapa siihen sitten:

Mököt

Blade Splicer
Ether Champion
2x Porcelain Legionnaire
Vulshock Refugee
Blinding Souleater
2x Immolating Souleater
Oxxidda Scrapmelter
Vulshock Replica

Faxit

Mycosynth Wellspring
Shrine of Burning Rage
Sword of War and Peace
Contagion Engine
Horizon Spellbomb
Chimmering Mass
Necrogen Censer

Muuta

Forced Worship
Artillerize
Whipflare
Revoke Existence
Tempered Steel
2x Turn to Slag

Ja 17 lääniä. Ja pelit tosiaan sain lopetettua kaikki n. 10 minuuttiin.

Poissa so not

Oletko lukenut sen kortin? Se on ihan jätettä, ehkä missasit että sillä ei haeta kun tasan tarkkaan tietyn manacostin vehkeitä tiskiin. Limitedissä ehkä playable jos on joku manacostin X pommi ja paljon X-1-manacostisia uhrattavia miehiä.

Miksiköhän olisin missannut? Jos niitä on 2 niin tykyttäis ainakin itseäni melko paljon rakentaa dekki niiden ympärille. Aika paljon on kuitenkin artifact-pasketta formaatissa, mitä voi dekkiin laittaa ja kierrättää menemään. Eikä kovin montaa spliceria, Perilous Myriä tai muuta synergiavehjettä tarvii niin on jo melko nutsit tuo. Se myös levelöi huonoista miehistä untapattuja parempia miehiä postcombattiin. Jos on vielä joku möhkö dekissä niin aijai.
« Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo 11:02 kirjoittanut so not »
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
5 min sitten pelasin Willbenderin morphattuna ja ilmoitin koko porukalle sitä cästätessä "Willbender! Eikun... v*ttu..."

Poissa Arcane

5 min sitten pelasin Willbenderin morphattuna ja ilmoitin koko porukalle sitä cästätessä "Willbender! Eikun... v*ttu..."

Mulla on aina tapa unohtaa Highlanderia pelatessa, että demonic tutor ja Liliana eivät vaadi näyttämään mitä haetaan. Tottunut aina transmuteamaan tai pelaamaan Beseech the Queenia tai vastaavaa, niin demonic tutoriakin pelatessa on sitten "Tässä, kato, mä otan necropotencen".
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa algon

Modossa NPH-MBS-SOM -kasinelosdraftin toisen matsin kolmospelissä mulla pöydällä kolme lentokonetta (yksi kerrostalon kokoinen Serum Raker, koska Strata Scythe). Vastustajalla on pöytä täynnä tokenia ja muita maajätkiä sekä Victory's Herald.
Tarpeeksi lihaa keränneenä vastustaja päättää lopettaa pelin ajamalla kaikilla nyt lentävillä ja lifelinkkaavilla äijillään. Saan kuin saankin voiton estettyä (mm. Marrow Shardsilla  *derp*) siten, että jään pariin lifeen ja menetän kaikki miehet paitsi ison Serum Rakerin, joka kestää ottaa enää viittä damagea. Hyökkäyksen jälkeen vihu pelaa Corrosive Galen x=6, jolla saa viimeisenkin äijäni tapettua. Gale on stäkissä ja meinaan painaa concedea, kun tajuan että hetkinen, kaikilla vastustajan jätkillä on sininen "flying"-teksti ahterillaan. Vastustaja wrathasi omat 6 creatureaan ja topdekkasin suolaksi Mirran Crusaderin jolla ajelen viikatteen kanssa hillittömät lifetotalit pois nopeasti.