Dualien tussaus kyllä on vastatuuleen kusemista, jos meinaa vielä eteenpäin myydä ja saada edes omiaan takaisin. Ei nimittäin kovin moni tule ostamaan niitä kuin prosentuaaliseen partahintaan. Suositeltavampaa melkein on alteroida lappuja itse tai jos pensseli ei näpeissä pysy niin jonkun taidokkaamman, jotkut nimittäin (mm. minä) pitävät näistä, joten näiden herrojen silmissä lappu saattaa jopa pitää arvonsa ja ärsyttävistä valkoreunoista pääsisi täten eroon. Itse olen kyllä miettinyt muutamien EDH-käyttisten tussaamista, sillä valkoiset reunat pilkistää ikävästi muiden korttien seasta. mutta mustareunaiset ovat sikakalliita. Mm. vaihdoin itselleni joskus semihyvin tussatun Sol Ringin nollahintaan, koska FTV foil on pelikelvoton ja Betan kappale on marginaalisesta pikkukiva-kortista liian jytky. Hieman tuntuisi haalistuvan tuo, joten kaivannee lisäväriä. Sitten onkin näitä muita vanhempia valkoreunaisia lappuja, joita pitäisi tussailla, kuten Mana Vaultit, Basalt Monolithit ja sen semmottiset härpäkkeet, joilla ei muutenkaan ole erityisemmin arvoa, mutta joita kumminkin olisi tarkoitus käytellä.