Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Bound // Determined  (Luettu 3766 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pepe

Bound // Determined
« : 29.05.06 - klo 22:09 »
1. Jos pelaan ko. kortista puolen determined, niin tarkoittaako se että spellejä jotka ovat stäkissä ja ovat minun kontrollissani, ei voida kountteroida.
2. Voinko transmuteta ko. kortin Muddle the Mixturella.
« Viimeksi muokattu: 01.06.06 - klo 16:13 kirjoittanut Anastazia »

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Bound // Determined
« Vastaus #1 : 30.05.06 - klo 00:06 »
1. Kyllä, tuota en ollut tullutkaan ajatelleeksi.
2. Voit. Se maksaa 2 ja 5, joten sen voi hakea Transmute-korteilla jotka maksavat 2 tai 5 (ei 7!).
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Pepe

Vs: Bound // Determined
« Vastaus #2 : 30.05.06 - klo 17:59 »
Eli siis, jos olisi seuraava tilanne:

Pelaan spellin x ja kaveri yrittää countteroida sen counterspel 1:llä , mutta responsaan siihen Determinedillä. Asiat resolvaavat. Tämän jälkeen pelaan spellin y ja kaveri countteroi sitä.

Oletan että tapahtuu näin: 1. Spell x jää countteroimatta koska counterspell 1 "fizlaa", koska Determined estää x:n countteroimisen.
2. Y countteroituu normaalisti, koska se ei ollut stäkissä kun Determined resolvaa.

Poissa duracel

Re: Bound // Determined
« Vastaus #3 : 30.05.06 - klo 20:06 »
Mitään spelliäsi, joka on stäckissä Determinedin resolvaamisen jälkeen, ei voi tällä vuorolla counteroida. Itse Determinedin resolvaamishetki ei tähän vaikuta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa korpi

Vs: Bound // Determined
« Vastaus #4 : 01.06.06 - klo 12:36 »
Viilaan pilkkua vielä sen verran, että esimerkkisi counterspell ei "fizlaa", vaan resolvaa aivan normaalisti. Sillä ei vain ole mitään vaikutusta, koska Determined estää spellin counteroimisen.