Kai sitä yövuoron ratoksi voisi myös esittelyn kirjoittaa, kun kerran rekisteröidyinkin. :O
Nimeni varmaan voikin arvata jo nimimerkistäni, niin suottapa sitä salailemaan. Olen Minna, 22 vuotias tyttö (kai niin saa vielä sanoa, ikäkriisi!) Keravalta. Harrastuksiini kuuluu Aikido, käsityöt, lukeminen, TV-sarjojen tuijottelu, pelien pelailu ja jonkun verran myös anime ja manga hässäkät. Perhettäni edustaa maatiaiskissani Luna, sekä kolme kesyhiirtä. (Kyllä, kissa ja hiiret ovat hieno yhdistelmä!)
Aiemmin olen pelaillut Pokémonia, mutta siinä on ollut nyt ainakin vuoden tauko. Suunnittelin Pokémonin pariin paluuta nyt syksyllä, mutta näyttää siltä että ehkä MTG voisi olla kiva juttu myös. Olen kokeillut myös Yu-Gi-Ohia ja Duel Mastersia joskus. VTES on uusi tuttavuus vielä, mutta siitäkin startteripakka löytyy.
Viikonlopun Ropeconista laukkuuni eksyi mukaan MtG:n intro pakka ja muutama opettelupeli maistiaisiksi. Peli on kiinnostanut aiemminkin, mutta kun Pokémoniin löytyi enemmän peliseuraa lähipiiristä.
Tänne foorumille liityin päästäkseni enemmän sisään tähän peliin, ja jos vaikka löytyisi peliseuraakin. Turnauspelaaminen ei niinkään kiinnosta ainakaan tässävaiheessa, ihan vain kasuaalisti olisi kiva pelailla, ja saada vähän pakkaa kasailtua. Pidin kovasti ostamastani valkovihreästä intro pakasta, joten sillä linjalla koitan lähteä jatkamaan näin alkuun.