Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Hyvinkää] Löytyisikö pelaajia!  (Luettu 11383 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cyctahoh

Vs: [Hyvinkää] Löytyisikö pelaajia!
« Vastaus #30 : 29.10.15 - klo 22:56 »
Mukavat pelit oli tänään... alkaa tuota porukkaakin löytymään. Tulkaahan muutkin ketjua seuraavat pelailemaan.

henkka

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #31 : 30.10.15 - klo 23:14 »
Kiitokset Hyvinkään poppoolle! Käytiin harjaamassa Porojen modern FNM kolmeen pekkaan jokainen tuloksella 3-1. Voidaan miettiä autoreissuja jatkossakin!

- Timo

Poissa Amasor75

« Vastaus #32 : 01.11.15 - klo 13:39 »
Itse olen rixusta, mutta olen käynynyt hyvinkäällä nuorisotalolla pelaamasa mtgta. Olisin kyllä kiinnostunut tulla pelaa noihin tapaamisiin. Onko seuraava jo suunnitteilla?

Poissa Condi

« Vastaus #33 : 01.11.15 - klo 17:09 »
Itse olen rixusta, mutta olen käynynyt hyvinkäällä nuorisotalolla pelaamasa mtgta. Olisin kyllä kiinnostunut tulla pelaa noihin tapaamisiin. Onko seuraava jo suunnitteilla?
Eiköhän ens torstaina taas koiteta jollain porukalla kokoontua pelaamaan Jalostamolle n. klo 20.00.

viikolla illat ei multa onnistu koska yö töissä espoossa mutta katotaan jos jotain muuta tulee.

Voihan sitä jotain muutakin ajankohtaa ehdotella. Kyllä porukalla tuntuis olevan kiinnostusta esim. sitä cubeakin kohti.

Poissa hocco3

« Vastaus #34 : 02.11.15 - klo 18:19 »
viikonloput sopii mulle ja mulla on jonkinlainen cube kasassa.

Poissa Meddler

« Vastaus #35 : 03.11.15 - klo 12:50 »
viikonloput sopii mulle ja mulla on jonkinlainen cube kasassa.

Minkästyyppinen Cube kyseessä? :)

Poissa hocco3

« Vastaus #36 : 03.11.15 - klo 18:52 »
leka cube noin suurinpiirtein. dualeja ei ole kaikkia

Poissa cyctahoh

« Vastaus #37 : 04.11.15 - klo 16:27 »
Huomenna modernia? EDH:takin löytyy jos löytyy kiinnostuneita.

henkka

Poissa Härsilä

« Vastaus #38 : 04.11.15 - klo 18:36 »
Joo! :)  Kahdeksalta Jalostamolle.  Modern ja EDH mukana.

Poissa Härsilä

« Vastaus #39 : 05.11.15 - klo 17:27 »
Jos joku haluaa päästä eroon parista Gurmag Anglerista niin ottakaa mukaan :P   

Poissa HyvinkäänNupa

« Vastaus #40 : 12.11.15 - klo 16:01 »
Hienoa nähdä, että Hyvinkäällä alettu aktivoitumaan ja että löytyy myös vanhan kaartin pelaajia. Yritän itsekin saapua joskus paikalle pelaamaan ja tutustumaan porukkaan.

Olen siis järjestämässä tuota nuorisotalo Sillan Pelitalon korttipuolta, ja tiistaisin paikalla siellä. Toivon, että jatkossakin myös vanhemmat pelaajat saapuvat edes silloin tällöin paikalle, että saadaan ehkä innostettua nuoria joko aloittamaan, tai jatkamaan pelaamista. Meillä ohjaajilla ei ole aina tarpeeksi aikaa pelata nuorten kanssa niin paljon, kuin mitä haluaisivat. On ollut kuitenkin hienoa huomata, että dekkien ja pelitaitojen osalta on taso noussut tämän syksyn aikana todella paljon.

Tähän vähän liittyen, olisiko teille kiinnostusta joskus järjestää jokin pieni korttitapahtuma Hyvinkäällä? Sellainen, jossa vanhemmat pelaajat voisivat pelata joko yksittäisiä pelejä, tai pidempää aikaa vaativaa settiä (cube, edh, jotain turnausta...), mutta jota voisi kuitenkin mainostaa kouluilla ja Wilmassa nuorille, jotka voisivat tulla pelaamaan intropelejä ja näkemään mistä hommassa on kyse, jos kiinnostusta harrastukseen olisi?

Ja tietysti Hypecon tulee taas ensi kesäkuussa. Hämeenlinnan Lipevä ry on uskoakseni tulossa sinne korttiohjelmaa järjestämään. Kannattaa merkata jo kalenteriin lauantai 18.6.2016. Korttiharrastuksen näkyvyys ja yleistyminen on tosiaan kaikkien paikallisten pelaajien kannalta pelkästään positiivista, koska silloin saadaan sekä uutta peliseuraa että mahdollisuus tradeilla lappuja uusien tyyppien kanssa.

t. Mika

Poissa Condi

Vs: [Hyvinkää] Mtg:tä pelejä Jalostamolla to klo 20.00 -->
« Vastaus #41 : 12.11.15 - klo 17:55 »
Tulkaahan taas pelaamaan. Toistaiseksi pelattu modernia ja EDH:ta, mutta muistakin formaateista ollut puhetta.

ps. Onnistuisko ylläpitäjän vaihtaa topikin otsikko informatiivisemmaksi?

Poissa cyctahoh

« Vastaus #42 : 12.11.15 - klo 20:05 »
Allekirjoittaneella jäi pelit tältä päivää väliin muista kiireistä johtuen.

Mikan ehdottama korttitapahtuma voisi olla mielenkiintoinen - varsinkin jos lähialueilta saataisiin enemmänkin pelaajia paikan päälle.

Poissa cyctahoh

« Vastaus #43 : 19.11.15 - klo 16:59 »
Porukkaa tulossa pelailemaan tänään?

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #44 : 19.11.15 - klo 18:58 »
Voin lähteä ulkoiluttamaan modern dekkiä.

- Timo

Poissa Härsilä

« Vastaus #45 : 19.11.15 - klo 19:19 »
Tulossa ollaan. Myöhästyn minuutin tai kaks.

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #46 : 19.11.15 - klo 19:20 »
Ok! Lähden kanssa matkaan.

- Timo

Poissa cyctahoh

« Vastaus #47 : 19.11.15 - klo 23:23 »
Kovat pelit oli taas tänään.

Syntyi idean poikanen että voisi kokeilla proxylekaa. Alustavasti parin viikon päästä jos ensi viikolla menee FNM:ään valmistautuessa.

Poissa tko

« Vastaus #48 : 20.11.15 - klo 09:13 »
Pelaajia lekaan löytyisi varmaan muualtakin uudeltamaalta, varsinkin kun pääkaupungin tarjonta sillä saralla on ollut viimeiset pari vuotta todella nihkeää.

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #49 : 25.11.15 - klo 14:15 »
Huomenna siis modernin testausta ja torstaina 3.12. proxy-legacy. Ilmoittelin näistä muutamissa sosiaalisen median ryhmissä, josko saataisiin alueelta lisää osallistujia.

- Timo
« Viimeksi muokattu: 30.11.15 - klo 10:18 kirjoittanut Cacodemoni »

Poissa hocco3

« Vastaus #50 : 26.11.15 - klo 13:25 »
saisiko tähänkin vaikka enemmän tietoa tuosta proxy-lekasta?

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #51 : 30.11.15 - klo 10:24 »
Ihan kasuaalikeijoilua printtilappujen kanssa, omalla kohdalla tulee olemaan ensikosketus legacyyn. Ei siis turnauspelaamista.

Toki otan modern-dekin mukaan ja muilla ollut yleensä commander-dekit.

- Timo

Poissa Härsilä

« Vastaus #52 : 02.12.15 - klo 06:52 »
Tein uuden topicin Jalostamon peleille, niin voi niistä huudella jatkossa sinne :)   Kaikki mukaan!