Heipä hei. Kyselläänpä tätä kautta tamperelaisten (ja toki muidenkin kaupunkien asukkaiden) mielenkiintoa Tampereella mahdollisesti järjestettäviin GP Trialeihin. Vuoden ensimmäisen puoliskon aikana järjestetään Euroopassa kuusi GP:tä:
- GP Madrid (27.-28.2., Limited)
- GP Lille (3.-4.3., Standard)
- GP Torino (31.3.-1.4., Modern)
- GP Manchester (21.-22.4., formaatti ei tiedossa)
- GP Malmö (19.-20.5., formaatti ei tiedossa)
- GP Ghent (21.-22.7., formaatti ei tiedossa)
Jokaiselle näistä olisi mahdollista järjestää GP Trial. Kaikkiin en jaksa Trialia järjestää (toki jos Joku Muu ottaa itse turnauksen pyörityksen vastuulleen, voin toimia turnausjärjestäjänä), joten kysynkin nyt ihmisten kiinnostusta eri GP:eiden trialeihin. Uusien sääntöjen mukaan Trialin formaatti saa olla eri kuin itse GP:n formaatti, joten järjestäisin turnaukset seuraavalla tavalla:
- Hinta 10 euroa, voittajan palkintona byet ja lentolippu. Muita palkintoja mahdollisesti osallistujamäärän mukaan.
- Formaatti sama kuin itse GP:llä, paitsi GP:n ollessa Limitediä jolloin trial on Standardia.
- Turnaus lauantaina, mahdollisuuksien mukaan sunnuntailla jokin muu turnaus. Mahdollisesti myös kaksi eri trialia samalla viikonlopulla.
Äänestäthän vain jos oikeasti aiot osallistua valitsemiisi turnauksiin niiden toteutuessa. Myös alustavia pää- tai aputuomari-ilmoittautumisia otetaan vastaan vaikkapa yksityisviestitse. Lisätietoja saa toki kysyä jos joku asia askaruttaa turnauksista, niiden järjestämisestä tai tuomaroinnista.