Riippuu siitä millä hinnalla hankit ylimääräisiä high-end Modern vehkeitä. Noh, kyllä se hinta nousee taas takaisin 5-10:ssä vuodessa.
Kyllä niistä suurin osa on avattu tai vaihdettu aikoinaan.
Eli sun collection on enää 250% hankinta-arvosta 260% sijaan.
Minkä määritelmän mukaan? Drafteista avatut vehkeet, avatut boosterit, vaihdetut kortit standardihinnoin (paljonko oli esim. shockidualit, kun ne tuli standardiin?). En ole ostanut näitä kortteja hintojen ollessa pohjilla. Hintaa näille korteille on melko mahdotonta pistää. Useat kortit olen ostanut/vaihtanut/avannut silloin, kun hinnat on ollut ilmestymisen jälkeen piikissä.
Olen sopinut alustavasti kauppoja, mutta kun hintoja on pistetty lukkoon, on esim. Jace, the Mind Sculptor tullut alas reilusti. Jacet (3x) vaihdoin aikoinaan kolmeen Tarmogoyfiin ja viiteen fetchiin (minä sain Jacet). Silloin se oli tasainen diili. Miten on hintojen käynyt ihan viime päivinä?
Tarvitsen nykyään yhden kutakin korttia highlanderiin, that's it. Turhaan noita vehkeitä jemmaa, kun ei niitä tarvitse. Parempi myydä kaikki ylimääräiset kortit pois, jotka eivät ole reserved listillä. A/B dualit ovat sentään tasaisesti nousseet. Niiden kohdalla voi sanoa, että nykyinen hinta on reilusti plussalla (nykyinen arvo ~ 400-700 % hankinta-arvosta).
Ja kyllä, olen viimeisen viikon aikana myynyt tavaraa ja myyn edelleen, kunhan saan listan tehtyä tänne. Siksi minua nyppii nämä reprintit juuri tällä hetkellä, kun olen juuri nyt muuttamassa kortteja rahaksi. Eri asia olisi, jos aikoisin säilyttää kortit hamaan tulevaisuuteen.