Tuo sideboard näyttää aika.... oudolta.
Butcher of malakir?
Sorin Markov?
Victim of night >
go for the throat. Affinity on formaatissa. Positiivinen asia GftT:ssä on se että spellskite ei voi redirectata sitä itseensä mutta ei mielestäni riittävän hyvä syy olla pelaamatta victimiä.
Itse lähtisin ensin kokeilemaan selkeällä aggrolla ensin ja testata kuinka pitkälle sillä pötkitään. Toistaiseksi tuossa dekissä on liikaa hitaita vehkeitä jotta sitä voisi lukea aggroksi. Alkuperäinen vampyyriaggro zendikar standardista perustui halpoihin miehiin kuten
vampire lacerator,
pulse tracker, ja sitten siihen nocturnukseen joka mahdollisti letaalit kultakalailut vuorolla neljä (eli sillä vuorolla kun pelaat nocturnuksen)
Jos pelaa nocturnusta ja bloodghasteja niin kannattaa sitten pelata paljon fetchejä joilla voi sekoittaa pakan päälle toivottavasti mustan kortin tai ainakin antaa bloodghastille landfall triggerin.
Jos ei panosta nocturnukseen tai
stromkirk captainiin, niin ei ole kovin hyviä syitä ylipäätään pelata vampyyrejä pakkana. Siksi lähtisin ainakin ensin yrittämään.
Luulen että
inquisition of kozilek menisi tässä pakassa thoughtseizen edelle(kuten yleensäkin modernissa), sillä se ajaa melkein saman asian kuin seize paitsi että jos joudut lämäskabaan niin se lifeloss vaikuttaa. Ja jos aggroilet joudut helposti lämäskabaan. Esim 4 inquisition 1 thoughtseize voisi olla hyvä maindekissä.
Minulla on pitkään ollut suunnitelmissa kokeilla vampyyrejä modernissa mutta toistaiseksi 'oikeat' pakat ovat menneet edelle. Luulen että mietin asiaa jonkin aikaa ja sitten mahdollisesti postaan oman listani.
ps. voisi olla hilpeää kokeilla
painter's servantia nocturnuksen kanssa.. Kuolee kuitenkin poistoon mutta silti.
pps.
Liliana of the veil