En toisaalta yllättyisi, jos Wotc yrittäisi promota Legacyn tilalle sitä no-reserved list Legacya.
Shocklandit plus Price of Progress? Jo nykyään modernpelit on joskus nopeampia kuin legacyn, juurikin shokkien takia, joten en kyllä tiedä, haluaisinko olla näkemässä, miltä leka ilman kivuttomia dualeita näyttäisi.
EDIT:
>60 euron kortin printtaaminen unccina olisi ns. huonoa bisnestä WOTCille. Tätä voi perustella toki myös dräftiformaatin suunnittelulla, mutta hinta yksinään on tarpeeksi painava syy.
FoW ei edes ole mitenkään erinomainen kortti limitedissä. Onhan se ihan hyvä, mutta ei mitenkään rikki. Voimatason kannalta kortti voisi aivan hyvin olla uncommon. Se on mythic rare tasan sen takia, että halutaan myydä pusseja. Raren olisin itse vielä sulattanut, mutta tämä on ihan silkkaa rahastusta. Noh, jos olisin itse WotC:lla duunissa, tekisin varmaan samalla tavalla, koska kyllähän tuo tulee toimimaan, ja toisaalta ei tule pitämään minuakaan pois tuotteen parista.
Miten ois Chain Lightning reprint? Sain kyllä itse juuri settini ostettua, mutta onhan tuo 15 euroa vähän suolainen hinta commonista. Myös Ravages of War voisi olla kiva, niin saisi pelaa haikussa kahta Armageddonia kohtuulliseen hintaan. Urza-läänit olisi kiva saada uusilla värittömän manan symboleilla. Daze ja muut tällaiset parin euron commonit olisi myös kiva nähdä uudelleen. Myös joku Natural Order Theresen tutulla artilla ja uudella framella voisi olla kiva juttu. Redditissä huhuttiin ZEN fetchejä, maistuisivat kyllä. Olisi kiva, jos niihin laitettaisiin vielä jotain kivaa flavouria, esimerkiksi Innistrad kelpaisi.
Jos WotC meinaa Eternal Mastereilla ja Modern Mastereilla (vuorovuosin?) korvata core setit, olen kyllä mukana, eikä paljoa harmita core settien katoaminen.