Niin siis ongelmahan on vähän, että sulla on joku sun oma keittiönpöytä-meta, josta kukaan ei oikein tunnu tietävän mitään sen enempää. Dekki vaikuttaa kieltämättä tehokkaalta niin kauan kuin kukaan ei pelaa controllia, comboa tai muutoin mitään epäreilua. Legacyn pakat nyt vain sattumat olemaan liki 50% jompaa kumpaa näistä edellämainituista arkkityypeistä.
Esimerkiksi Dredge, UW Miracles, Show and Tell, kaikki stormin eri variaatiot, High Tide, Reanimator, Lands, Moon Stompy (ja niin edespäin..) teurastavat tämän GW-pakan aivan suoraan. Kohtuullisilla nostoilla luultavasti myös mustapohjaiset Delverit, Burnit ja Stonbladet juoksevat pakan ylitse ongelmitta.
Kuules nyt....Manaless Dredge saa yli 75% ihan varmasti turpiin tältä pakalta sitä on kokeiltu riittävästi kaverin Manaless pakkaa vastaan.
Reanimator voi myös saada turpiin tosin sellaista vastaan ei ole paljon pelatuttua.
Se manaless Dredge decki on ihan kusessa Mirran Crusaderin kanssa. Tämä kaverin Manaless Dredge ei toki käytä mitään Lions Eye Diamond en tiedä jos sekin olisi suosittu Dredgessä.
Olen voittanut Dredge dekin vetämättä yhtään graveyard hate korttia myös. Parempi
toki jos vedän esim. Remorseful Cleric. Isompi mahdollisuus voittaa jos ainakin kerran käyttää
graveyarda hate korttia pelin aikana vs Dredge.
Muuten ollakseen Manaless Dredge jätkällä on aika parhaat kortit siihen.
Tässä dekissä... Living Wish ja Bojuga Bog yllätävän tehokasta. Tämän jälkeen käytetään Bojuga Bog kuten colorless mana source.
Joo ole vain omissa harhoissa kiitos vain.
Toiseksi meidän järjestelmä on että kun on joukkuuet 2 vs 2 tai 3 vs 3.... niin pakat valitaan siinä järjestyksessä kun on eka vuoro.
Minulla on kyllä Force of Willeja jne muissa.
Jostain syystä meidän ympäristössä niin Storm on suhteellisen vähäistä on olemassa Glimpse
Turn 1 kill deck, Enchantress storm mustavihreä pakka, Oops All Spells turn 1 kill dekki, Aluren joka on turn 2 kill dekki nykyisessä muodossa mitä kaverini käyttää, Infect joka on turn 2 dekki.
Olen pelannut burnia vastaan ja hyvin on pärjätty. Kor Firewalker on aika hyvä vastaan burn dekkiä.
Oops All spells minun veljeni pakka voitti viimeksi mutta minä olin veljeni puolella siinä pelissä niin ei haitannut. Peli ennen sitä me vaihdetaan pakkaa jokaisen pelin välissä ja ei pelata kahdesti samalla pakalla saman iltana niin pelasin Merfolk pakallani jossa on 4 Force of Will 4 Cursecatcher jne... ei sillä turn 1 kill dekillä ollut paljon sanomista sai oikein turpiin.
Sneak Attack pakka jo todennäköisesti voittaa tämän pakan kyllä näin mutta control pakat taas usein voittaa sen ja tämä pakka taas on hankalampi control pakkaa vastaan.
UW Miracles on myös saanut turpiin tältä pakalta toki sitä vastaan on ollut aika tasaista.
Vaikka on tultu pelattua Delveriä vastaan niin ei ole tullut ihan Legacy Tournament paras Delver dekki tasoista dekkiä vastaan niin aika vaikea arvioida.
Stoneblade? Veljeni ärsyntyi yhdestä sanotaan (en paljasta) synenergy combo burn dekistäni sitä varten muuti sen valkoisen dekin sinivalkoiseksi moutta sitten keksi että se Kiora mikä lie tekee että omat faxit ei voi equipina toimi niin muutti sen stoneblade pakan takaisin monowhite.
Tämä monowhite stoneblade pelkää minun synenergy combo burn dekkiä todella paljon. Ei ole tullut totta puhuen paljon pelattua sitä vastaan kun veli asuu kaukana mutta tämä pakka veljeni monowhite stormblade voi olla aika tasaista.
Mitä tulee Legacy Torurnament bluewhite Stoneblade dekkiä niin veli ei omista
yhtäkään Force of Will ei halua hankkia kalliita kortteja enää.
Wastelandeja hän kyllä käyttää sinä monowhite Stoneblade dekissä. Juu totta ehkä bluewhite Stoneblade Legacy jossa on paljon blue control antaa turpiin tälle dekille mutta kuten sanoin en ole koskaan pelannut sellaista dekkiä vastaan missään.