Eli tässä pakassa pelataan noita hahmojen boostauksia vain ja ainoastaan sen takia, että se mahdollistaa alle prosentin sauman avaukseen, millä voi tappaa vuorolla kolme, jos vihu ei nyt vaan satu tekemään mitään?!
Et tainut lukea noita minun esimerkkejä kunnolla miten dekki tappaa vuorolla 3 vaikka vihollisella on yksi creature blockaamassa.
Dekki muistuttaa hieman monogreen stompy mutta valkoinen väri antaa paljon suojaa ja voi poistaa blocker creaturen Path to Exile:
Mono Green Stompy - Modern - December 22nd, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=i1moutfnFsMPakassa on mm. graveyard hate vs Reanimator ja Dredge ja sitten myös artifact/enchantment hate ja Living Wish voi hakea Kor Firewalker jos tulee punainen Burn dekki vastaan.
Tapon ei ole pakko tulla turn 3 kyllä se turn 4 tai 5 maistuu voitin eilen kun pelasin ystävien kanssa tällä pakalla me pelattiin Legacy moninpeliä joukkuueet.Mitä tulee monogreen stompy niin lyön vetoa minun dekin puolesta että se saa turpiin. Monogreen stompy ei myöskään pidä yhtään Mirran Crusader (protection from green and black) creaturesta.
Death and Taxes en nyt tiedä miten menisi, mutta veljeni pelaa sellaisella pakalla myös mutta me pelataan harvoin koska hän asuu kaukana missä me muut asutaan.
Minä en voittanut kaikkia pelejä eilen hävisin yhden pelin jossa ystäväni sai turn 1 kill mutta silloin pelasin toisella pakalla ja ei tällä. Ei tällä pakalla ole mitään sanomista jos tulee joku turn 1 kill deck joka menee go off turn 1 ja tappaa kaikki vastustajat.