Foorumin säännöissä tosiaan lukee, että lähettäjällä on 100% vastuu ja itse ainakin olen tähän mennessä korvannut täysin kaikki hävinneet lähetykset. Näitä tapauksia on tosin yhden käden sormilla laskettavissa viimeisen 12 vuoden aikana (ja yhteissummakin alta satasen), vaikka kauppoja on täällä foorumilla kertynyt vuosien saatossa "pari" kappaletta.
Itse olen tosin sitä mieltä, että tuo kohta on säännöissä jo hitusen vanhentunut. Nykyäänhän on MCMssä jengillä tapana kuitenkin tulla puolet vastaan ja minusta se on myös huomattavasti fiksumpi tapa. Lisäksi mtg-yhteisö on kuitenkin huomattavasti verkostoituneempi kuin ennen, niin räikeiden kusettajien puuhastelut on paljon vaikeampaa kuin ennen, koska joku tuntee lähes aina jonkun. Onhan se tietty ihan hyvä tapa pitää vielä mielessä, varsinkin jos on uusi käyttäjä, sillä tällöin ei tule niin helposti epäselvyyksiä ongelmatilanteissa. Siksi tuppaan tarjoamaan yhä niitä täysiä refundeja, koska niin harvoin on omat lähetykset lopullisesti hävinnyt ja unohtuu tämä uudempi tapa.