Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290659 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Laako

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #720 : 15.08.08 - klo 20:19 »
http://findmagiccards.com/Cards/5E/Angry_Mob.html
Ketuttaa kun on niin kallis ($) kortti
gooby pls

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #721 : 15.08.08 - klo 21:20 »
Vituttaa Mikkelin komennus.
Luola.
Skappari-armeija.
Spollet, jotka eivät viitsi tuoda lounasta.
Vituttaa kun pitäisi kyetä lukemaan ajatuksia.
Vielä 2 vk paskaa.
ATT:t yms P-kauden paska menee rästiin.

Vittu.

Ensimmäistä kertaa intti hajottaa  >:(

Ai niin. Se pahin. Mikkeli.
« Viimeksi muokattu: 15.08.08 - klo 21:22 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #722 : 16.08.08 - klo 01:44 »
Vituttaa Mikkelin komennus.
Luola.
Skappari-armeija.
Spollet, jotka eivät viitsi tuoda lounasta.
Vituttaa kun pitäisi kyetä lukemaan ajatuksia.
Vielä 2 vk paskaa.
ATT:t yms P-kauden paska menee rästiin.

Vittu.

Ensimmäistä kertaa intti hajottaa  >:(

Ai niin. Se pahin. Mikkeli.
Kyllä, Mikkeli on kaiken kaikkiaan paska paikka ja arvaa vaan vituttaako, kun on asunut täällä koko elämänsä...

Poissa Monkeli

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #723 : 16.08.08 - klo 17:09 »
vituttaa kun ei löydä  mistään Stonybrook Schoolmaster ja Mana Echoes

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #724 : 16.08.08 - klo 19:43 »
Vituttaa Mikkelin komennus.
Luola.
Skappari-armeija.
Spollet, jotka eivät viitsi tuoda lounasta.
Vituttaa kun pitäisi kyetä lukemaan ajatuksia.
Vielä 2 vk paskaa.
ATT:t yms P-kauden paska menee rästiin.

Vittu.

Ensimmäistä kertaa intti hajottaa  >:(

Ai niin. Se pahin. Mikkeli.
Kyllä, Mikkeli on kaiken kaikkiaan paska paikka ja arvaa vaan vituttaako, kun on asunut täällä koko elämänsä...

Vekaralle mentäessä minulle kehuttiin ruoan siellä olevan herkullista. Oikeassa olivat. Mikkeliin mentäessä kehuttiin olevan vielä parempaa...
Mutta ne olikin väärässä. Viemäristä vedettyä pakastepaskaa, jota selvästi on onnistuttu tekemään VAIN ja AINOASTAAN Mikkelissä.

Jopa kaikkein pyhin: Hernekeitto oli raiskattu.  :'(


Poissa Deimien112

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #725 : 25.08.08 - klo 15:00 »
mua vituttaa ku meiän kämppään murtauduttiin la-su välisenä yönä. enkä ollu heränny siihen. vittu

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #726 : 25.08.08 - klo 15:11 »
Viime viikonlopun hyytyminen.

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #727 : 25.08.08 - klo 19:03 »
Vituttaa kun on matemaattisia aineita (fy, ma ja ke) 18 tuntia viikossa. Jokseenkin raskasta päivästä toiseen vain laskea ja laskea.

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #728 : 25.08.08 - klo 19:31 »
Vituttaa kun on matemaattisia aineita (fy, ma ja ke) 18 tuntia viikossa. Jokseenkin raskasta päivästä toiseen vain laskea ja laskea.
No tuohan nyt menisi ihan omalla painollaan, enemmän vituttaisi jos olisi jotakin äikkää/filosofiaa/muuta humanistijörssiä noin paljon.

Ja tällä hetkellä vituttaa se kun pitää olla duunissa eikä kukaan osta mitään :(

Poissa Mozzam

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #729 : 25.08.08 - klo 20:18 »
32 tuntia viikossa matikkaa ja tietojenkäsittelytieteen teoriakursseja :(
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa ADraw-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #730 : 25.08.08 - klo 21:00 »

Poissa shazzle

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #731 : 26.08.08 - klo 14:43 »
kiitos sille admin-oikeudet omaavalle äpärälle kuka ryssi mun 2. sivun kikkailun.

EDIT:

Lainaus käyttäjältä: miinin
Tähtäähän paremmin noiden syyttelyidesi kanssa!

Joku poisti threadistani viestin joka ei enää näkynyt kaatopaikalla. --> kaverilla oli admin oikeudet? Turhaa kiusantekoa yhtä kaikki.
« Viimeksi muokattu: 26.08.08 - klo 15:04 kirjoittanut shazzle »

Poissa Vilhis

Vs: Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #732 : 26.08.08 - klo 15:21 »
...filosofiaa/muuta humanistijörssiä noin paljon.

Filosofia humanistinen tiede? Musta tulee ainakin luonnontieteiden kandi.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #733 : 26.08.08 - klo 15:24 »
kiitos sille admin-oikeudet omaavalle äpärälle kuka ryssi mun 2. sivun kikkailun.

EDIT:

Lainaus käyttäjältä: miinin
Tähtäähän paremmin noiden syyttelyidesi kanssa!

Joku poisti threadistani viestin joka ei enää näkynyt kaatopaikalla. --> kaverilla oli admin oikeudet? Turhaa kiusantekoa yhtä kaikki.
Kuka tahansa pystyy omia viestejään poistelemaan, ja jos se oli jo melko wanhaa tawaraa, niin ei se ihan kaatopaikan ensimmäiseksi mene, joutuu ehkä vähän kaivelemaan että sen löytää.

Poissa shazzle

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #734 : 26.08.08 - klo 15:28 »
vituttaa etten tiennyt miten kaatopaikka toimii, (kun luulin että viimeksi poistettu menee kaatiksen ensimmäiseksi kirjoitushetkestä välittämättä) enkä vieläkään osaa poistaa kaatopaikalta omia viestejäni.

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #735 : 26.08.08 - klo 15:33 »
enkä vieläkään osaa poistaa kaatopaikalta omia viestejäni.

Jotta jatkossa ei tarvitsisi vastaavia ihmetellä poistin normaalikäyttäjiltä oikeudet koskea viesteihin kaatopaikalla.

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #736 : 27.08.08 - klo 20:00 »
Ostin "From the Vault: Dragons"in saadakseni parista loharista foilit highlanderiin ja vain yleisesti saadakseni Ebon Dragon ja Thunder Dragon foilit. No eipä siinä muuta, mutta Nicol Bolaksessa ja Hellkite Overlordissa on helvetin selvästi näkyvä cutline koko kuvan läpi ja vähän sen ylikin...
Ei siinä, että pelaisin juuri kyseisiä kortteja (ainakaan tällä hetkellä), mutta olisi ihan kiva saada tuollaisesta kohtuu hintavasta (32€) erikoisjulkaisusta kumminkin saada ihan kunnossa olevat kortit, perkele.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #737 : 28.08.08 - klo 18:53 »
Nyt kun aiheesta on tullut hirveää itkuparkua niin voisinpa vaikka kommentoida sen viestin poistamista. Tein näin koska juttu vaikutti hauskalta (ja olikin sitä), noin monella tapaa typerä kikkailu ansaitseekin tulla kusautetuksi, ja teon aiheuttama vahinko on aika lähellä nollaa. Et voinut vain laittaa sitä samaa listaa mukaan aloitusviestiin tai vaikka poistaa itse enemmänkin vanhoja viestejä ja laittaa sitä ketjuun toiseksi? Et arvannut että näin voisi käydä jos viestin pysyminen paikoillaan riippuu paristakymmenestä turhasta viestistä jotka niiden lähettäneet henkilöt voivat koska tahansa poistaa, ja ovat sääntöjen mukaan velvoitettuja näin tekemään (ja olet muuten itsekin)?* Ai niin, eikä se poistettu viesti mihinkään ole hävinnyt vaan löytyy edelleen täältä.

Ennen kuin joku väittää että älähdän näin pahasti yhdestä karmamiinuksesta, voin vakuuttaa että todellinen motivaationi oli ihmisen tyhmyys, joka on aina hyvä syy kilahtaa. Antakaa vaikka tästä viestistä toinenkin miinus jos huvittaa. :-*

Have an ice day.

*
13. Vaihto-, osto- ja myyntiketjuista vanhat kauppaviestit tulee poistaa kaupan tapahduttua.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #738 : 28.08.08 - klo 19:36 »
Ennen kuin joku väittää että älähdän näin pahasti yhdestä karmamiinuksesta, voin vakuuttaa että todellinen motivaationi oli ihmisen tyhmyys, joka on aina hyvä syy kilahtaa. Antakaa vaikka tästä viestistä toinenkin miinus jos huvittaa. :-*

Niin, tuskin toinen miinus enää sen ensimmäisen jälkeen tuntuisi missään. Voisin kuvitella, että se ensimmäinen on se pahin. :(

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #739 : 28.08.08 - klo 20:09 »
Ei tässä kohta enää yksi pahainen miinus tunnu missään ::) Liikaa tyhmiä kommentteja vissiin emt... Vähäsen vituttaa tietty.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #740 : 28.08.08 - klo 22:52 »
Rassaa tuo ruotsin opiskelu. Ei sitä vaan jaksaisi millään. Ja avuttomat ihmiset. Esimerkiksi ne jotka ei osaa katsoa Remandin tai minkään muunkaan kortin official rulingseja. Epäilen kuitenkin että englantia osaa suurin osa vaihdetaan.netin mtg-pelaajista. Nyt voin mennä nukkumaan onnellisena.

E:huppista
« Viimeksi muokattu: 28.08.08 - klo 22:54 kirjoittanut Mns »

Poissa shazzle

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #741 : 30.08.08 - klo 07:15 »
Nyt kun aiheesta on tullut hirveää itkuparkua niin voisinpa vaikka kommentoida sen viestin poistamista. Tein näin koska juttu vaikutti hauskalta (ja olikin sitä), noin monella tapaa typerä kikkailu ansaitseekin tulla kusautetuksi, ja teon aiheuttama vahinko on aika lähellä nollaa. Et voinut vain laittaa sitä samaa listaa mukaan aloitusviestiin tai vaikka poistaa itse enemmänkin vanhoja viestejä ja laittaa sitä ketjuun toiseksi? Et arvannut että näin voisi käydä jos viestin pysyminen paikoillaan riippuu paristakymmenestä turhasta viestistä jotka niiden lähettäneet henkilöt voivat koska tahansa poistaa, ja ovat sääntöjen mukaan velvoitettuja näin tekemään (ja olet muuten itsekin)?* Ai niin, eikä se poistettu viesti mihinkään ole hävinnyt vaan löytyy edelleen täältä.

Ennen kuin joku väittää että älähdän näin pahasti yhdestä karmamiinuksesta, voin vakuuttaa että todellinen motivaationi oli ihmisen tyhmyys, joka on aina hyvä syy kilahtaa. Antakaa vaikka tästä viestistä toinenkin miinus jos huvittaa. :-*

Have an ice day.

*
13. Vaihto-, osto- ja myyntiketjuista vanhat kauppaviestit tulee poistaa kaupan tapahduttua.


Vittu sun kanssas. :D

Sä olet näköjään saanut perusteltua itselles ja muutamalle muullekin hönelölle että sun tekos oli täysin oikeutettu. Mun kikkailu oli mielestäni varsin fiksu idea jota kukaan muu ei ole täällä käyttänyt, ja sua selkeesti harmitti se - nythän mulla on käytännössä 2 myyntitopicia yhdessä threadissa! Se on mun mielestä paljon parempi idea kun pidentää ennestään pitkää listaa tai pistää kaverini kokoelma oman kokoelmani perään, threadin toiseen viestiin. Myönnäpäs nyt, että 2. sivun eka viesti on viestintäteknisesti paljon parempi tapa? Sua tässä vaan vituttaa ettet SÄ keksinyt sitä. En muuten myöskään OSAA linkittää yhteen tiettyyn viestiin keskellä sivua, enkä jaksanut sitä sinun takiasi opetella. Myyntithreadille on ehdottomasti eduksi että se saa huomiota ja sitä se onkin nyt saanut. Kiitos myös sinun.

Miksi ihmeessä oletat, etten olisi tullut ajatelleeksi miten helposti tuo thread on sabotoitavissa? En kylläkään arvannut että joku mulkku menisi niin tekemään, ja itse asiassa olen hieman pettynyt, että sinä olit se mulkku. Onneksi sabotointisi oli erittäin helposti korjattu, vaikka threadini jäikin sinun ansiosta löytymättä monelle yli 12h ajan. SINUA se ei tietysti haitannut. Sun on muuten ihan turha kertoa mulle, että vanhat viestit pitää poistaa, koska olen pitänyt threadini puhtaana vanhoista viesteistä melkein forumille tulosta asti - aina toiselle sivulle asti, sillä huomasin, että joskus voin huomata nopeammin, jos joku on kirjoittanut threadiini kun sen otsikkoon ilmestyy tuo kakkonen. Siksi olen pitänyt threadeissani ensimmäisen sivun täynnä viestejä, ja aion pitää vastakin. Yksi sivullinen viestejä ei haittaa ketään, ja olisi naurettavaa jos se NYT alkaisi haittamaan.

Ylimielisyys kostautuu useammin kuin kukaan meistä haluaisi. Muista myös, että vaikka SINÄ et näekään mitään järkevää jossain asiassa, se voi sitä silti hyvinkin olla. Tyhmyydelle kilahtaminen? Mun mielestä toimintasi näytti enemmänkin lapselliselta jäynältä.

Se, että selittelet älähdystäsi karmamiinuksestasi puhuu volyymejä jostain ihan muusta. BYHYY. Read it and weep it.

Loppu hyvin, kaikki hyvin - lapsellinen jäynäilijä sai karmamiinuksen ansaitusti ja mä sain myyntitopiikilleni paljon huomiota. :-)

HAA! Keksin muuten uuden hyvän vitutuksen lähteen: Ihmiset, ketkä parkuvat necrosta, kun joku on jaksanut etsiä vanhan topikin sen sijaan että olisi tehnyt uuden. Lähes poikkeuksetta nämä samaiset ihmiset ovat niitä MTG:lle ominaisia nillittäjiä, ketkä mua erityisesti harmittaa, suoraan sanoen vituttaa. Mutta joo, en mä sille mitään mahda, teillä on lukumäärät puolellanne. LEPO! ;-D

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #742 : 30.08.08 - klo 09:47 »
Ihmiset, ketkä parkuvat necrosta, kun joku on jaksanut etsiä vanhan topikin sen sijaan että olisi tehnyt uuden.
Nää vituttaa muakin. Ne ei ansaitsis elää.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #743 : 31.08.08 - klo 18:39 »
Vituttaa ku kämppis kuuntelee Dragonforcea.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #744 : 31.08.08 - klo 19:46 »
Vituttaa Shards of Alaranta mut Jessica Alba -vitsit kohottaa mielialaa.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #745 : 31.08.08 - klo 20:02 »
Vituttaa ku kämppis kuuntelee Dragonforcea.

Otan osaa. Oikeesti.

Kaikki on vielä hyvin niin kauan, kunnes kämppiksesi yrittää opetella soittamaan Dragonforcea.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #746 : 31.08.08 - klo 20:53 »
Vituttaa aika lahjakkaasti.Pöytäkoneen näyttö päästi pienet savut ja hyytyi täysin.3 vuoden takuukin umpeutui sopivasti kuun alussa
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #747 : 01.09.08 - klo 22:06 »
Ei tein vitutukset oo mitään verrattuna mun vitutukseen. Mä sain KARMAMIINUKSEN absurdiltamuukalaiselta, mun absurdista pakastani! IMO se oli ihan hauskanen :(

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #748 : 01.09.08 - klo 22:10 »
18yr Glenlivet pullo loppui kesken.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #749 : 01.09.08 - klo 22:15 »
Vituttaa kun eräs henkilö vittuilee lisää vittuilemisen päälle.