Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290672 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1080 : 25.09.09 - klo 16:33 »
Kateus vie kalatkin dekistä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1081 : 25.09.09 - klo 19:27 »
Nyt vituttaa suunnattomasti ku ei pääse prelluun, jos nuo huhut vanhemmista korteista pitää paikkansa. Tosin pieni mahdollisuus on nostaa joku vanhempi kortti, mutta on se parempi olla paikalla ja todeta ettei käyny säkää ku elää siinä arvoituksessa että olisiko noussu sellannen jos olisin ollu paikalla...
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1082 : 25.09.09 - klo 21:29 »
Kela, joka tekee vanhaan opiskelupaikkaan vuoden jälkeen palaamisesta käytännössä mahdotonta.

(Tässä vitutuksessa ei käy mielessäkään se, että asiat olisi voinut hoitaa paremmin ja ongelmat olisivat paljon vähäisempiä.)

Vittu mitä paskaa. Onneksi SuperAlko ja torrent-sivustot tarjoavat vielä sitä parasta opintotukea.

Poissa Nastaboi

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #1083 : 26.09.09 - klo 10:11 »
Vituttaa jo valmiiks, kun istun kaveria vastapäätä prelluissa ja kattelen kun se availee powereita.

Sanoo mies, joka voitti matkan Texasiin pelaamalla polttoa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Temppi88

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #1084 : 26.09.09 - klo 15:06 »
Vituttaa jo valmiiks, kun istun kaveria vastapäätä prelluissa ja kattelen kun se availee powereita.

Joo kaveri, jonka pyysin istumaan mua vastapäätä sai ekat boosterit ja repäs sieltä sitten 2 fetchiä  :P Itelle ei noussut sitten mitään hyvää. Se vähän harmittaa

Poissa hansjoerg

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1085 : 27.09.09 - klo 17:48 »
Se, että laitoin tänään Lorthosin vasta viidennessä matsissa dekkiin, kun "ei sitä kuitenkaa saa ikinä pöytään", vaik melkein joka pelissä oli kuitenki tilanne, jossa manat ois helposti riittäny.

Nimim. apua en osaa pelata magiccii

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1086 : 27.09.09 - klo 20:17 »
Boostereita avattu: 15
Fetchejä avattu: 0
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1087 : 27.09.09 - klo 20:51 »
Boostereita avattu: 15
Fetchejä avattu: 0
Boostereita avattu: 0 :(
aka. Awaclus

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1088 : 27.09.09 - klo 20:58 »
Paikallisella lämpöyhtiöllä oli huoltopäivä tänää.

Sählytreenit loppui kolmelta.

Lämmintä vettä alkoi tulla tuossa viisi minuuttia sitten.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Ilkka_s

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1089 : 27.09.09 - klo 21:07 »
vituttaa kun olin eilen viheltämässä naisten harkkamatseja (salibandy) Saarijärvellä ja onnistuin vääntään polveni hypätessäni laidan yli. Nyt sitten kävelen keppien kanssa...

Poissa FIN hessu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1090 : 27.09.09 - klo 21:09 »
Vituttaa Gears of War 2 - 2on2 turnauksesta tokalla kierroksella tippuminen.

Poissa Johnny Quickdeath

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1091 : 27.09.09 - klo 22:41 »
Se että aikaa on aivan liian vähän.

Se että motivaatio alkaa nousemaan vasta klo 22 jälkeen.

Poissa finslayer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1092 : 27.09.09 - klo 23:56 »
Vituttaa kun polvi meni paskaksi tänään jääkiekkopelissä ja se, että huomenna ois vektorikurssin koe matikassa ja ei ole oikein kiinnostanut lukea

Poissa hembba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1093 : 29.09.09 - klo 17:11 »
Prelluonni ilahduttaa! Underground Sea. 2 fetsiä. Lisäksi ylijääneiden buustereiden arvonnassa osui kohdalleni molempina päivinä 3 buusteria.
Itse pelit olis ehkä voineet mennä vähän paremmin...Tai no joo ehkä kaikkea ei voi saada kerralla  :P

Kateus voi joskus vituttaa  :'(

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1094 : 06.10.09 - klo 12:26 »
Tämä vituttaa. Oh, the drama. Vähän lohduttaa että levy kuulemma on sentään tulossa ulos lähiaikoina ja vain kolmisen kuukautta myöhässä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa HN IPPO

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1095 : 08.10.09 - klo 15:21 »
Vituttaa kun on 5 tunnin junamatka edessä :( Eikä ole kaveria kenen kanssa puhuisi paskaa :D
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1096 : 09.10.09 - klo 00:54 »
Vituttaa kun netin syvistä syövereistä silmille iski se kammotus, kun Suomi sössi 5-1 johdon "Ah niin rakkaita länsinaapureita" vastaan silloin aikanaan... Voi PRKL!! Miks aina käy näin?! Ja lopputulosta ei ees kehtaa enää "ääneen" mainita.

Kyseessä siis jääkiekko  :)

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1097 : 09.10.09 - klo 01:00 »
Ja lopputulosta ei ees kehtaa enää "ääneen" mainita.

Se on ihan fifty-sixty. Aiheeseen liittyen mua vituttaa, ettei Matti Nykänen ole sanonut pitkiin aikoihin mitään siteeraamisen arvoista.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1098 : 09.10.09 - klo 10:24 »
Vituttaa rumat läskit.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa shazzle

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1099 : 09.10.09 - klo 10:34 »
Nillittävät mulkut vasta vituttaakin.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1100 : 09.10.09 - klo 22:35 »
Vituttaa yks kehari, joka tuomaria kutsuessaan preferoi selkeän suomenkielisen ilmaisun sijasta paskan englannin mongerrusta. Sekin vituttaa, että tää janari on tietysti niin pihalla, että tarvii tuomaria tosi usein apuun.

Vituttaa myös, kun ihmiset käyttää potentiaali-nimistä verbin taivutusmuotoa ihan päin helvettiä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1101 : 09.10.09 - klo 23:05 »
MIIGA
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1102 : 09.10.09 - klo 23:09 »
Vituttaa yks kehari, joka tuomaria kutsuessaan preferoi selkeän suomenkielisen ilmaisun sijasta paskan englannin mongerrusta. Sekin vituttaa, että tää janari on tietysti niin pihalla, että tarvii tuomaria tosi usein apuun.

Viiden minuutin välein kuuluu jokin seuraavista ilmauksista: "tsuuds", "juuds", "tsaads", "tsiids".

:tilt:

Poissa Teroin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1103 : 09.10.09 - klo 23:16 »
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa Ammusvarasto

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1104 : 12.10.09 - klo 14:54 »
Vituttaa ihmiset jotka ei vastaa vaihtoehdotuksiin

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1105 : 12.10.09 - klo 15:01 »
Italialaiset.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1106 : 12.10.09 - klo 15:26 »
Vituttaa kun Miinin ignoraa yyveeni.

Sitä voikin itse miettiä mikä meni viestissä pieleen. Mitä nyt aikoinaan kun tradea yritettiin vääntää, niin sinusta jäi todella paska ja epäselvä kuva tradettajana epäselvien solkkauksien takia, jonka ansiosta kuulutkin siihen mustaan listaan muutamien muiden nimeltä mainitsemattomien heppujen lisäksi. Eli netiketti haltuun, älyä ja kohteliaisuutta peliin, niin joku saattaisi vastatakin. " Ters ohmo, mää tahon ton, sä saat tän", kthxbye ja leima otsaan.

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1107 : 12.10.09 - klo 15:36 »
Vituttaa kun Miinin ignoraa yyveeni.

Sitä voikin itse miettiä mikä meni viestissä pieleen. Mitä nyt aikoinaan kun tradea yritettiin vääntää, niin sinusta jäi todella paska ja epäselvä kuva tradettajana epäselvien solkkauksien takia, jonka ansiosta kuulutkin siihen mustaan listaan muutamien muiden nimeltä mainitsemattomien heppujen lisäksi. Eli netiketti haltuun, älyä ja kohteliaisuutta peliin, niin joku saattaisi vastatakin. " Ters ohmo, mää tahon ton, sä saat tän", kthxbye ja leima otsaan.

Täytyy kyllä kompata tätä, saattaisi olla paikallaan tosiaan panostaa viestien laatuun niin ehkä vastaukset miellyttäisivät.

Vituttaa nonstop päänsärky :/
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1108 : 12.10.09 - klo 19:26 »
Miinin nyt vois kasvattaa munat ja vastata. Ekan kerran viestin lähetin jo perjantaina, toisen tänään. Asia oli mielestäni tärkeä ja viesti asiallinen. Jos ei kiinnosta vastata tai jatkaa asiaa, niin voisi silti jotenkin ilmoittaa, että asia tuli perille jne. Törkeää käytöstä IMO.

Tässä näemme malliesimerkin siitä, millaista toimintaa foorumilla ei kaivata. Sain kyllä viestin, mutta olin koko viikonlopun toisella paikkakunnalla ja minulla ei ole tapana hoitaa asioita silloin, kun minulla ei siihen ole riittävästi aikaa. Viestin lähettämisestä oli kulunut kolme päivää, eli viikonloppu ja viesti sisälsi paljon asioita, joita minun täytyi selvittää, ennen vastaamista. Vastaan kyllä aivan jokaiseen saamaani viestiin, mutta siihen voi mennä minuutti tai viikko. Jos viestissä on paljon asiaa, niin vastaamiseen menee luonnollisesti yksinkertaista kysymystä pidempään ja loma-ajat sekä viikonloput myös hidastavat vastaamista osaltaan, olkaa siis kärsivällisiä! Jos asialla on kiire, niin voitte asialliseen sävyyn tiedustella missä vaiheessa asian käsittely on - tuon kitchenfinksin viestin kaltaisia solvauksia en kuitenkaan enää katsele hetkeäkään ja nyt ko. käyttäjä on viikon verran kasvattamassa kärsivällisyyttä banaanisaarilla.

Poissa Johnny Quickdeath

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1109 : 12.10.09 - klo 22:23 »
Laatuargumentointi. Se saa kädet heilumaan.

Lainaus
Emeria Angel will not be a sleeper rare. Why? It's only a 3/3 flyer for 4 mana. Add 1 and you have Baneslayer Angel. It completely gets owned by it. Besides that, it dies to nearly all removal available. On top of that, the turn it hits play it doesn't even do anything.