Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!  (Luettu 13908 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hopo

Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« : 08.03.07 - klo 15:54 »
Lainaus
Kaikki muut älyttömät threadit täällä jo onkin. Tehkää joku partathread (ei tonne treidausosiolle kuitenkaan). Oikeesti!

~jari

Minkälaisista parroista pidätte? Itse pidän karvaisista. Sattumalta oma partanikin on karvainen.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa deFreak

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #1 : 08.03.07 - klo 16:03 »
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.

En pidä naamakarvoituksesta, mutta suon sellaiset Joulupukille sekä muille metsien hörhöille.
Hynysen Jounin partaa joutuu toisinaan arvostamaan.


Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #2 : 08.03.07 - klo 16:08 »
Hynysen Jounin partaa joutuu toisinaan arvostamaan.

Muistaakseni Hynysellä oli ainakin taannoin juuri samanlainen parta kuin minulla on vielä ainakin tällä hetkellä. Kohta ajattelin kylläkin leikellä tätä pois ja aloittaa kasvattamisen alusta.

Poissa Nastaboi

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #3 : 08.03.07 - klo 16:10 »
Piiskuisen leukatupsun lisäksi ensi kädessä laiskuudesta johtuen pääsee kasvamaan välillä pitkääkin, lähes viikon mittaista sänkeä, joka kirvoittaa vaimoltani ns. pisteliäitä kommentteja - se kun kuulemma pistelee. Pulisonkeja yritän salaa kasvattaa hiuspehkoni alla huomaamattomissa.

Onko värillä väliä? Omasta mielestäni on, mutta en osaa oikein sanoa mihin suuntaan.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa vodel

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #4 : 08.03.07 - klo 17:22 »
Parrat on partaajille! Itse en käytä.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa deFreak

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #5 : 08.03.07 - klo 20:51 »
Hynysen Jounin partaa joutuu toisinaan arvostamaan.

Muistaakseni Hynysellä oli ainakin taannoin juuri samanlainen parta kuin minulla on vielä ainakin tällä hetkellä. Kohta ajattelin kylläkin leikellä tätä pois ja aloittaa kasvattamisen alusta.

Okei, okei. Olen mainoksen uhri ja tästä eteenpäin arvostan partaasi maasta taivaisiin. Taidanpa perustaa fanisivut myös! Ensimmäiseksi tarvitsen hieman perustietoja parrasta. Miehellä tuli vuosia täyteen eilen, mutta mitkä ovat parran strategiset päivämäärät? Entä mitat?

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #6 : 08.03.07 - klo 22:30 »
Parta pitää olla!

Itselläni semmoinen on ollut jo 14 vuotta.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #7 : 08.03.07 - klo 22:31 »
Olen mainoksen uhri ja tästä eteenpäin arvostan partaasi maasta taivaisiin.

Käk käk. Meikän parta muuten sentään pääsi Pro Tour Charlestonissa osaksi "PT:n paras parta" -kuvareportaasia.

Poissa Hopo

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #8 : 09.03.07 - klo 10:34 »
Mulla ei oikein ole mitään henkilökohtaista suhdetta partaani. Sen olemassaolo johtuu vain laiskuudesta ja kutakuinkin puolet vuodesta olen yleensä posliini.

Olen pidempään ajatellut hankkia sellaisen geeliläträyssähköpartakoneen, se ehkä toisi jotain rotia parranajoon. Höylä ja vaahto on liian työläs päivittäinen yhdistelmä meikäläisen karvankasvulla.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa kolatatti

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #9 : 09.03.07 - klo 10:37 »
Itse käytän vain trimmeriä 6mm päällä ja sitäkin vain joskus. Parta on hauska niin kauan kunnes ruoka tarttuu siihen. Olen niin laiska etten voisi kuvitellakaan itseäni höyläämässä joka aamu. Onneksi tyttöystäväni pitää parrasta ja sen pari kertaa kun olen negatiivista kommenttia saanut on ollut silloin kun olen innostunut ajamaan koko pehkon pois. :)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Sammakko

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #10 : 09.03.07 - klo 10:54 »
Oikein. Olen Kolatatin kanssa aivan samoilla linjoilla. Luojan kiitos naistani ei niin kauheasti napsuttele vaikka en sitä olekaan höyläämässä joka aamu. Tosin hän on kyllä ilmottanut asiasta et aina vkolopuiks voisin sen sutasta hukkaan,kun se paljon söpöillessä alkaa ärsyttämään. :D Allekirjotuksessani seisoo millain se asia on.

Poissa shazzle

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #11 : 09.03.07 - klo 11:04 »
Mulla ei oikein ole mitään henkilökohtaista suhdetta partaani. Sen olemassaolo johtuu vain laiskuudesta ja kutakuinkin puolet vuodesta olen yleensä posliini.

Olen pidempään ajatellut hankkia sellaisen geeliläträyssähköpartakoneen, se ehkä toisi jotain rotia parranajoon. Höylä ja vaahto on liian työläs päivittäinen yhdistelmä meikäläisen karvankasvulla.

allekirjoitan nämä ja partaus ehtii kasvamaan aina jonkun viikon pari ennen kuin se alkaa ikävästi kutisemaan, viikset ärsyttää eniten kun ne rupee tunkemaan suupielistä sisään! :D

Poissa Hopo

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #12 : 09.03.07 - klo 11:41 »
Scott Adams pohti kauan sitten Dilbert-sarjiksessaan suurta kysymystä: Miksi parta kasvaa vain kaulasta ylöspäin? Varmaankin määrittelykysymys. Ei tunnu luontevalta sanoa että kainaloissani, säärissäni ja genitaaleissani kasvaa partaa.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa papana

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #13 : 09.03.07 - klo 16:31 »
Pitäisikö tähän topicciin lisätä kuvia parroistanne, että kaikki pääsisi osalliseksi niistä ;), vai meneekö se jo yksityisyyden rikkomisen puolelle?
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa miinin

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #14 : 10.03.07 - klo 12:29 »
Jahas, itsellänikin on ns laiskuusparta, eli vielä niin pitkään ei tuo parta ole kasvanut, että sitä jaksaisi joka aamu ajaa - helpompi antaa sen olla tuossa leukaparran mallissa. Viikset jaksaa vielä ajaa, kun niihin ei aikaa kulu kuin suihkun jälkeen se muutama sekunti - varmaan lähtisi froteepyyhkeellä, jos kovempaa hankaisi:)
Mutta mallista kuva siitä kiinnostuneille

VAROITUS! http://www.elisanet.fi/miinin/parta.jpg ILMEISEN RUMA MIES!
« Viimeksi muokattu: 10.03.07 - klo 16:17 kirjoittanut Anastazia »

Poissa deFreak

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #15 : 10.03.07 - klo 14:54 »
Mutta mallista kuva siitä kiinnostuneille http://www.elisanet.fi/miinin/parta.jpg

Parta oli ihan mallikas perusleukaparta, mutta olipa ruma mies! Tuollaiset pelottelukuvat eivät kuulu tälle foorumille.

Poissa miinin

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #16 : 10.03.07 - klo 16:17 »
Mutta mallista kuva siitä kiinnostuneille http://www.elisanet.fi/miinin/parta.jpg

Parta oli ihan mallikas perusleukaparta, mutta olipa ruma mies! Tuollaiset pelottelukuvat eivät kuulu tälle foorumille.

Erittäin hyvä huomio - lisäsin aiheesta asianmukaisen varoituksen.

Poissa DragonSlayer

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #17 : 11.03.07 - klo 13:32 »
Armeija pitää partani lyhyenä...  :D

Poissa Tempodaddy

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #18 : 11.03.07 - klo 23:53 »
Taas sorretaan Suomen nuoria miehiä. Vaadin enemmän partaa ja vähemmän armeijaa!
Awesome to the max.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #19 : 12.03.07 - klo 00:02 »
Taas sorretaan Suomen nuoria miehiä. Vaadin enemmän partaa ja vähemmän armeijaa!
Amen!

Poissa Farseer

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #20 : 12.03.07 - klo 01:28 »
6 9 12 Intti on jees. On tässä pari päivää ollut ajamatta partaa ja kyl se näkyykin. Pitäisiköhän olla partansa veroinen täälläkin :P
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa kapek

  • Pääkaupunki
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • you know my decks don't lie
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #21 : 12.03.07 - klo 09:39 »
Mulla rupes parta kohtalaisen aikasin puskemaan tummana ja runsaasti, vältin siis kuuluisat amis-viikset tummien geenieni ansiosta. Pehkoa tuli välillä siistittyä mutta ei ikinä kokonaan pois ajeltua; kolme-neljä vuotta sitä pidin ennenkuin ensimmäisen kerran ajoin kokonaan pois. Muistaakseni toisen kerran tuon jälkeen olen kokonaan ajanut pois. Ko. toisella kerralla vaimo nappasi musta kuvan, kun näin sen kuvan itse päätin etten enää ikinä ajaele kokonaan :)

Välillä saatan puolisen vuottakin antaa olla rauhassa ja rehottaa, tällä hetkellä on vähän siistimpi vaihde päällä ja mallina luonnollisesti dressmann.

.p

Poissa DragonSlayer

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #22 : 12.03.07 - klo 18:31 »
Taas sorretaan Suomen nuoria miehiä. Vaadin enemmän partaa ja vähemmän armeijaa!
Amen!

No huhhuh...  :o

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #23 : 13.03.07 - klo 13:31 »
Ei pahoille parta kasva  ;D

Henkilökohtainen partani on mallia "risu", mutta trimmerillä sen saa pysymään kohtuullisesti aisoissa ja kuosissa. Tosin vaimo vaatii tasaisin väliajoin mallia "vauvanpylly" johon täytyy palata pari kertaa kuussa hellasärön välttämiseksi. Pitemmän parran kanssa myös kohdataan logistisia ongelmia kuten ruuan, juoman ja pikkueläinten kerääntyminen kasvuston joukkoon.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #24 : 13.03.07 - klo 13:38 »
Pitemmän parran kanssa myös kohdataan logistisia ongelmia kuten ruuan, juoman ja pikkueläinten kerääntyminen kasvuston joukkoon.

Minun pitää käyttää nykyään syödessä tämmöistä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Thaurzie&image_id=54090468 , joka edelleen sijoitetaan esim. paidankauluksen alle. Muuten parta ui keitossa ja kastikkeessa.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #25 : 13.03.07 - klo 17:41 »
Juu, hampurilaista syödessä pitkät viikset menevät kivasti hampparin kanssa suuhun ja kaikki majoneesi kerääntyy niihin.

Joskus kauan sitten (silloin omistin vain leukaparran) kun tulin larppaamasta kotiin, alkoi poskeani kutittaa, partani sisältä ryömi joku pieni örkki poskelleni. Örkki sai nopean kuoleman ja parta aika tarkan syynin!! :)

Täällä parta galleriani :P

Poissa Theron

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #26 : 14.03.07 - klo 21:46 »
Olen katkera kaikille, kenellä tuo parta kasvaa edes säällisen järkevän näköisesti. Itselleni ei ilmeisesti geenien tai muun luonnon oikun ansiosta tuo parta tykkää kasvaa ollenkaan miehekkäästi. Hyvin riittää kun kerran viikossa vähän höylää näyttää, niin partajouhet putoilevat kauhusta kankeana.

Positiivisena puolena voidaan pitää parran punaista väriä, joka tämänkin hetkisestä lyhyestä leukaparrastani näkyy. Tosin en tiedä mikä punaisessa värissä nyt niin hienoa on...

Mutta siis, kerratakseni lyhyen viestini tärkeimmän pointin, antakaa minullekin tuollainen metriparta, jos ei muuta niin se lämmittäisi kaulaa mukavasti talvipakkasella.

Poissa king4aday

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #27 : 17.03.07 - klo 12:21 »
Pitemmän parran kanssa myös kohdataan logistisia ongelmia kuten ruuan, juoman ja pikkueläinten kerääntyminen kasvuston joukkoon.

Minun pitää käyttää nykyään syödessä tämmöistä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Thaurzie&image_id=54090468 , joka edelleen sijoitetaan esim. paidankauluksen alle. Muuten parta ui keitossa ja kastikkeessa.

Nyt mä oon nähnyt kaiken...
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Hopo

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #28 : 16.04.07 - klo 14:18 »
Aurinkoiset päivät ajoivat minut ajamaan naamakarvoitukseni hiiteen. Maailma on toisenlainen parrattoman silmin. Tai jos ei nyt koko maailma niin ainakin peilikuva.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa YuHo

Vs: Yleisön pyynnöstä: Parta-thread!
« Vastaus #29 : 22.11.07 - klo 20:24 »
Pitemmän parran kanssa myös kohdataan logistisia ongelmia kuten ruuan, juoman ja pikkueläinten kerääntyminen kasvuston joukkoon.

Minun pitää käyttää nykyään syödessä tämmöistä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Thaurzie&image_id=54090468 , joka edelleen sijoitetaan esim. paidankauluksen alle. Muuten parta ui keitossa ja kastikkeessa.

Nyt mä oon nähnyt kaiken...
Kuin myös...