Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166191 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2940 : 25.09.12 - klo 17:15 »
Mutta onhan se kaikille sama niin annan sille mahiksen kuitenkin avoimin mielin.

Fanfaareja!

..paskan puolustaminen sillä, että se on sama kaikille, on siis niin moneen kertaan todettu hölmöläisen hommaksi, että ansaitsee erityismaininnan kun sitä joku vielä herran vuonna 2012 harrastaa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2941 : 25.09.12 - klo 17:47 »
Mutta onhan se kaikille sama niin annan sille mahiksen kuitenkin avoimin mielin.

Fanfaareja!

..paskan puolustaminen sillä, että se on sama kaikille, on siis niin moneen kertaan todettu hölmöläisen hommaksi, että ansaitsee erityismaininnan kun sitä joku vielä herran vuonna 2012 harrastaa.
No lähinnä tarkoitin että mennään nyt tämän kerran tällä, eikä ruveta parkumaan siitä. Toivon kuitenkin (ja olen melko varma) ettei tästä tulee mitään vakiota prelluihin.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2942 : 25.09.12 - klo 19:06 »
Toivon kuitenkin (ja olen melko varma) ettei tästä tulee mitään vakiota prelluihin.

Magic: The Gatheringin osalta Wizards of the Coastin keskeisin liikeidea on, että ei ole mitään vakioita.

ansaitsee erityismaininnan kun sitä joku vielä herran vuonna 2012 harrastaa

Juuri soppelisti esiintyi myös korttien hinnoittelua tai arvostamista käsitelleessä viestissä tyhmän pyytäminen tai maksaminen. Joko kohta tähdet ovat oikein? Joko Cthulhu nousee?

-- Nute
Oulu

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2943 : 25.09.12 - klo 19:25 »
Ensin, tein kuvaton.comin toiseksi suositusta kuvasta, lasi.jpg kuvasta guild pack boosteri version:
http://imageshack.us/a/img221/1686/guildpackboosteri.png

Sitten.. en oikein tiedä. Eilen sain haluamani kiltapaikan lauantaiksi :) ja koko viikolla se poika on linja-autossa minua katsonut pehmeästi. Tunteelle ei anneta periksi, mutta tapaus kuitenkin parantaa päivän laatua.  :-\ haluan olla hänen kaverinsa.
toisaalta se myös alkaa millaamaan minun päätä... ärgh!
Mists of Pandaria ilahduttaa, tykkään tyttöpandoista. Ne ovat juuri sellaisia niin kuin tyttöjen pitää olla, käytökseltään. Ulkomuodolla on jokaisella sitten mieltymyksensä. Ei paha, omasta mielestäni. Oikeastaan, ei voisi olla parempi.
Minulla on ranskanpastilleja ja marenkia... (ja espressoa)

Poissa Enterorrhexis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2944 : 25.09.12 - klo 19:35 »
Hyvin se tyhmän pyytäminen ja maksaminen kyllä soveltuu tähänkin touhuun, joten hattua nostan Nuten kommentille!

PS. Hieno versiointi, yeou!
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2945 : 25.09.12 - klo 19:40 »
Tuo yeoun kuvasarja.

Poissa zoukka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2946 : 25.09.12 - klo 21:11 »

Poissa freedfromthereal

"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes


Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2949 : 26.09.12 - klo 14:35 »
toisaalta se myös alkaa millaamaan minun päätä... ärgh!
Sounds familiar - mee jutteleen jos hän kovinkin usein sua tosiaan vilkuilee. ;) Et sä mitään siin voi hävitäkään.

Tuo yeoun kuvasarja.

Allekirjoitan.

Kuin  myös.

Naurahtelin  ;D
Kyllä, aivan loistava - ja useampi ääneenkin naurahdus pääsi myös.

Itse asiassa, yeou ilahduttaa ainakin itseäni yleensäkin tämän foorumin jäsenenä, piristää niin usein päivää kommenteillaan.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2950 : 26.09.12 - klo 20:17 »
Eilen olkapäähän saatu kortisonipiikki.

Poissa Roinisto

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2951 : 27.09.12 - klo 12:18 »

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2952 : 28.09.12 - klo 12:42 »
Viivästynyt kirje löysi itsensä perille viimein <3

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2953 : 29.09.12 - klo 02:15 »

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2954 : 29.09.12 - klo 16:29 »
Prellusta tarttui mukaan mm. 3xAbrupt Decay ja Rakdos' Return. <3
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2955 : 29.09.12 - klo 17:38 »
Ihan kaikki, muutamia yksityiskohtia:
hävisin omaan havoc festivaaliin
Singõre Rakdos valitsi minut
syyslomalla mennään St. Peterburgiin
joskus toiste mennään englantiin
meidän ukko antaa kaikille turpiin jotka luulee että yeou on poissa kotoaan ja tulevat murtautumaan
minusta ei tule poliisia
ylitin itseni ennätyksellisillä pistemäärillä jotka ovat samat kuin joko Rakdosin mahtavuus tai voima
minä näin naamoja joita olen ennenkin nähnyt, hyvä että suurin osa on vielä liikkuvuudessa eikä näy olevan korjaamisen tarvetta. vaan miten ne muutamat..?

http://www.youtube.com/watch?v=yumqzhcwC20
tätä kuunnellessani olen usein pohtinut onko se viimeinen lause joku näistä:
to the end
to again
to the gain

mutta se oli jokin muu, nyt selvis
piristää aina spinning around, round, spinning around, the surround, sound, spinning around, round, round, down underground, the surround, sound, spinning spinning spinning......

edit: hyvä kun ei tarvitse tehdä tänään mitään paitsi yksi muotokuva mutta kyllä sen öisellä jaksaa tehdä. minä käyn pesulla niin kuin hyvän lapsen pitääkin kun se on tullut maailmalta, hyppään sängytetylle, liian lyhyelle pirttipöydälle ja alan lukea ostamiani mangoja :)
tosissaan, pelaaminen oikeastaan väsyttää ellei se ollut aamuista joku 10km pyöräilyä, mutta miten pyöräily voi väsyttää? ...ahh
toivon että ne jotka ei ole nukkunu ainakaan viime yönä, menee nukkumaan. nukkukaa! teistä tulee viisaampia.
« Viimeksi muokattu: 29.09.12 - klo 18:08 kirjoittanut yeou »

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2956 : 29.09.12 - klo 20:02 »
+60
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Yms

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2957 : 29.09.12 - klo 20:12 »
Metal Gear Solid.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa rayenni

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2958 : 29.09.12 - klo 21:58 »
Lauantai-illan prellu, joka oli miellyttävin prerelease-tapahtuma mukavuudenhaluiselle elitistihomolle vuosiin. Ei kuumuutta, magic-pelaajan hien hajua, hirveää mekkalaa tai ahtautta. Toivottavasti paikallinen tuomari sneeger järjestää näitä jatkossakin ja muistan ilmoittautua.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2959 : 29.09.12 - klo 21:59 »
Nimimerkin vaihtomahdollisuus "nykyaikaiseen" muotoonsa johon on pyrkinyt vaihtamaan vähän joka paikassa. Sitä tuntee enemmän taas ittensä itsekseen. :) Olihan tuota aiempaa jo käyttänytkin viimeisimmät kohta 13 vuotta ympäri internetin ihmemaata eli pennusta asti joten muutoskriisi se pukkas pahasti päälle. Mitä kaikkea härskiä edellisestä ehdittiinkään luulemaan..

Kyllä ny kelepaa. Minä kiittää ylläpitoa.

- ex-Sliditanko

PS. Prellukokemus oli positiivinen 4-2 tuloksesta huolimatta. Suolattiin juuri poies palkinnoilta. Paluu Ravnicaan on kuitenkin loistelias. Ainakin itse nautin limitedin äärellä todella paljon.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Rhaderis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2960 : 29.09.12 - klo 22:18 »
Päivän prellu Selesnyalla 4-2 recordista huolimatta (4 palkintoboosteria irtosi).
Kiltaboosteri oli kuraa karmeimmassa muodossaan, mut onneks tavisboosterit pelasti katastrofilta.

Izzet ja Rakdos vietiin 2-0, samaten 2x Izzet/Azorius hybridit 2-0.
Ainoat tappiot tuli mirroreissa kun vastuksilla paremmat laput.
Itse en saanu ainuttakaan Eyes in the Skiesiä enkä Guildmagea, mut Vraska vähän auttoi  ;)

Ilahduttava tapahtuma!

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2961 : 29.09.12 - klo 22:55 »
Best evah. 5-1 Selesnyan pommiviritelmällä. MVP tupla Selesnya Guildmage, 1 Collective Blessing ja se yksittäinen Seller of Songbirds.

Toim. huom. 3 Selesnya mirroria, eri splasheilla. 2 Golgari matchia. 1 jota en muista. Olisko ollu jotain, missä unleash cretuja?
« Viimeksi muokattu: 29.09.12 - klo 23:00 kirjoittanut Wintersmith »

Poissa Jukkis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2962 : 30.09.12 - klo 01:07 »
Viimeisen kierroksen vastustaja, joka käytännössä luovutti 10 pussia kämmeillänsä. <3
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Tervonaattori

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2963 : 30.09.12 - klo 02:17 »
Prele 3-2 -> kaksi palkintopussia -> Abrupt Decay, Steam Vents (+ Mana Bloom). Itse prele ei ilahduta tuodessaan vain Lotleth Trollin.

Poissa freedfromthereal

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2964 : 30.09.12 - klo 11:48 »
Lainaus
It's sad to see that the ogre that got picked up for vandalism/murder back in 2006 only served a three year prison sentence before breaking out and becoming a repeat offender.

ps. Mukavin limited-turnaukseni ikinä oli lauantain prellu. Hauskaa oli, flavor ja funktio yhdistyivät: rakastan rakdosin flavoria ja dekistä tuli myös niin vahva, että menin 4-2 vaikka kämmäsin vähintään kerran käytännössä jokaisessa matsissa. ^^
Kiitokset erityisesti yhdelle  vastustajista: Janne(?)  Malmille ilmeisesti Porista. Rakdos-mirror oli hillittömän hauska vaikka  sen hävisinkin :D.
« Viimeksi muokattu: 30.09.12 - klo 11:50 kirjoittanut freedfromthereal »
"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes

Poissa oblivion69

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2965 : 30.09.12 - klo 12:15 »
5-0 Ilahduttaa. Azorius ftw, tuli aika herkku pooli kyllä. (mm. Martial law, supreme verdict, poistoo, lentureita)

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2966 : 30.09.12 - klo 12:22 »
Lauantai-illan prellu, joka oli miellyttävin prerelease-tapahtuma mukavuudenhaluiselle elitistihomolle vuosiin. Ei kuumuutta, magic-pelaajan hien hajua, hirveää mekkalaa tai ahtautta. Toivottavasti paikallinen tuomari sneeger järjestää näitä jatkossakin ja muistan ilmoittautua.

Missä ihmeessä tällaista!? :o

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2967 : 30.09.12 - klo 12:49 »
Lauantai-illan prellu, joka oli miellyttävin prerelease-tapahtuma mukavuudenhaluiselle elitistihomolle vuosiin. Ei kuumuutta, magic-pelaajan hien hajua, hirveää mekkalaa tai ahtautta. Toivottavasti paikallinen tuomari sneeger järjestää näitä jatkossakin ja muistan ilmoittautua.

Missä ihmeessä tällaista!? :o

Tampereella. Tervetuloa.

-- paikallinen tuomari sneeger

Poissa pegeteus

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2968 : 30.09.12 - klo 14:16 »
The Church of Holy Double! (Corpsejack Menace + unleash miehet).
Dynacharge + Korozda Guildmagen toinen ability oli kyllä parempi synergia, tai tuli ainakin useammin käytettyä prellussa. Guildmage oli muutenkin kova, molemmat abilityt ratkaisivat pelejä.

Poissa sax

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2969 : 30.09.12 - klo 19:20 »
Hyvät prellut joista tarttui mukaan mm. 3xAbrupt Decay!
"He wished for a deck, but not for the skill to play it."