Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Salaliitot  (Luettu 22037 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Polari

Vs: Salaliitot
« Vastaus #30 : 28.11.07 - klo 18:20 »
Yhtäkkiä tästä threadista tuli mieleen puolen vuoden takainen Titanic-salaliittoteoria.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa shazzle

Vs: Salaliitot
« Vastaus #31 : 28.11.07 - klo 20:10 »
Tää on vaan niin paras: http://www.youtube.com/watch?v=ZT2_EVZ9JaU

BBC kertoo WTC7 sortuneen 23min ENNEN sen sortumista. Satelliittiyhteyskin katkeaa hassusti lähetyksen lopussa, eli siis ennen kuin rakennus sortuu. Tässähän ois menny illuusiot pahasti rikki. BBC on myöskin hävittänyt oman alkuperäisen nauhansa (joita on kuulemma jopa 3x??). http://infowars.net/articles/february2007/280207BBC.htm

Polari, ois kiva jos osoittaisit mitkä noista mun listaamista pointeista on perättömiä, tai joiden logiikassa on aukkoja. :]
« Viimeksi muokattu: 28.11.07 - klo 21:35 kirjoittanut shazzle »

Poissa duracel

Re: Salaliitot
« Vastaus #32 : 29.11.07 - klo 09:49 »
On yksinkertaisesti helpompaa antaa salaliittovauhkoajan jatkaa vauhkoamistaan, kuin alkaa selittämään hänelle missä hän on väärässä, koska hän luulee näkevänsä yhteyksiä erinäisten tapahtumien välillä ja koko ajan tuo mukaan uusia "todisteita" salaliitosta, vaikkeivat nämä liittyisikään mitenkään asiaan. Tämän salaliittouskovainen tulkitsee asian suureksi salailuksi, ja hänen _uskonsa_ vahvistuu edelleen. Mutta koska tästä ei ole juurikaan haittaa, annetaan vouhottajan vouhottaa, onpahan hänelläkin jotain tekemistä.

Se oli muuten Jumala, joka ne tornit rojautti paskaks! Se kerto sen mulle ite. Todistakaapa vääräksi!

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Nox

Vs: Salaliitot
« Vastaus #33 : 29.11.07 - klo 10:17 »
Duracelmies uskoo kaiken mitä sille telkkarista syydetään.  ;)

Poissa Hopo

Vs: Re: Salaliitot
« Vastaus #34 : 29.11.07 - klo 10:28 »
..Jumala..
Siinäpä kaikkien aikojen salaliitto. Kauan on kyllä kestänyt ja sama vaan jatkuu.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa shazzle

Vs: Re: Salaliitot
« Vastaus #35 : 29.11.07 - klo 10:35 »
On yksinkertaisesti helpompaa antaa salaliittovauhkoajan jatkaa vauhkoamistaan, kuin alkaa selittämään hänelle missä hän on väärässä, koska hän luulee näkevänsä yhteyksiä erinäisten tapahtumien välillä ja koko ajan tuo mukaan uusia "todisteita" salaliitosta, vaikkeivat nämä liittyisikään mitenkään asiaan.

On varmasti helpompaa väittää pehmoisia vailla MITÄÄN perusteita. Kyllä mä tiesin heti alusta ettei ihmiset jaksa edes lukea mun postaamia linkkejä koska niissä lukee whatreallyhappened.com jne mutta noissa linkeissä on linkit ihan "virallisiin" valtamedioihin. Edelleen, on naiivia uskoa maailmaan ilman salaliittoja.


Poissa duracel

Re: Salaliitot
« Vastaus #36 : 29.11.07 - klo 10:42 »
Kyllä minä olen niitä lukenut. Eivät vakuuttaneet minua lainkaan heppoisella ja paikoittain selvästi virheellisellä sisällöllään. Noita sotajuttuja en tosin juuri tarkemmin lukenut, eivät ensi vilkaisulla vaikuttaneet salaliitoilta, vaan tavallisilta uutisilta. En ole väittänyt uskovani, ettei maailmassa ole salaliittoja.

En ymmärrä mitä Nox tarkoitti tuolla selvästi virheellisellä kommentillaan, mutta juuri tämä on se syy miksei näihin ketjuihin pitäisi ihmisen sotkeutua. Jos en käy erikseen kieltämässä tuota väitettä, jää sellainen kuva, että näin todellakin voi olla.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Nox

Vs: Salaliitot
« Vastaus #37 : 29.11.07 - klo 10:49 »
Hahah vaikutat liian hyväuskoselta, kun lähes selvästi kiellät salaliitot.

Sanoit ettet ole kieltänyt salaliittojen olemassaoloa mutta et ole myöskään myöntänyt tai viitannut mihinkään mikä sinusta mahdollisesti olisi salaliitto.

Poissa duracel

Re: Salaliitot
« Vastaus #38 : 29.11.07 - klo 10:50 »
Joo, mä uskon nyt kaikkeen, mitä noissa shazzlen linkeissä sanotaan.

Enkä kyllä ymmärrä tuota myöhempääkään kommenttia. Miksi minun pitäisi viitata johonkin tiettyyn salaliittoon, jotta voin sanoa uskovani, että salaliittoja voi olla?

~jari
« Viimeksi muokattu: 29.11.07 - klo 10:52 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Salaliitot
« Vastaus #39 : 29.11.07 - klo 10:52 »
En voi vahvistaa enkä kieltää laajamittaisten tuomarisalaliittojen olemassaoloa tai duracelin osallisuutta niihin!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nox

Vs: Salaliitot
« Vastaus #40 : 29.11.07 - klo 11:01 »
Tuomarisalaliitothan ne vasta ilmiselviä onki  ;)

Olisi helpompaa uskoa, että seisot sanasi takana, jos voisit mainita edes yhden sinun mielestäsi kieron tapauksen.

Harvinaisen poliittinen vastaus tuo tuollainen, että juu voihan nuita ollakin joo mut emmä nyt sit oo varma, eiku kyl niit varmaankin on. ei voi tosiaan tietää ku ei oo sattunut yhtään vastaan.

Ehkä hiukan kärjistettynä tuli tuo esimerkki.

Toisaalta leimaat salaliittoihin uskovia ihmisiä heihin kohdistuvilla analyyseillä ja sitten kuitenki niitä mielestäsi on tuolla jossain.

Edit: ajatelin vastata niin kauan, että ymmärrät viestini  ;D

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Salaliitot
« Vastaus #41 : 29.11.07 - klo 11:05 »
Johanna, sinä kolmannen asteen temppelituomari olet puhunut ohi suusi kertoessasi Suuresta DCI-liitosta ja sinua odottaa myöhemmin suoritettava rangaistus. Suosittelen kyyristymistä ja nöyryyttä kun ylemmät tuomarit saapuvat jakelemaan oikeutta Pyhällä Manamailalla.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa duracel

Re: Salaliitot
« Vastaus #42 : 29.11.07 - klo 11:07 »
En missään väittänyt, ettei salaliittoja voi olla olemassa. Selitin, miksi minusta on turha alkaa inttämään salaliittoon uskovan kanssa, vaikka itse olisi varma, ettei kyseinen asia ole salaliitto. Tämän jälkeen korjasin sinun väärän väitteesi, että en uskoisi salaliittoihin. Tätä en mielestäsi voi uskoa, ellen erikseen esitä jotain asiaa, jonka uskon olevan salaliitto. Tällaista asiaa ei minun tiedossani ole, joten en ala tässä nyt mitään erityistä tapausta esittämään salaliitoksi. Tämä ei mitenkään estä sitä, ettenkö voisi uskoa, että jossainpäin maailmaa on salaliitto meneillään. Voit vapaasti jatkaa sanojeni vääristelyä, jos koet saavasi siitä jotain tyydytystä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa shazzle

Vs: Re: Salaliitot
« Vastaus #43 : 29.11.07 - klo 11:09 »
Kyllä minä olen niitä lukenut. Eivät vakuuttaneet minua lainkaan heppoisella ja paikoittain selvästi virheellisellä sisällöllään. Noita sotajuttuja en tosin juuri tarkemmin lukenut, eivät ensi vilkaisulla vaikuttaneet salaliitoilta, vaan tavallisilta uutisilta. En ole väittänyt uskovani, ettei maailmassa ole salaliittoja.
~jari

Kummallista postaamissani "tavallisissa uutisissa" on se, ettei jenkkien käymä sota kemiallisilla aseilla (MK 77 napalmin sijaan, valkoista fosforia Fallujassa) ylittäneet uutiskynnystä samaan malliin miten moisen uutisen pitäisi.

Missä on tuo selvästi virheellinen sisältö? Tämä kiinnostaa minua aivan erityisesti, sillä en toki itsekään halua uskoa virheelliseen sisältöön.
« Viimeksi muokattu: 30.11.07 - klo 09:07 kirjoittanut shazzle »

Poissa Nox

Vs: Salaliitot
« Vastaus #44 : 29.11.07 - klo 11:13 »
Tyydytys on suuri kyllä kiitos  ;D Yleisvalvojan sanojen vääristely on parasta ikinä, ei kai sentäs. Onnistuin johdattelemaan itseni väärälle polulle kaipa sitten niin.

Käsitin siis näin, että et usko näiden topicin asioiden olevan salaliittoja. Käsitinkö oikein. Tunnut esittävän asiat niin sekavasti (kuten ehkä minäkin), ettei tiedä mitä mieltä lopulta olet.

Edit: psst shazzle ei se haluu väitellä uskovaisten kanssa  ;)

Poissa Laava

Vs: Salaliitot
« Vastaus #45 : 29.11.07 - klo 12:04 »
Antaisin karmamiinusta, mutta uskon karman takana olevan salaliitto.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Kavu

Vs: Salaliitot
« Vastaus #46 : 29.11.07 - klo 13:31 »
Koko karmahan on vain isomman moderaattorisalaliiton hedelmä. Ei mene kauankaan kun moderaattorit saavat tietokoneen skärmille kaikki liikkeemme internetissä ja pystyvät jopa vaikuttamaan päätöksiimme.

Poissa TesTang

Vs: Salaliitot
« Vastaus #47 : 29.11.07 - klo 13:43 »
Lainaus
Ei mene kauankaan kun moderaattorit saavat tietokoneen skärmille kaikki liikkeemme internetissä ja pystyvät jopa vaikuttamaan päätöksiimme.
Ellei näin ole jo käynyt...

Poissa Der Golem

Vs: Salaliitot
« Vastaus #48 : 29.11.07 - klo 14:40 »
Mun päätöksiin ei ainakaan kukaan pääse vaikuttamaan. En edes minä itse.

Poissa Ziilot

Vs: Salaliitot
« Vastaus #49 : 29.11.07 - klo 17:05 »
Joo Holocaustiakaan ei koskaan tapahtunut, eihän?

Poissa TesTang

Vs: Salaliitot
« Vastaus #50 : 29.11.07 - klo 17:17 »
Oikeasti kaikki elämme Matrixissa.

Poissa Laava

Vs: Salaliitot
« Vastaus #51 : 29.11.07 - klo 18:41 »
Oikeasti kaikki elämme Matrixissa.
Ja lineaarialgebraa lukeneena kontrolloin matriisejanne ja täten elämäänne!
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Arcane

Vs: Salaliitot
« Vastaus #52 : 29.11.07 - klo 19:28 »
Olo on kuin Truman Showssa...
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa YuHo

Vs: Salaliitot
« Vastaus #53 : 30.11.07 - klo 16:27 »
Oikeasti kaikki elämme Matrixissa.
Joo-o ja mulla ei oo tehtävää, niin mut poistetaan...

Poissa hembba

Vs: Salaliitot
« Vastaus #54 : 30.11.07 - klo 21:32 »
ompa, tuotat sähköä koneille  ;)

Poissa Silens

Vs: Salaliitot
« Vastaus #55 : 01.12.07 - klo 17:40 »
Ohjelmat joilla ei ole mitään tehtävää poistetaan. Siis näin ainakin Matrixissa jos en väärin muista.

Poissa hembba

Vs: Salaliitot
« Vastaus #56 : 01.12.07 - klo 18:51 »
ai, mä luulin et me ollaan kaikki ihmisiä.

Poissa SnowCrow

Vs: Salaliitot
« Vastaus #57 : 01.12.07 - klo 19:31 »
Alkaa tästäkin ketjusta kohta tulla yhtä turha kuin Mikä soi juuri nyt!-ketjusta.

Poissa hembba

Vs: Salaliitot
« Vastaus #58 : 01.12.07 - klo 19:34 »
turha joo, mutta helvetisti mielenkiintoisempi.
Mitenkä on, te jotka ette usko 9/11 olevan salaliittomateriaalia, uskotteko että myös JFK:n murha oli pelkästään Lee Harvey Oswaldin tekosia?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Salaliitot
« Vastaus #59 : 01.12.07 - klo 19:52 »
Halonen ja Putin ovat sopineet salaisen sopimuksen, jonka tarkoituksena on vallata maailma.
Muuta selitystä ei ole, sillä " Venäjä, Venäjä, Venäjä" -miehen juttuja leimattiin hupsutteluksi ja höpsöttelyksi samalla kun Putin kohottaa kavereitaan johtoon sekä hänen "faniklubinsa" pyrkii äänestämään Putinista Venäjän Federaation mahtiylisonnia. Nju Sovjet Junion Fo Sho' fak jees.

Kun kansa kilisee, valtiovalta vaientaa. Vittu mikä Conspiracy. Nyt meen teloittaa suomenruotsalaisia itärajalta ja heittelen päitä yli rajan, niin saadaan kommarivalta kuseen!