Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Spohjon vaihtoarvokyselyt  (Luettu 7050 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Spohjo

Spohjon vaihtoarvokyselyt
« : 07.11.06 - klo 23:16 »
Aloitinpa nyt sitten tällaisen ketjun, jossa kyselen toisilta ihmisiltä joidenkin vaihtojeni tasapuolisuutta. En halua joutua katumaan pahasti vaihtojani jälkeenpäin.

Onkohan tämä vaihto nyt tasainen:

4 Nether Traitor
1 Dauthi Slayer
2 Volcanic Awakening

vs.

1 Shadow of Doubt
4 Soul Warden
1 Enduring Renewal
1 Serra Avenger
2 Megrim
2 Pentarch Paladin
1 Dross Harvester

?

Poissa Rancid-

Vs: Spohjon vaihtoarvokyselyt
« Vastaus #1 : 08.11.06 - klo 00:52 »
Avengerista luopuva osapuoli ei mielestäni saa korteilleen vastinetta.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Hopo

« Vastaus #2 : 08.11.06 - klo 10:13 »
Vaihdot ja vaihtoarvot ovat loppupeleissä subjektiivisia ja jos molemmat ovat tyytyväisiä vaihtoon niin hittoako siihen on muilla mitään sanomista.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #3 : 08.11.06 - klo 11:45 »
Vaihdot ja vaihtoarvot ovat loppupeleissä subjektiivisia ja jos molemmat ovat tyytyväisiä vaihtoon niin hittoako siihen on muilla mitään sanomista.

Jos markkinoilla on laaja konsensus kohteiden arvoista, subjektiivinen harkinta rajoittuu ainakin minun mielestäni sanotaanko korkeintaan 10-20 % heilahteluun hinnoissa. Ainakaan minulle on turha tulla tarjoamaan 2 euroa zibale Revisedin duaaleista ja selittää sitten käyttäneensä vain subjektiivista arvotustaan. Sen sijaan subjektiivista harkintaa selvästi olisi esimerkiksi se, että jonkun mielestä Underground Sean arvo olisi 25 euroa ja jonkun mielestä 22 euroa.

Tähän nimenomaiseen kauppaan en erityisemmin halua ottaa kantaa, koska toistaiseksi en arvosta kumpaakaan Traitoria tai Avengeria kovin korkealle, eikä tarkka markkina-arvokaan ole vielä määräytynyt. (Setti on tuore ja MM-skabat, joista saadaan luotettavaa dataa uusien pakkojen hyvyydestö, ovat vasta tulollaan.)

-- Nute
Oulu

Poissa Illotus

« Vastaus #4 : 08.11.06 - klo 13:37 »
Nether Traitor on max. 3euron lappu. Siitä tuskin tulee kovin paljon arvokkaampaa, ellei monomustasta tule hillittömän hyvää dekkiä.

Poissa vodel

« Vastaus #5 : 08.11.06 - klo 16:54 »
10-12e taitaa olla käypä hinta Nether Traitor setille.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa king4aday

« Vastaus #6 : 09.11.06 - klo 09:10 »

Juuri näin.. Ks allekirjoitus..:)
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #7 : 09.11.06 - klo 14:51 »
Juuri näin.. Ks allekirjoitus..

Juuri ei näin. Ks. meikäläisen vastaus #4.

Poissa shazzle

« Vastaus #8 : 10.11.06 - klo 15:00 »
oon kyl itse kans sitä mieltä että jos molemmat osapuolet ovat kauppaan tyytyväisiä niin silloin se on hyvä kauppa, piste.

Poissa Thalian

« Vastaus #9 : 10.11.06 - klo 23:11 »
oon kyl itse kans sitä mieltä että jos molemmat osapuolet ovat kauppaan tyytyväisiä niin silloin se on hyvä kauppa, piste.

Monet nassikat ovat tyytyväisiä vaihtaessaan jonkun ihmeellisen kortin (arvorare) pinoon hienoja käyttiksiä (yleensä commoneita). Kauppaa ei kuitenkaan voi missään määrin pitää hyvänä, vaan meilläpäin sitä sanotaan huijaamiseksi.

Poissa GraveShell

« Vastaus #10 : 11.11.06 - klo 10:19 »

Monet nassikat ovat tyytyväisiä vaihtaessaan jonkun ihmeellisen kortin (arvorare) pinoon hienoja käyttiksiä (yleensä commoneita). Kauppaa ei kuitenkaan voi missään määrin pitää hyvänä, vaan meilläpäin sitä sanotaan huijaamiseksi.

Meilläkin päin tuo on kyllä huijaamista. Vaikka naski olisikin tyytyväinen kauppaan, jos vastapuoli ei kerro hänelle kortin arvoa, hän huijaa. Mutta jos lapselle kerrotaan kortin arvo ja hänen haluamiensa korttien arvo, ja haluaa siltikin vaihtaa, ei se ole huijaamista. Itseltäkin kun aloittelin Magickkia vaihdettiin aika pilkkahintaan parit dualit ja jotain kamigawan lohareita aika halvalla.  :'(
POISTAKAA TÄMÄ ACCOUNT.

Poissa SnowCrow

« Vastaus #11 : 11.11.06 - klo 13:40 »
Meilläkin päin tuo on kyllä huijaamista. Vaikka naski olisikin tyytyväinen kauppaan, jos vastapuoli ei kerro hänelle kortin arvoa, hän huijaa. Mutta jos lapselle kerrotaan kortin arvo ja hänen haluamiensa korttien arvo, ja haluaa siltikin vaihtaa, ei se ole huijaamista. Itseltäkin kun aloittelin Magickkia vaihdettiin aika pilkkahintaan parit dualit ja jotain kamigawan lohareita aika halvalla.  :'(
Olisikohan Hevosmaa ollut asialla? :b

Joo, muistan itsekin kun olin aika newb, ja vaihdoin Pithing Needlen pariin kohtalaiseen rareen. Mutta ei se mitään enää. :)

Poissa NivMissetti

OFFTOPIC WARNING!
« Vastaus #12 : 11.11.06 - klo 16:06 »
Tuli yllämainitulle tyypille vaihdettua Keiga läjälappuihin, mutta ei se haittaa enää :D
« Viimeksi muokattu: 11.11.06 - klo 16:08 kirjoittanut NivMissetti »