Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2274750 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Maat

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8310 : 04.11.17 - klo 14:51 »
Twitch-chatin syöpäisyys
« Viimeksi muokattu: 04.11.17 - klo 14:56 kirjoittanut Maat »

Poissa Klameros

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8311 : 04.11.17 - klo 15:15 »
Twitch-chatin syöpäisyys
Kannattaa ajatella sitä omanlaisenaan kulttuurina, eikä sitä tarvitse tosissaan ottaa. Jaksaahan chatti aina viihdyttääkkin!

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8312 : 04.11.17 - klo 15:21 »
Twitchin tärkein ominaisuus:
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8313 : 04.11.17 - klo 15:37 »
Twitch-chatin syöpäisyys
Kannattaa ajatella sitä omanlaisenaan kulttuurina, eikä sitä tarvitse tosissaan ottaa. Jaksaahan chatti aina viihdyttääkkin!

Tsättihän on oma viihteentuottajansa striimin ohessa! Popcornia ja kaljaa, then we're in for a good time.
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa Maat

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8314 : 04.11.17 - klo 15:47 »
Olette oikeassa, ehkä hieman yllättää itseäni että pelistä riippumatta tuntuu paras 1% olevan juuri siellä kommentoimassa  :)

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8315 : 04.11.17 - klo 21:52 »
Whine pelipaikalla, jos vaikka sattuu häviämään. Jos leikkiin ryhtyy, niin sen kestäköön tappiin asti imo.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8316 : 08.11.17 - klo 11:55 »
"Höhöö ulina tyhmistä nimistä on kivaa ja oikein kun se ei koske omaa lempi_vormaattia"
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8317 : 09.11.17 - klo 02:04 »
Hei, ethän lue kirjoitustani, ja ethän edes työnnä yhtäkään plussaa tähän viestiin, koska on riski, että minut leimataan huomiohuoraksi tai jotain muuta vastaavaa. Älä edes pistä yksityisviestiä, säästä huoli ihmisille jotka tunnet. Tämä on vain dataa toisen joukossa. Tekstissä mainitut kysymykset eivät tarvitse vastauksia, ekspertti voi viisastella ja päteä muualla.

Hyvinvointini on noussut siihen pisteeseen että minua vituttavat jälleen kerran ihmiset, joiden ajatuksia/mielipiteitä/sanomisia pidän tyhminä, vaikka itse en päästä sormistani/suustani mitään sen fiksumpaa.
Jos voisin huonommin, olisin raahautunut hakemaan kaupasta varta vasten partaveitsenteriä tai jotain vähintään yhtä terävää. (ajatuksia on ollut mutta laiskuus voittaa senkin, eikä se ole mikään pakollinen asia omistaa... miksi minä heitin ne pois vuosi sitten? veri on oikeastaan ihan hyvänmakuista) Se mikä sijoittuu tämän ja negatiivisen äärilaidan väliin on painajaismainen mielikuvitus ja toinen minä jota yritän hallita toisella kädellä.
Tänään, minä olen lukenut internetistä paskaa. Se muistuttaa minua siitä, kuinka hirveä biologinen olento voi olla omalle lajilleen. Minä en ymmärrä. Ja silti minun tekee mieli varautua. Tiedän ettei minusta ole treenaajaksi... pelit kiinnostaa vähemmän. Tehtäviä on tekemättä. Mutta syy miksi haluan varautua ei ollutkaan niin yksipuolinen. En minä itsestäni niin paljoa välitä. Pelko siitä että menettää toisen ihmisen antaa voimia. Tieto siitä että sinut hyväksytään antaa myös voimia. Pah, menen nukkumaan ja varmaan mietin itseni uneen tai mietin enkä saa unta, menen tupakalle ja sitten valvon... ihan sama.
Entä ne pahat ihmiset? Miksi? Toistaiseksi lasken itsekkyyden piikkiin. Tuntuu siltä kuin minua olisi katsottu alaspäin koko ikä. Ja nyt kun voisin tehdä jotain, olen vain laiskotellut. Usein on tuntunut epätodelliselta. Siitäkö se johtuu? Miksen kykene sisäistämään faktoja niin, että ryhtyisin toimeen?
Minua alkaa väsyttää. Öitä.

Poissa Andros

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8318 : 09.11.17 - klo 23:28 »
VR. Parhaita paloja:

-Nettikaupan paikanvalinta vuonna 2017 käyttää tietysti flashia. Mobiilipuolelta flashin puuttuminen on ratkaistu elegantisti ottamalla paikanvalinnan mahdollisuus kokonaan pois.

-"Täynnä" olevat junat, joihin et saa enää ostettua netistä lippua - vaikka istumapaikkoja riittää runsaasti. Kuljen viikottain junalla, johon et saa enää lähtöä edeltävänä päivänä matkustusoikeutta kuin konnarilta. Silti en ole ikinä joutunut kärsimään penkkinaapurista. Tähän saattaa olla vielä jokin ihan tolkullinen syy, mutta sarjalipun pakollisen paikanvarauksen myötä sillä on mukava lieveilmiö. Junaan kävelemällä saat kyllä rahalla lipun, sarjalippukansa jää asemalle.

-Sarjalipun matkojen varaaminen on huippukivaa hommaa, joka myös sisäänkirjautuneena vaatii 12 numeroisen tilausnumeron naputtelua (=copypastea, mutta kuitenkin). Uusimmalla yrityksellä en myöskään päässyt sarjalipustani nauttimaan ennen puhelinruljanssia, koska "toimitus meni jotenkin jumiin".

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8319 : 09.11.17 - klo 23:52 »
-Nettikaupan paikanvalinta vuonna 2017 käyttää tietysti flashia. Mobiilipuolelta flashin puuttuminen on ratkaistu elegantisti ottamalla paikanvalinnan mahdollisuus kokonaan pois.
https://vr.aarre.net/#javascript:(function(d){var s=d.createElement('script');s.src='https://vr.aarre.net/nf.min.js?D='+(new Date()).getTime();d.head.appendChild(s)})(document)

Joku fiksu ihminen on puukottanut sitäkin, kunnes ehkä toimii.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa freedfromthereal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8320 : 13.11.17 - klo 13:52 »
Nämä saamarin huonot häviäjät nettishakissa. Jotka, jouduttuaan häviöasemaan, eivät rehellisesti paina luovutusnappia vaan antavan kellonsa käydä loppuun  jos vaikka vastus kyllästyisi ja lähtisi pois jolloin he voittaisivat. Hävitkää reilusti perkele. Kiitos että tuhlasitte elämäni minuutteja turhaan. Jostain syystä tätä käytöstä esiintyy erityisesti espanjalaisten kohdalla.

(click to show/hide)
(click to show/hide)

« Viimeksi muokattu: 13.11.17 - klo 13:54 kirjoittanut freedfromthereal »
"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8321 : 13.11.17 - klo 16:20 »
Videotehtävä pakollisessa ruotsin kurssissa. Kaikkea turhaa paskaa sitä joutuukin tekemään.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8322 : 13.11.17 - klo 17:32 »
Ihmiset, joiden puhelimet päästää notifikaatioääniä julkisissa tiloissa. PA-PLING-BLING vaa sullekin, vittu.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8323 : 13.11.17 - klo 21:01 »
VR. Parhaita paloja

Arvokasta asiakaspalautetta :o kai pistit?
Mulla taas ei ihme ja kumma vituta mikään kun elämä on kuin silkkiä vaan... vaikka tili on tyhjillään, ho ho ho
Kyllä mä olen törmännyt niin ihanaan ihmiseen, ja vieläpä ollaan samaa sukupuolta :)
Aika kertoo...

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8324 : 14.11.17 - klo 09:20 »
Kamera-autot vituttavat.

Pitäisi ajaa nopeusrajoitusten mukaan, mutta arvostaisin enemmän henkilökohtaista asiakaspalvelua poliisisedöltä ja sitä fiilistä kun saa istua maijan takatilassa kuin tylyä kirjettä kotiin. Te olette ihan mekaanisia!
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8325 : 15.11.17 - klo 03:16 »
Täähän ei oo oikeestaan mitään uutta vaan lähinnä päivitys asioiden nykytilasta, mutta eipä elämässä moni muu asia vitutakaan samalla tavalla, kuin kauniin maailman tuhoutuminen ihmisten tyhmyyteen.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8326 : 15.11.17 - klo 07:18 »
Korealaiset Starcraft Remasteredin Eurooppaservulla.

Pysykää omallanne ja antakaa minun nauttia pelistä :<
« Viimeksi muokattu: 15.11.17 - klo 12:40 kirjoittanut routa »
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa JamoK

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8327 : 15.11.17 - klo 10:51 »
EA ja Battlefront II

Poissa Genesis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8328 : 16.11.17 - klo 17:26 »
Uuden koneen myötä hankittava uusi äänikortti että saa digitaalisena äänet ulos koneesta kun ei enää löydy kuulemma sitä nykyisestä koneesta oletuksena. Samalla vois kirjoittaa toisaalta toiseen ketjuun että hyvä että ratkesi mistä ongelma johtui..

Poissa smo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8329 : 19.11.17 - klo 21:12 »
Rakas poikani kaatoi Spritet stanu collectionin päälle. Silver line lienee ettei menny Modern/Leka kasan niskaan. :,(

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8330 : 19.11.17 - klo 21:41 »
Rakas poikani kaatoi Spritet stanu collectionin päälle. Silver line lienee ettei menny Modern/Leka kasan niskaan. :,(
Itse kerran topkasitin legacy champsit, menin kotiin, levitin dekin pöydälle  ja havaitsin hetken päästä, että koira popsii tarmosettiä. Siitäkin sitten selvittiin joten pikkujuttuja moiset standard-damaget.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Steep

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8331 : 20.11.17 - klo 08:34 »
Rakas poikani kaatoi Spritet stanu collectionin päälle. Silver line lienee ettei menny Modern/Leka kasan niskaan. :,(
Itse kerran topkasitin legacy champsit, menin kotiin, levitin dekin pöydälle  ja havaitsin hetken päästä, että koira popsii tarmosettiä. Siitäkin sitten selvittiin joten pikkujuttuja moiset standard-damaget.

"Minulle tuli joskus isommat rahalliset vahingot kuin sinun mahdollisesti taloudelliseen tilanteeseen suhteessa pahemmat vahingot joten eivät nuo sinun vahinkosi ole mitään."

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8332 : 20.11.17 - klo 08:46 »
Rakas poikani kaatoi Spritet stanu collectionin päälle. Silver line lienee ettei menny Modern/Leka kasan niskaan. :,(
Itse kerran topkasitin legacy champsit, menin kotiin, levitin dekin pöydälle  ja havaitsin hetken päästä, että koira popsii tarmosettiä. Siitäkin sitten selvittiin joten pikkujuttuja moiset standard-damaget.

"Minulle tuli joskus isommat rahalliset vahingot kuin sinun mahdollisesti taloudelliseen tilanteeseen suhteessa pahemmat vahingot joten eivät nuo sinun vahinkosi ole mitään."
Säälin niitä läheisiäsi jotka ovat yrittäneet joskus tarjota sinulle  vertaistukea.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8333 : 20.11.17 - klo 09:16 »
"Ei sulle pahasti käynyt, mulle kävin kerran huomattavasti pahemmin" ei oo aina sitä ihan parasta tai toivottavinta tukea, vaikka onkin aika luonnollista osoittaa myötätuntoa kertomalla omista kokemuksistaan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Hiski

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8334 : 20.11.17 - klo 10:17 »
Triggerien missaamisen kalastelu

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8335 : 20.11.17 - klo 14:28 »
Triggerien missaamisen kalastelu

Jep.
Onneksi regularilla tätä ei juuri tapahdu, muistamisen kun ei tarvitse tapahtua heti.
Eikä paljoa tapahdu competitivelläkään, usein kun pelaaja itse huomaa unohtaneensa jos unohdus on tapahtunut ja hyväksyy sen että triggeri jäi. Mutta jos on epäselvyyttä, muistettiinko triggeri vai ei, niin ei ole kivaa se.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa freedfromthereal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8336 : 20.11.17 - klo 19:21 »

Säälin niitä läheisiäsi jotka ovat yrittäneet joskus tarjota sinulle  vertaistukea.

Toi sun postauksesi ei ollut kyllä tukea nähnytkään vaan oli ihan puhdasta vittuilua.
"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes

Poissa smo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8337 : 20.11.17 - klo 20:55 »
Olen ehjä enkä loukkaantunut Hopon kommentista. Lekamiesten vertaistuki on tuttua ja karvasta, joten itse otin sen ainakin huumorilla. Peace!

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8338 : 20.11.17 - klo 21:14 »
Mahdollisesti kirje hukkui matkalla jkl - hml, ensimmäistä kertaa tämäkin. Lisäksi esimieheltä tullut sähköposti ja pään sisäinen spekulointi ahdistaa. Niin ja harmittaa vauvan ummetus ja siitä aiheutuva olotila vauvalle ja myös muille kotona.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8339 : 23.11.17 - klo 21:22 »
en viitti potkia kuollutta horsee. kunhan totean että tulee mieleen eräs mies, joka sanoo mulle että minä olen yhteiskunnan alinta paskaa, ja sitten jos edes indikoin, että pahoitin mieleni, hän sanoo, että julisti vain faktoja. (... tämä on myös esimerkki siitä, kuinka voitte hankkiutua toisesta ihmisestä eroon kertomalla hänelle "faktoja")
tuo jos mikä on vittuilua minun kirjoissani. jonkun toisen näkökulmasta se on tietysti "ystävällistä liekinheittoa"


/* ja voimme myös alkaa kinastelemaan siitä, onko raiskaus oikeasti raiskaus, vai oliko se vain vahinko, jossa uros/naaras vahingossa työntyi naaraaseen/urokseen, koska ei osannut ohjata itseään, eikä tiennyt, mitä vittua tapahtuu. niin... */sarkasmi.

omat vitutuksenaiheet
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 23.11.17 - klo 21:27 kirjoittanut yeou »