taidat selkeesti kannattaa neuvostoliiton periaatteita, kaikille samat asiat samaan hintaan... Sorry ei vaan toimi näin.
Kyllä. Minä kannatan Neuvostoliiton periaatteita. Tai oikeastaan Leninin varhaisia, mutta jätettäköön politiikka tältä erää.
Unohdat myös vaivan tuoda kortteja ulkomailta, varsinkin sen että siihen tulee postikulujen lisäksi tullit ja verot. Myös tunnetusti jenkkiturttien kanssa asiointi ja kusetetuksi tulemisen riski on aina olemassa kortit voivat myös hukkua postiin. Taisit myös unohtaa laskee luottokortin vuosimaksun laskuihisi...
Minulta on kerran, yhden ainoan kerran, jäänyt kortteja tulliin. Setti Flooded Strandeja. Nekin olisivat tullisakkojen kanssa tulleet edelleen halvemmaksi kuin Suomesta tilattuina, mutta alas - ei tarvinnut maksaa mitään.
Jenkkiturtit on yhtä turtteja kuin Suomiturtitkin. Niin pitkään kun ei tilata puolasta, vaan joltain asiallisilta power-sellereiltä, ei kusetuksen riskistä tarvitse huolehtia. Enemmän minua tämän foorumin tyypit jännittää kuin ebayn.
Ja tuota luottokortin vuosimaksu-juttua en edes kommentoi. Aioitko tästä lähin laittaa myyntitopicciisi postimaksujen perään lisäveloituksen 0,4e per tilaus, koska sinulla on luottokortti, jota korttien tilaaja epäsuorasti käyttää?
Miksei voisi veloittaa siitä että tekee sun puolesta työtä ja tuo kortin Suomeen? Tähän liikeideaan todella suuri osa firmoista perustuu eli maahantuontiin. Onnistuneesti jos haluaa toimia niin se vaatii ammattitaitoa, yhteistyö kumppaneita ja kapitaalia.
Se vaatii muutaman napinpainalluksen ja korkeintaan lähipostissa vierailun. Ole hyvä, ota siitä vaivasta +40% tuotteen ovh:sta.
Ja mitä väärää on hyötyä toisen haluamisesta, onko sinusta moraalisesti väärin myydä jollekkin Ferrari? Pitäiskö sekin myydä omakustanne hintaan kaikille?
Pointtini oli halveksua ihmisten itsekkyyttä. Ei se satuta jos joskus tekee jotakin josta ei itse suorasti hyödy esim. rahallisesti. Halveksun myös tahallista typeryyttä. Jos sinulla on Ferrari, jota et itse tarvitse, mutta jonka ostit kaksi vuotta sitten kun teki mieli - nyt haluat siitä eroon, niin ET SINÄ SITÄ MYYMÄLLÄ KUVITTELE VOITTOA TEKEVÄSI.