Rhystic Lightning 
...Jota ei kannata pelata, koska se maksaa kolme manaa, eikä tee varmuudella neljää päähän. Juniorin pakassa on aika pitkälle parhaat mahdolliset vehkeet. Mogg Fanatic tosin on vähän heikko. Thunderbolt on mahdollinen, ja joskus on pelattu Kaervek's Torchia loppupeliä varten. Ovela mies varmaan pelaisi versiota, jossa ei ole yhtään ukkoja, jotta vastustajan blokkereilla ei olisi koskaan merkitystä.
Pelaan Fanaticeja, koska niillä on mahdollisuus saada vastustajalle hyvin turpaan ja huonoimmassa tapauksessa ne tappavat 2 thoughness miehen tai ovat 1cc 1dmg. 1cc 1dmg on huono diili, mutta niiden potentiaali tehdä paljon enemmän on siinä määrin merkittävä, että pelaan niitä.
Spirit Guide on manaa tai mies eli ihan hyvä sinäänsä. Niiden ansiosta voi myös harkita tiputtavansa kaksi lääniä lisätäksene vielä ne kaksi puuttuvaa
Fireblastiä, mutta en ole itse siihen vielä turvautunut, koska tämän hetkinen buildi on toiminut hyvin yhtä korttia lukuun ottamatta, joka on...
Spark Elemental. Kyseinen mies voi olla 1cc 3dmg, 1cc 2dmg, 1cc 1dmg tai 1cc 0dmg ja tuo viimeinen kohta tapahtuu joskus sen verran usein, että ne lentävät piakkoin ulos. Sparkkia voi koittaa ajoittaa niin, että se osuu aina 3dmg, mutta joskus se on hyvin vaikeaa ja mieluummin pelaa jotain muuta pulttia, joka osuu varmemmin tilalla.
Olen ajatellut vaihtaa ne Maraudereihin, jotka ovat vähintään 2cc 2dmg ja mahdollisesti jopa 2cc 5dmg tai ottavat vähän isomman miehen alas mukanaan eli ne vaikuttavat ihan hyviltä miehiltä.
Blockereista ei koskaan murehdita (elleivät ne ole
Wall of Hope tyylisiä life gain blockkereita). Vastustaja saa puolestani ihan rauhassa pähkäillä haluaako blokkia cretuni ja samalla tehdä siitä mahdollisen uhrin mahdollisesti kädessä oleville pulteilleni. Samassa mielessä voi itse käyttää blockkereita etenkin, kun Marauders ja Fanatic tekevät lämää päähän huolimatta siitä hyökkäävätkö, blokkivatko vai istuvatko paikallaan.