Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ketä on paikalla :)  (Luettu 10749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa teemuhy

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #30 : 01.03.06 - klo 23:15 »
Ketjun avaaja kirjoitti asiasta kun se sattui pistämään silmään. Kun perään tuli tosikkomaisia vastauksia, niin muut (kuten minä) päättivät ihan piruuttaan etsiä muita virheitä. Ei näitä juttuja niin vakavissaan tarvitse ottaa.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa mahonen

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #31 : 01.03.06 - klo 23:19 »
No eipä kai sitten...

Poissa Tharna

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #32 : 02.03.06 - klo 09:47 »
Nuo suomennokset ovat suoraan phpBB:n kielipaketeista, eli parhaiten ne tulee korjattua (myös kaikille muille suomenkieltä käyttäville phpBB-foorumeille) kun ottaa suoraan yhteyttä phpBB:n lokalisointiryhmään tai käy itse korjaamassa virheen sinne.

Poissa miinin

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #33 : 02.03.06 - klo 11:59 »
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Alkaa pikkuhiljaa epäilyttää minkälaista porukkaa tääl oikee liikkuu... Missä ovat kaikki rennot tyypit?


tosiaan rennot typpithän eivät välitä miten kirjoitetaan tämmöinen teksti on tosi helppo lukuista eivätkä yhdys sana virheetkään meitä haittaa minusta olisi mukavaa jos kaikki välimerkit kiellettäisiin lailla ja jokainen saisi ilmaista itseään niin kuin parhaaksi näkee1

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Ketä on paikalla :)
« Vastaus #34 : 02.03.06 - klo 12:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Anastazia"
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Alkaa pikkuhiljaa epäilyttää minkälaista porukkaa tääl oikee liikkuu... Missä ovat kaikki rennot tyypit?


tosiaan rennot typpithän eivät välitä miten kirjoitetaan tämmöinen teksti on tosi helppo lukuista eivätkä yhdys sana virheetkään meitä haittaa minusta olisi mukavaa jos kaikki välimerkit kiellettäisiin lailla ja jokainen saisi ilmaista itseään niin kuin parhaaksi näkee1


itsellä ainakin niin paha lukihäiriö että yksinkertaisesti kirjoittaessa yhdyssanat ja koko kielioppi muutenkin menee miten sattuu, enkä edes aina näe omia virheitäni vaikka kuinka käyn tekstiä läpi ja koitan korjata kaiken, puhun kyllä sujuvasti muitakin kieliä, mutta kirjoittamista ei vaan pääni hiffaa (9), numerot sitten taas pyörii päässä todella vaivatta, ja musiikillisesti jotain joskus saatu aikaankin....
Mutta siis, ei minua kenenkään muunkaan virheet häiritse, kyllä sen oikean tekstin ja infon pystyy lukemaan vaikka kuinka päin !"#€%& kirjoitetusta tekstistä jos vain tahtoo ja jaksaa.

Se, miten oikein kirjoitus edistää mtg-peli taitoa tai korttien tradeilua, on minulle ainakin pieni mysteeri (9)

Poissa Ramin

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #35 : 02.03.06 - klo 12:24 »
Lähinnä muut huomioon ottaen ihmisiä kehotetaan käyttämään välimerkkejä ja oikea-oppisia lauserakenteita. Se nopeuttaa ja helpottaa foorumin käyttöä ja on vähemmän aivoja rassaavaa.

Poissa DragonSlayer

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #36 : 02.03.06 - klo 16:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Anastazia"
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Alkaa pikkuhiljaa epäilyttää minkälaista porukkaa tääl oikee liikkuu... Missä ovat kaikki rennot tyypit?


tosiaan rennot typpithän eivät välitä miten kirjoitetaan tämmöinen teksti on tosi helppo lukuista eivätkä yhdys sana virheetkään meitä haittaa minusta olisi mukavaa jos kaikki välimerkit kiellettäisiin lailla ja jokainen saisi ilmaista itseään niin kuin parhaaksi näkee1



Jos tuo on rentoa niin... Empä keksi mitään järkevää vastaan sanomista, jokainen tekee niinkuin tykkää. Ja jos haluaa jättää välimerkit sun muut pois niin mikäs siinä. Vaikeuttaahan se lukemista, mutta ei siitä tarvi ruveta valittaa, uhata bännillä ja tulla kaveri porukalla vierailee... Tai jotaa sinnepäin.


Edit: Vähä elättelin toiveita ettei tarvis tähän ketjuun enää vastailla, mutta toisin kävi.  :/

Edit 2: Ja nyt tuo "ketä on paikalla" on huomattavasti parempi...

Poissa mahonen

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #37 : 02.03.06 - klo 16:57 »
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Lainaus käyttäjältä: "Anastazia"
Lainaus käyttäjältä: "DragonSlayer"
Alkaa pikkuhiljaa epäilyttää minkälaista porukkaa tääl oikee liikkuu... Missä ovat kaikki rennot tyypit?


tosiaan rennot typpithän eivät välitä miten kirjoitetaan tämmöinen teksti on tosi helppo lukuista eivätkä yhdys sana virheetkään meitä haittaa minusta olisi mukavaa jos kaikki välimerkit kiellettäisiin lailla ja jokainen saisi ilmaista itseään niin kuin parhaaksi näkee1



Jos tuo on rentoa niin... Empä keksi mitään järkevää vastaan sanomista, jokainen tekee niinkuin tykkää. Ja jos haluaa jättää välimerkit sun muut pois niin mikäs siinä. Vaikeuttaahan se lukemista, mutta ei siitä tarvi ruveta valittaa, uhata bännillä ja tulla kaveri porukalla vierailee... Tai jotaa sinnepäin.


Edit: Vähä elättelin toiveita ettei tarvis tähän ketjuun enää vastailla, mutta toisin kävi.  :/


hehe. Juu ja jos haluut jättää ne väli merkit ni sit jätät mut on aika varma ettei kukaa jaksa lukee sun tekstejäs.

Poissa Sammakko

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #38 : 02.03.06 - klo 17:00 »
Nyt se on vallan mainiosti! =)

Poissa kolatatti

Ketä on paikalla :)
« Vastaus #39 : 02.03.06 - klo 17:18 »
Kyllä. Olen tyytyväinen tulokseen :)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa hall0n

Vs: Ketä on paikalla :)
« Vastaus #40 : 31.01.07 - klo 20:55 »
Sori jos on kuollut topikki mutta alkoi ihmetyttämään yksi asia jonka olen tuon linkin alta huomannut.

Joskus kun katsoo mitä toiset tekevät he näyttäisivät katsovan xml-syötettä. Ei tässä mitään, ajattelin että se on varmaan vähän samanlainen homma kuin vaikka että katsoisi sivun lähdekoodia tms. Mutta tässä kun juteltiin NIBin kanssa mesessä niin hän huomasi tälläisen asian:

Lainaus
Quiet Nomad  20:47 Katselee xml syötettä.

Enkä siis tehnyt mitään, etusivu oli auki ja tuommoista näytin tekevän. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun tuo minua tietämätöntä niin kovasti kiinnostaa.

-Valtteri, not so quiet...
« Viimeksi muokattu: 31.01.07 - klo 21:21 kirjoittanut Quiet Nomad »

Poissa luma

Vs: Ketä on paikalla :)
« Vastaus #41 : 31.01.07 - klo 21:08 »
Sori jos on kuollut topikki mutta alkoi ihmetyttämään yksi asia jonka olen tuon linkin alta huomannut.

Joskus kun katsoo mitä toiset tekevät he näyttäisivät katsovan xml-syötettä. Ei tässä mitään, ajattelin että se vähän samanlainen homma kuin vaikka että katsoisi sivun lähdekoodia tms. Mutta tässä kun juteltiin NIBin kanssa mesessä niin hän huomasi tälläisen asian:

Lainaus
Quiet Nomad  20:47 Katselee xml syötettä.

Enkä siis tehnyt mitään, etusivu oli auki ja tuommoista näytin tekevän. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun tuo minua tietämätöntä niin kovasti kiinnostaa.

-Valtteri, not so quiet...
XML-syötehän taitaa olla sama asia kuin RSS-feed. Sattuuko sinulla semmoinen olemaan käytössä?

Poissa hall0n

Vs: Ketä on paikalla :)
« Vastaus #42 : 31.01.07 - klo 21:22 »
Jos se johtuu selaimesta niin sitten se on varmasti vakiona päällä koska en ole sen ihmeemmin tuliketun asetuksia räplännyt. Tai sitten olen taas ihan metässä...

Poissa kolatatti

Vs: Ketä on paikalla :)
« Vastaus #43 : 01.02.07 - klo 10:14 »
Firefox ja nyt näköjään myös IE7 lukee foorumin RSS-feediä säännöllisin väliajoin. RSS on siis tapa laittaa uutisotsikot ja uutiset nippuun helposti luettavaan muotoon. Sen kuvake on tuollainen oranssi pyöreäkulmainen neliö minkä sisällä on vasemmassa alakulmassa pieni valkoinen täytetty ympyrä ja sen ympärillä kaksi neljännesympyräkaarta.

Also, http://en.wikipedia.org/wiki/RSS_(file_format)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa shazzle

Vs: Ketä on paikalla :)
« Vastaus #44 : 01.02.07 - klo 12:32 »
IMO tosikot valittaa vähemmän asiallisista topiikeista, eihän näitä kukaan pakota lukemaan.. ei tarvitse edes lähteä pois vaan jättää lukematta. mielestäni liikaa aikaa käsissä on ainakin silloin kuin valitetaan turhasta.

Mitä tohon otsikkoon tulee niin "kuka on paikalla" on tässä tapauksessa osuvampi kuin "ketkä ovat paikalla", sillä harva täällä tietää muiden paikallaolosta, ja kukaan ei varmasti tiedä kaikkien paikallaolosta! :)
« Viimeksi muokattu: 01.02.07 - klo 12:37 kirjoittanut shazzle »

Poissa miinin

Vs: Ketä on paikalla :)
« Vastaus #45 : 01.02.07 - klo 12:53 »
Mitä tohon otsikkoon tulee niin "kuka on paikalla" on tässä tapauksessa osuvampi kuin "ketkä ovat paikalla", sillä harva täällä tietää muiden paikallaolosta, ja kukaan ei varmasti tiedä kaikkien paikallaolosta! :)

Kyllä itse väittäisin, että monikko on tässä osuvampi, sillä hyvin harvoin täällä kukaan yksinään surffaa. Ja kuka tahansa kyllä tietää muiden paikallaolosta, juurikin tuon etusivun laatikon kautta.

Poissa shazzle

Vs: Ketä on paikalla :)
« Vastaus #46 : 05.02.07 - klo 09:41 »
Mitä tohon otsikkoon tulee niin "kuka on paikalla" on tässä tapauksessa osuvampi kuin "ketkä ovat paikalla", sillä harva täällä tietää muiden paikallaolosta, ja kukaan ei varmasti tiedä kaikkien paikallaolosta! :)

Kyllä itse väittäisin, että monikko on tässä osuvampi, sillä hyvin harvoin täällä kukaan yksinään surffaa. Ja kuka tahansa kyllä tietää muiden paikallaolosta, juurikin tuon etusivun laatikon kautta.

mut siis, ei kai tämän threadin tarkoitus ollut selvittää kuka on paikalla JUURI NYT?

nojoo, aika sama

koitan kovasti keksiä itselleni turhempaa tekemistä :D