Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Minua huolestuttaa...  (Luettu 9749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa shazzle

Minua huolestuttaa...
« : 15.04.09 - klo 10:27 »
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2009/04/14/actassa-tahdataan-tiedostojen-jakamisen-ja-yksityisen-kopioinnin-kriminalisointiin/20099550/66

Aloitetaan uusi angsti-ketju nyt vaikka tällä uutisella.

"Sopimuksessa ei haluta tehdä eroa sen välillä, kun kopioinnista ei ole ollut mitään rahallista hyötyä tai kun sillä on voitu vilpillisin keinoin rikastua."

ja

"Sopimuksen allekirjoittavissa maissa kriminalisoituun kopiointiin syyllistyneitä olisi rangaistava niin kovilla sakoilla tai vankeudella, että se toimisi tehokkaana varoituksena muille vastaavaa toimintaa harkitseville."

Uskon, että jos tämä laki menee tällaisenaan läpi, on tiedostojen jakaminen pian verrattavissa raiskauksiin ja väkivaltaisiin ryöstöihin - ainakin tuomioiden kovuudessa. Toivon kovasti että olen väärässä, mutta uskon että kaikki peruskäyttäjät pelataan ulos tekniikan kissa-hiiri-leikillä jolloin jäljelle jää vaan ne 'anarkisti-hakkerit', jotka ennen pitkää vähenevät niin pieneksi ryhmäksi, että niille voidaan antaa suhteettoman isoja tuomioita. Tässä taas nähdään mitä saadaan aikaan lobbausmiljoonillamiljardeilla, kun tarkoitusperät ovat näinkin itsekkäät.

Ei käytetä tätä foorumia poliittiseen propagandaan, kiitos
-miinin
« Viimeksi muokattu: 16.04.09 - klo 01:10 kirjoittanut miinin »

Poissa Der Golem

Vs: Minua huolestuttaa...
« Vastaus #1 : 15.04.09 - klo 11:13 »
Nyt niitä ei pysäytä enää mikään! Minä omalta osaltani toivotan uudet hyönteishallitsijamme lämpimästi tervetulleeksi piskuiselle planeetallemme.

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #2 : 15.04.09 - klo 11:16 »

Poissa Mozzam

« Vastaus #3 : 15.04.09 - klo 11:16 »
SOME STAY DRY AND OTHERS FEEL THE PAIN
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Mozzam

« Vastaus #4 : 15.04.09 - klo 11:22 »
SOME STAY DRY AND OTHERS FEEL THE PAIN
Anteeksi, väärä paikka. Piti laittaa miininille privaviesti
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Hopo

« Vastaus #5 : 15.04.09 - klo 12:04 »
Lainaus
-miinin

Saako käyttää jeesusteluun, yleiseen perseilyyn ja landespedeilyyn?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa teemuhy

« Vastaus #6 : 15.04.09 - klo 13:33 »
Lainaus
-miinin

Oulu vastaa jo 2/3 tästä.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa shazzle

« Vastaus #7 : 15.04.09 - klo 13:53 »
Tänne suolsin vitutustani kun tällainen sensuuri ei oikein nappaa!!

http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=24771.msg219230#msg219230

Voisitkin heti selventää miksei toiselle saitille saa linkittää? Varsinkin kun saitin aihe ei ollut mitenkään hävytön tai mitenkään muuten sensuroinnin puolustettavissa!?

Tässä siis sensuroitu linkki uudelleen:

ei
« Viimeksi muokattu: 15.04.09 - klo 14:43 kirjoittanut miinin »

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #8 : 15.04.09 - klo 13:58 »

Helposti saadaan 3/3 täyteen, kun tarvittaessa jeesustelen niin maan jerusalemisti.

Poissa Hopo

« Vastaus #9 : 15.04.09 - klo 18:35 »
Lainaus
-miinin

Gestapo Ylläpito hoitaa sitten sen puuttuvan kolmanneksen perseilemällä oikein urakalla.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #10 : 15.04.09 - klo 18:40 »
Ihan oikeesti, perustakaa oma foliohattufoorumi. Tarviiko niitä juttuja tänne tunkea jos ne eivät ole tervetulleita?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Hopo

« Vastaus #11 : 15.04.09 - klo 18:44 »
Ihan oikeesti, perustakaa oma foliohattufoorumi. Tarviiko niitä juttuja tänne tunkea jos ne eivät ole tervetulleita?

No pistäkää nyt hemmetti sitten vaikka Muuta keskustelua -osioon lista kielletyistä aiheista niin ei tarvii jälkeenpäin itkeä. Äly hoi, nyt joku peelo vaan keksi kesken päivän että shazzle ei miellytä ja anto bänniä. Aika mielivaltastahan toi miininin kukkoilu on.

EDIT: miininillä on nyt selkeesti jotain henkilökohtasta shazzlee vastaan. Kantsii kaikkien miettiä, onko tommonen tyyppi sopiva julkisen keskustelupalstan moderaattoriksi. "Toi on tyhmä, annan sille bännit niin ei tarvii mitään ikinä kenellekään perustella."
« Viimeksi muokattu: 15.04.09 - klo 18:54 kirjoittanut Hopo »

Poissa instiqma

« Vastaus #12 : 15.04.09 - klo 18:53 »
No pistäkää nyt hemmetti sitten vaikka Muuta keskustelua -osioon lista kielletyistä aiheista niin ei tarvii jälkeenpäin itkeä. Äly hoi, nyt joku peelo vaan keksi kesken päivän että shazzle ei miellytä ja anto bänniä. Aika mielivaltastahan toi miininin kukkoilu on.

That's internet for ya.

Suomi24-foorumilta haastettiin ihmisiä oikeuteen kun Susan Ruususkurosesta ei puhuttu nätisti. Oisko tässä nyt vapaudenriistosta/sananvapauden rajoittamisesta sitten kyse?

Poissa Hopo

« Vastaus #13 : 15.04.09 - klo 18:56 »
Oisko tässä nyt vapaudenriistosta/sananvapauden rajoittamisesta sitten kyse?

Vai ihan vaan kyvyttömyydestä ja henkilökohtasesta angstista?

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #14 : 15.04.09 - klo 18:56 »
No pistäkää nyt hemmetti sitten vaikka Muuta keskustelua -osioon lista kielletyistä aiheista niin ei tarvii jälkeenpäin itkeä.

Voi hyvänen aika. Järkevimminhän juttu toimii niin, että suurin osa asioista on etukäteen sallittuja, mutta tarvittaessa sanotaan, että nyt meni yli, vihelletäänpä peli poikki. Jos monen huomautuksen jälkeen ei vielä asiaa usko, niin onhan se pelleys ja naurettavuus jossain ihan muualla kuin ylläpitäjien puolella.

Poissa mahonen

« Vastaus #15 : 15.04.09 - klo 18:59 »
Jos monen huomautuksen jälkeen ei vielä asiaa usko, niin onhan se pelleys ja naurettavuus jossain ihan muualla kuin ylläpitäjien puolella.

Viittaatko tässä esim. sun toistuvaan saivarteluus?

Poissa Hopo

« Vastaus #16 : 15.04.09 - klo 18:59 »
No pistäkää nyt hemmetti sitten vaikka Muuta keskustelua -osioon lista kielletyistä aiheista niin ei tarvii jälkeenpäin itkeä.

Voi hyvänen aika. Järkevimminhän juttu toimii niin, että suurin osa asioista on etukäteen sallittuja, mutta tarvittaessa sanotaan, että nyt meni yli, vihelletäänpä peli poikki. Jos monen huomautuksen jälkeen ei vielä asiaa usko, niin onhan se pelleys ja naurettavuus jossain ihan muualla kuin ylläpitäjien puolella.

Luulis että sinä foorumin vt. byrokraattina ymmärrät ennalta sovittujen pelisääntöjen ja niiden noudattamisen tärkeyden. Mun mielestä tässä on nyt vaan mielivallasta kyse.

Poissa Laava

« Vastaus #17 : 15.04.09 - klo 19:39 »
Intternet ei ole demokratia.
DCI Level 1 Judge

Ufojen kosminen viesti