Ihan kaikki, muutamia yksityiskohtia:
hävisin omaan havoc festivaaliin
Singõre Rakdos valitsi minut
syyslomalla mennään St. Peterburgiin
joskus toiste mennään englantiin
meidän ukko antaa kaikille turpiin jotka luulee että yeou on poissa kotoaan ja tulevat murtautumaan
minusta ei tule poliisia
ylitin itseni ennätyksellisillä pistemäärillä jotka ovat samat kuin joko Rakdosin mahtavuus tai voima
minä näin naamoja joita olen ennenkin nähnyt, hyvä että suurin osa on vielä liikkuvuudessa eikä näy olevan korjaamisen tarvetta. vaan miten ne muutamat..?
http://www.youtube.com/watch?v=yumqzhcwC20tätä kuunnellessani olen usein pohtinut onko se viimeinen lause joku näistä:
to the end
to again
to the gain
mutta se oli jokin muu, nyt selvis
piristää aina spinning around, round, spinning around, the surround, sound, spinning around, round, round, down underground, the surround, sound, spinning spinning spinning......
edit: hyvä kun ei tarvitse tehdä tänään mitään paitsi yksi muotokuva mutta kyllä sen öisellä jaksaa tehdä. minä käyn pesulla niin kuin hyvän lapsen pitääkin kun se on tullut maailmalta, hyppään sängytetylle, liian lyhyelle pirttipöydälle ja alan lukea ostamiani mangoja
tosissaan, pelaaminen oikeastaan väsyttää ellei se ollut aamuista joku 10km pyöräilyä, mutta miten pyöräily voi väsyttää? ...ahh
toivon että ne jotka ei ole nukkunu ainakaan viime yönä, menee nukkumaan. nukkukaa! teistä tulee viisaampia.