53.
tai
tai
Ei ole mikään noista eikä oikeastaan kovin lähelläkään, korkeintaan vähän teeman puolesta ;S 53. ja 55. ovat siis yhä keksimättä, mutta tässäpä monta uutta arvoitusta pitkästä aikaa!!!
57. Jos tarvitset karttaa juuri tyhjennettyyn muinaiseen hautaan tai pullollisen olematonta taikajuomaa, tiedät, kenen luokse mennä.
58. Jotkut haluavat pitää kiinni päivästä, jotkut hetkestä, minulle taas riittäisi, kun saisin pidettyä edes yhden ajatuksen kasassa, mutta kadotan senkin, kun näen toisten kokevan tuskaa.
59. Kun kahdeksan tarinaa ei riitä ja yhdeksäs on liikaa.
60. Hahhah, mitähän nuo idiootit tykkäsivät meidän tulisista ruoista? Tuolla yhdellä jampalla on ainakin suu ihan tulessa, oOOOO-AUTSS!!!
61. Jätimme holviin viimeksi lähtiessämme valtavat omaisuudet, miksi siellä on nyt jäljellä enää pelkkää mönjää?!
62. Mitääh, joku on käpälöinyt meidän mittatilauspommiamme!? Kolmannen vuoden insinööriopiskelijat: juoskaa henkenne edestä!
63. Tyttöjen käsityöpajalla osataan käsitellä kovempiakin materiaaleja ja tuotokset ovat kerrassaan ihmeellisiä.
64. Äkkiä tänne, herra agentti, ennen kuin puut kaatuvat päällenne ja vedet tulvivat ylitsenne! Niin, mikä teidän nimenne muuten oli?
65. Ai, löysit jonkun lupaavan näköisen hylyn, jota et saa itse nostettua? Noh, kyllä sen joku korkeakoulu hakee ja pilaa.
66. Kysy mistä paikasta vaan, niin MINÄ olen käynyt siellä viimeksi. Paitsi että en käy paikoissa, jotka eivät ole jollain tavalla uniikkeja, ne ovat minua rahvaammille tarkoitettu.
67. Siinä ei ehtinyt kissaa sanoa, kun koiramme alkoi mätänemään sisältä päin ja kuoli pian sen jälkeen tautiinsa. Ja vielä niin nuorena...
68. On matkasi päätös kaunis, mutta haikea. Viimeisen lepoon ruumiisi asettukoon ja rauha sielullesi olkoon koskematon ja ikuinen.