Omasta mielestäni Jace's Phantasm on suhteellisen käyttökelvoton jokaisessa non-casual formaatissa ja delver pieksee sen powerlevelissä 6-0, Ajani on vain huonompi Elspeth, (knight-errant) ja Lilly ei mahda oikein mitään Innistradin versiolle kyseisestä typykästä.
Perusteluja: Phantasmista nyt en jaksa toistaa samoja argumentteja mitä muut jo täällä kertoivat, paitsi että kompattakoon nyt vielä, Glimpse the Unthinkablea EI ainakaan minun tietääkseni pelata tämän hetken legacyssä lainkaan.
Ajani tulee vuoroa aikaisemmin kuin Elsa, ja sillä on suhteellisen kova loyalty kolmen manan walkkeriksi, mutta: Elsan ensimmäinen +1 ability TUO miehen, minkä nään parempana kuin Ajanin pumpun. (Elsa suojelee itseään, ja tekee yksin asioita, Ajani tarvitsee backuppia) Ajanin -3 voi olla murskaava, ja useimmiten myös tehokkaampi kuin Elsan versio pumpusta, mutta -3 on loppujen lopuksi aika iso ero +1:teen, ja Elsa saattaa saada myös alkupelissä enemmän vahinkoa aikaiseksi pumpullaan. Mitä nyt ultimateen vielä, niin kyllähän tuohon kissa-armeijaan häviää, ellei löydy sweepperiä kädestä, mutta jos tämä löytyy, niin Elsa kyllä vie siitä huolimatta ultimatellaan pelin vihollisen kädestä riippumatta..
Mitä nyt Lilianaan, en näe sen abilityjä kovinkaan relevantteina. Nyky-scenessä siinä vaiheessa kun saat ultin käytettyä, et enää tarvitse noin suuria mana-amountteja. (tarkoitin nyt lähinnä leka-standard-sceneä) +1 Ability on lähinnä säälittävä Liliana of the Veilin +1:seen verrattuna, ja tämän uuden typykän miinuskykykin tuntuu lähinnä nerffatulta versiolta vanhan Lillin edict-kyvystä. Sitten jos joku rakentaa jonkun hullun EDH-deckin tämän uuden lilianan ympärille, tehköön niin, itse en ole kyseisestä formaatista kiinnostunut.
Nämä nyt olivat vain minun mielipiteitäni.