Ei se voi triggeröityä ennen declare blockersin alkua, koska muuten peli ei tiedä että blokataanko sitä vai ei. Kaalia laittaa sen hyökkäysasennossa peliin, mutta se tapahtuu jo declare attackers -stepissä. Jos sitä ei sitten blockata, niin declare blockersissa "attacks a player and isn't blocked" -ehto toteutuu, eikä sillä ole väliä että declarattiinko se attackeriksi aikaisemmin vai tuliko se muulla lailla hyökkäävänä peliin. Toki jos joku judge varmistaisi tämän, niin vältytään väärinkäsityksiltä.