Poromagia

Kirjoittaja Aihe: MCM ja ongelmat  (Luettu 134494 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa casual

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #240 : 24.10.17 - klo 20:57 »
Muutkin voisi muuten laittaa mcm:ään viestiä, että Suomen postimaksut ovat taas nousseet.

Ite laitoin heti kun huomasin (13.10) ja tässäpä näette miten nopeasti MCM reagoi (copy-paste sivuilta)

Date of Creation   
13.10.2017 07:39:00
(11 days ago)
State   BEING CHECKED

Eli toistaiseksi ei vastausta ylläpidolta enkä pidätä hengitystä :)

Poissa mastaa

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #241 : 04.12.17 - klo 18:09 »
Hei,

mites ootte toimineet tämänlaisissa tilanteissa:

Multa ostettiin yks foili ja käyttäjä pyysi kuvia siitä. Lähetin hyvänlaatuiset kuvat ja tämä käyttäjä osti kortin (ja yllättäen tuosta foilista tehtiin myös enkku buyout samaan aikaan). Nyt kun hän oli saanut sen, alkoi vänkäämään, että kortissa on virheitä, jonka takia se on good. Haluaisi siis refundia. Se ei mielestäni todellakaan ole good, ja lisäksi kaikki nämä hänen luettelemansa viat ovat todella selvästi näkyvissä kuvissa (näkyy tyyliin ilman zoomausta). Mitenkä olette toimineet tällaisissa tilanteissa? Negatiivinen palaute ei kauheasti kiinnostaisi, mutta en koe kortin kunnon olleen alakanttiin.

Poissa Nekron

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #242 : 04.12.17 - klo 18:45 »
Hei,

mites ootte toimineet tämänlaisissa tilanteissa:

Multa ostettiin yks foili ja käyttäjä pyysi kuvia siitä. Lähetin hyvänlaatuiset kuvat ja tämä käyttäjä osti kortin (ja yllättäen tuosta foilista tehtiin myös enkku buyout samaan aikaan). Nyt kun hän oli saanut sen, alkoi vänkäämään, että kortissa on virheitä, jonka takia se on good. Haluaisi siis refundia. Se ei mielestäni todellakaan ole good, ja lisäksi kaikki nämä hänen luettelemansa viat ovat todella selvästi näkyvissä kuvissa (näkyy tyyliin ilman zoomausta). Mitenkä olette toimineet tällaisissa tilanteissa? Negatiivinen palaute ei kauheasti kiinnostaisi, mutta en koe kortin kunnon olleen alakanttiin.

Eskaloi mcm customer suporttiin, eli laita niille viesti missä kuvailet tapahtumaa niin ei pitäis olla ongelmaa.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Turbomikke

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #243 : 17.12.17 - klo 14:55 »
Near minttinä myyty foili olikin perille saavuttua täynnä pieniä naarmuja, jotka foilauksen takia vielä korostuvat tosi rumasti.
Kuva:
(click to show/hide)

Myyjä ei mielestään ole vastuussa, sillä:
Lainaus
I put the card in a sleeves immediately after finding it in the booster. Honestly I had not noticed the defect or I would have reported in the description. So I think it's a factory defect and therefore already present.

En ole sadoittain boostereita ehtinyt avata, mutten ole ikinä näin huonokuntoiseen korttiin törmännyt suoraan boosterista.

Jatkanko siis:
1. jättämällä suosiolla negatiivisen palautteen,
2. kirjoittamalla MCM:n asiakastukeen, vai
3. vänkäämällä asiasta lisää myyjän kanssa?

Poissa Ex0rcist

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #244 : 17.12.17 - klo 15:06 »
Near minttinä myyty foili olikin perille saavuttua täynnä pieniä naarmuja, jotka foilauksen takia vielä korostuvat tosi rumasti.
Kuva:
(click to show/hide)

Myyjä ei mielestään ole vastuussa, sillä:
Lainaus
I put the card in a sleeves immediately after finding it in the booster. Honestly I had not noticed the defect or I would have reported in the description. So I think it's a factory defect and therefore already present.

En ole sadoittain boostereita ehtinyt avata, mutten ole ikinä näin huonokuntoiseen korttiin törmännyt suoraan boosterista.

Jatkanko siis:
1. jättämällä suosiolla negatiivisen palautteen,
2. kirjoittamalla MCM:n asiakastukeen, vai
3. vänkäämällä asiasta lisää myyjän kanssa?

Näitä ite muutamat kerrat vääntäneenä tarjoaisin nro 1.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #245 : 17.12.17 - klo 15:08 »
Ei oo väliä oliko suoraan boosterista, myyjän tehtävä on merkata oikea kunto kortille kun laittaa sen myyntiin. MCM:n kunto-ohjeistus NM korteille:

Lainaus
When the card is inspected under bright daylight, the surface must generally appear clean. It can have a few minor spots, but scratches can never be allowed for NM cards.

Vaatisin itse korvausta koska kortti on EX-GD, jos myyjä ei suostu niin annat negatiivisen palautteen ja et osta kyseiseltä perseilijältä jatkossa.


Near minttinä myyty foili olikin perille saavuttua täynnä pieniä naarmuja, jotka foilauksen takia vielä korostuvat tosi rumasti.
Kuva:
(click to show/hide)

Myyjä ei mielestään ole vastuussa, sillä:
Lainaus
I put the card in a sleeves immediately after finding it in the booster. Honestly I had not noticed the defect or I would have reported in the description. So I think it's a factory defect and therefore already present.

En ole sadoittain boostereita ehtinyt avata, mutten ole ikinä näin huonokuntoiseen korttiin törmännyt suoraan boosterista.

Jatkanko siis:
1. jättämällä suosiolla negatiivisen palautteen,
2. kirjoittamalla MCM:n asiakastukeen, vai
3. vänkäämällä asiasta lisää myyjän kanssa?

Poissa Turbomikke

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #246 : 17.12.17 - klo 15:12 »
Kiitokset kokeneemmille neuvoistanne.

Aloitan siis vaihtoehdolla 3, jonka jälkeen tarvittaessa 1.

Poissa HaccyZ

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #247 : 19.12.17 - klo 12:01 »
Miten olette tavanneet toimia palautteen ja myyjälle kommunikoinnin kanssa?
Case in point, ostin uudelta myyjältä halvalla muutaman kortin. Kaikki oli arvioitu EX, mutta parin täytyy kyllä olla LP, kun on ylälaidassa ryppy. Toisaalta kokonaisuus huomioonottaen kauppahintaa on tarpeetonta muuttaa. Olisiko hyvä ratkaisu kaupan positiivinen evaluointi, kommenttikenttään maininta kuntojen lievästä heittelystä ja viestinä myyjälle vielä MCM:n arviointiohje?

Poissa Nekron

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #248 : 19.12.17 - klo 12:09 »
Miten olette tavanneet toimia palautteen ja myyjälle kommunikoinnin kanssa?
Case in point, ostin uudelta myyjältä halvalla muutaman kortin. Kaikki oli arvioitu EX, mutta parin täytyy kyllä olla LP, kun on ylälaidassa ryppy. Toisaalta kokonaisuus huomioonottaen kauppahintaa on tarpeetonta muuttaa. Olisiko hyvä ratkaisu kaupan positiivinen evaluointi, kommenttikenttään maininta kuntojen lievästä heittelystä ja viestinä myyjälle vielä MCM:n arviointiohje?

Noin tein itsekkin.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Preacher

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #249 : 19.12.17 - klo 12:23 »
Miten olette tavanneet toimia palautteen ja myyjälle kommunikoinnin kanssa?
Case in point, ostin uudelta myyjältä halvalla muutaman kortin. Kaikki oli arvioitu EX, mutta parin täytyy kyllä olla LP, kun on ylälaidassa ryppy. Toisaalta kokonaisuus huomioonottaen kauppahintaa on tarpeetonta muuttaa. Olisiko hyvä ratkaisu kaupan positiivinen evaluointi, kommenttikenttään maininta kuntojen lievästä heittelystä ja viestinä myyjälle vielä MCM:n arviointiohje?
Mä laittaisin ihan periaatteen vuoksi myyjälle viestiä ensin. Ne pari kertaa, kun itse on tullut tunaroitua pikkusälän kanssa ja joku on valittanut (kerran myin väärän version kortista ja toisen kerran oltiin eri mieltä kuntoluokituksesta), olen antanut myyjänä mieluummin täyden hyvityksen ko. kortista kuin jättänyt asian kaivelemaan ostajan hampaankoloon. Molemmat em. ostajat ovat ostaneet minulta kortteja myös uudelleen, mikä lienee ihan hyvä payoff 50 sentin periaatteellisesta satsauksesta.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa mastaa

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #250 : 14.01.18 - klo 13:56 »
Hei,

tuli mcm:ssä ikävä tilanne, johon tarvitsisin neuvoa. Oon nyt tehnyt 81 myyntiä, mutta joulukuussa 2 kuorta on ilmoitettu hävinneeksi. Täten mulle tuli status yli 2% lähetyksistä hävinnyt, eli multa ei voi tilata kortteja, kuin seurannalla. No sain ilmotuksen et refundaamalla saisin normaalin satuksen takas. Jos siis refundaan koko summan tuleeko kaupasta automaattisesti joku normaalistatus vai pitääkö ostajan se jotenkin hyväksyä? En haluis kummankaan ostajan kohdalla turhan päiten refundata, sillä heillä kummallakin on yli 4% hävikki itselläkin ja tämä aiheuttaa epäilyksiä.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #251 : 14.01.18 - klo 14:35 »
Kantsii varmistaa MCM:n ylläpidolta, mutta jos tuo pitää paikkaansa niin refundaisin halvemman kadonneen lähetyksen jolloin kadokki % jää alle 2% (vai pakottaako refundaa molemmat lähetykset..?) Refundauksissa raha ei siirry takas ennen kuin toinen osapuoli klikkaa accept refund nappia, olettaisin että silloin sun status palautuu kun ostajat hyväksyvät?


Hei,

tuli mcm:ssä ikävä tilanne, johon tarvitsisin neuvoa. Oon nyt tehnyt 81 myyntiä, mutta joulukuussa 2 kuorta on ilmoitettu hävinneeksi. Täten mulle tuli status yli 2% lähetyksistä hävinnyt, eli multa ei voi tilata kortteja, kuin seurannalla. No sain ilmotuksen et refundaamalla saisin normaalin satuksen takas. Jos siis refundaan koko summan tuleeko kaupasta automaattisesti joku normaalistatus vai pitääkö ostajan se jotenkin hyväksyä? En haluis kummankaan ostajan kohdalla turhan päiten refundata, sillä heillä kummallakin on yli 4% hävikki itselläkin ja tämä aiheuttaa epäilyksiä.

Poissa mastaa

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #252 : 19.01.18 - klo 12:15 »
Kiitoksia paljon vastauksesta!

Kysäsin tuosta ylläpidolta ja sanoivat että jos refund hyväksytään, niin kyseistä kauppaa ei merkata enää hävinneeksi myyjän osalta (ostajan osalta en tiedä). Refundin suuruudella ei ole väliä, kunhan ostaja vaan hyväksyy sen. Tarjosin kummallekin 50%, toinen hyväksyi saman tien ja toinen alkoi vaatimaan 100%. Koska kauppasumma oli niin mitätön (posteineen 4,3e), olisin tuon 100% sille suostunut antamaankin, jos ei kyseinen kaveri olisi ollut todella töykeä. Alkoi tyyliin haukkumaan minua, kuinka kehtaan tarjota vain 50% refundia, vaikka olen myyjänä vastuussa lähetyksestä. No, tuon toisen refundin hyväksyminen riitti onneksi outstanding statukseni palauttamiseen.


Kantsii varmistaa MCM:n ylläpidolta, mutta jos tuo pitää paikkaansa niin refundaisin halvemman kadonneen lähetyksen jolloin kadokki % jää alle 2% (vai pakottaako refundaa molemmat lähetykset..?) Refundauksissa raha ei siirry takas ennen kuin toinen osapuoli klikkaa accept refund nappia, olettaisin että silloin sun status palautuu kun ostajat hyväksyvät?


Poissa Kauppiasfoppa

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #253 : 19.01.18 - klo 12:48 »
Italian postilla kesti vajaa kuukausi kirjeen toimittamiseen. Lähetetty 20.12.2017. Tuli mulle 17.1.2018. Ehin jo ilmoittaa "lost" Mutta peruin tämän myöhemmin :D Joskus italiasta posti tulee parissa päivässä ja saksasta melko varmasti 2-3 päivässä :D
Basaarin Djinni

Poissa Druuge

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #254 : 19.01.18 - klo 14:32 »
Italian postilla kesti vajaa kuukausi kirjeen toimittamiseen. Lähetetty 20.12.2017. Tuli mulle 17.1.2018. Ehin jo ilmoittaa "lost" Mutta peruin tämän myöhemmin :D Joskus italiasta posti tulee parissa päivässä ja saksasta melko varmasti 2-3 päivässä :D

Itselläni joka ikinen Italiasta tuleva lähetys on matkalla sen 3+ viikkoa, joten en sieltä yleensä hommaakkaan mitään ajallisesti kriittistä. Noiden lähetysten vastaanotossa on aina ihan pieni "ai mää oon tämmöisenkin sitten joskus tilannu..."-efekti.  ;D

Poissa Jamu

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #255 : 19.01.18 - klo 19:57 »
Saksasta tulossa lähetys (kirjattu kirje), seurannan mukaan on nyt jo melkein viikon lomaillut tuo kirje Ranskassa. Myyjäkin oli ihmeissään, että mitä hittoa ne sen lähetyksen Ranskaan on kuskannu. Selvittelevät asiaa siellä päässä paikallisen postin kanssa, mutta onko kellään kokemusta, että jos noin pahasti lähtee kirje harhailemaan, niin kuinka pitkään kestää, et tulee perille?

Poissa soininen

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #256 : 20.01.18 - klo 15:57 »
Saksasta tulossa lähetys (kirjattu kirje), seurannan mukaan on nyt jo melkein viikon lomaillut tuo kirje Ranskassa. Myyjäkin oli ihmeissään, että mitä hittoa ne sen lähetyksen Ranskaan on kuskannu. Selvittelevät asiaa siellä päässä paikallisen postin kanssa, mutta onko kellään kokemusta, että jos noin pahasti lähtee kirje harhailemaan, niin kuinka pitkään kestää, et tulee perille?
Voi kuule kestää kauan. Mun Saksasta tulleen kirjatun kirjeen hävittivät Vantaalla ja lopulta reilun yhdeksän kuukauden päästä se saapui Helsinkiin.
Sain MCM:n kautta täysimääräisen hyvityksen ja lähetyksen saavuttua otin yhteyttä myyjään ja maksoin hänelle alkuperäisen hinnan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poissa Thalian

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #257 : 21.01.18 - klo 10:38 »
Saksasta tulossa lähetys (kirjattu kirje), seurannan mukaan on nyt jo melkein viikon lomaillut tuo kirje Ranskassa. Myyjäkin oli ihmeissään, että mitä hittoa ne sen lähetyksen Ranskaan on kuskannu. Selvittelevät asiaa siellä päässä paikallisen postin kanssa, mutta onko kellään kokemusta, että jos noin pahasti lähtee kirje harhailemaan, niin kuinka pitkään kestää, et tulee perille?

Ranskassa on samanlainen postinumerojärjestelmä kuin Suomessa. Esimerkiksi 40600 osuu Jyväskylään, mutta myös Biscarrosseen, Ranskaan. Tästä syystä kannattaa kirjoittaa kissan kokoisilla kirjaimilla se Finland siihen kuoren päälle.

Ja aivan varmasti menee pari viikkoa, ennen kuin tuo kuori tulee Suomeen asti.

Poissa Anssi

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #258 : 21.01.18 - klo 12:44 »
Saksasta tulossa lähetys (kirjattu kirje), seurannan mukaan on nyt jo melkein viikon lomaillut tuo kirje Ranskassa. Myyjäkin oli ihmeissään, että mitä hittoa ne sen lähetyksen Ranskaan on kuskannu. Selvittelevät asiaa siellä päässä paikallisen postin kanssa, mutta onko kellään kokemusta, että jos noin pahasti lähtee kirje harhailemaan, niin kuinka pitkään kestää, et tulee perille?

Ranskassa on samanlainen postinumerojärjestelmä kuin Suomessa. Esimerkiksi 40600 osuu Jyväskylään, mutta myös Biscarrosseen, Ranskaan. Tästä syystä kannattaa kirjoittaa kissan kokoisilla kirjaimilla se Finland siihen kuoren päälle.

Ja aivan varmasti menee pari viikkoa, ennen kuin tuo kuori tulee Suomeen asti.

Yks idea vois olla myös lisätä maapääte postinumeron eteen:

Jussi Jussila
Jussintie J10
FI-40600 Jyväskylä
Finland
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Nekron

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #259 : 21.01.18 - klo 16:33 »
Saksasta tulossa lähetys (kirjattu kirje), seurannan mukaan on nyt jo melkein viikon lomaillut tuo kirje Ranskassa. Myyjäkin oli ihmeissään, että mitä hittoa ne sen lähetyksen Ranskaan on kuskannu. Selvittelevät asiaa siellä päässä paikallisen postin kanssa, mutta onko kellään kokemusta, että jos noin pahasti lähtee kirje harhailemaan, niin kuinka pitkään kestää, et tulee perille?

Ranskassa on samanlainen postinumerojärjestelmä kuin Suomessa. Esimerkiksi 40600 osuu Jyväskylään, mutta myös Biscarrosseen, Ranskaan. Tästä syystä kannattaa kirjoittaa kissan kokoisilla kirjaimilla se Finland siihen kuoren päälle.

Ja aivan varmasti menee pari viikkoa, ennen kuin tuo kuori tulee Suomeen asti.

Yks idea vois olla myös lisätä maapääte postinumeron eteen:

Jussi Jussila
Jussintie J10
FI-40600 Jyväskylä
Finland

Itse olin laittanut jenkkeihin kortteja, ja sitten ne oli 6vk saksassa. Eli ei kannata odottaa vielä ensi kuun peleihin niitä kortteja.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Jamu

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #260 : 22.01.18 - klo 23:33 »
No eipä onneks ollut mitään kortteja mitä ihan just nyt tarttis (läjä unstable ländejä), niin ei sinänsä haittaa jos lähetyksen perille tulo hieman kestää, mut perseestähän tuo on, että lähetys lähtee tuolla lailla lomailemaan.

Poissa mtg_96

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #261 : 23.01.18 - klo 17:14 »
Sitten tarviis vähän neuvoa. Tein virheen ja ostin espanjalaiselta myyjältä japsifoil shivan reeffin. Noh ensinnäkin lähettämien kesti 2vkoa kun herra "unohti" lähettää kortin. No tänään sain sitten pahvin, kiinankielisenä ja huonommassa kunnossa mitä luvattiin. Samalla kortti oli vaan kääritty yhden paperin sisään ilman minkäänlaista lisäsuojaa. Laitoin jo myyjälle viestiä että mitäs vittua mutta ei ole vastausta kuulunut. Voiko asialle enää mitään?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #262 : 23.01.18 - klo 17:18 »
Sitten tarviis vähän neuvoa. Tein virheen ja ostin espanjalaiselta myyjältä japsifoil shivan reeffin. Noh ensinnäkin lähettämien kesti 2vkoa kun herra "unohti" lähettää kortin. No tänään sain sitten pahvin, kiinankielisenä ja huonommassa kunnossa mitä luvattiin. Samalla kortti oli vaan kääritty yhden paperin sisään ilman minkäänlaista lisäsuojaa. Laitoin jo myyjälle viestiä että mitäs vittua mutta ei ole vastausta kuulunut. Voiko asialle enää mitään?

Tämän selkeämpää kusetusta ei ole olemassa. MCM supportille viestiä, saat bännit manololle ja rahat takaisin.

Poissa mtg_96

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #263 : 23.01.18 - klo 18:04 »
Noh sepä oli nopeaa, käskivät odottaa mun vielä 5pvää että myyjä voi ottaa yhteyttä ja korjata asiat. Jos ei vastausta kuulu niin sit kovemmat keinot käyttöön. Muttajoo jospa tää tästä, kiitos :)

Poissa Jamu

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #264 : 31.01.18 - klo 09:54 »
Mites muuten tilauksesta palautteen jättö tämmöisessä tilanteessa, missä posti perseilee ja kierrättää kirjeen jostain timbuktun kautta. Eihän se lähettäjän vika ole (paitsi jos on kirjoittanut osoitteen epäselvästi), että lähetyksellä kestää ikuisuus tulla perille, mutta ei tuosta pitkästä odottelusta tekisi mieli täysiä pisteitäkään antaa. (Noin 3 viikkoa mennyt, ja nyt lähetys vihdoin saapunut Suomeen, katsotaan nyt sit vielä kuinka pitkään viimeiseen vajaan 50 kilometrin matkaan kuluu)

Poissa Me_From_Finland

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #265 : 31.01.18 - klo 10:24 »
Timpuri rakensi hyvän katon. Salama iski kattoon ja katto meni paskaksi. Olipa paska timpuri kun teki katon johon salama voi iskeä. 3/5

Elämä on yhtä helvettiä, eikä se muutu juuri paremmaksi sen jälkeenkään.

Poissa NiZiTa

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #266 : 31.01.18 - klo 10:37 »
Mites muuten tilauksesta palautteen jättö tämmöisessä tilanteessa, missä posti perseilee ja kierrättää kirjeen jostain timbuktun kautta. Eihän se lähettäjän vika ole (paitsi jos on kirjoittanut osoitteen epäselvästi), että lähetyksellä kestää ikuisuus tulla perille, mutta ei tuosta pitkästä odottelusta tekisi mieli täysiä pisteitäkään antaa. (Noin 3 viikkoa mennyt, ja nyt lähetys vihdoin saapunut Suomeen, katsotaan nyt sit vielä kuinka pitkään viimeiseen vajaan 50 kilometrin matkaan kuluu)

Taisit vastata itse omaan kysymykseesi..

Poissa Preacher

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #267 : 31.01.18 - klo 13:35 »
Timpuri rakensi hyvän katon. Salama iski kattoon ja katto meni paskaksi. Olipa paska timpuri kun teki katon johon salama voi iskeä. 3/5
Timpuri olis voinu asentaa siihen ukkosenjohdattimen, jolloin katto olisi säilynyt ehjänä?

However, posti on posti eikä timpuri ja on aika näätää toimintaa rokottaa myyjää asiasta, johon se ei voi vaikuttaa yhtään mitenkään. 5/5 ja "huh, tulihan se vihdoin perille"-viesti on asiallisempaa menoa. Ota huomioon myös se, että koska lähetys on kirjattu, on myyjäkin odotellut rahojaan siellä viikkotolkulla.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa Nekron

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #268 : 01.02.18 - klo 10:51 »
Noh sepä oli nopeaa, käskivät odottaa mun vielä 5pvää että myyjä voi ottaa yhteyttä ja korjata asiat. Jos ei vastausta kuulu niin sit kovemmat keinot käyttöön. Muttajoo jospa tää tästä, kiitos :)

Miten tässä kävi? Nämä on sellaisia kiinnostavia tapauksia.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa mtg_96

Vs: MCM ja ongelmat
« Vastaus #269 : 01.02.18 - klo 18:01 »
Myyjä eikyllä ollut erityisen yhteistyökykyinen. Sain kuitenkin aikamoisen kädenväännön jälkeen osan rahoista takaisin ja pidin kortin. Minun puolestani asia oli sillä okei mutta en kyllä tuon hepun kanssa enään tee kauppaa.