Uskaltaakohan kukaan judge kommentoida/spekuloida vielä, ennen virallissia rulingseja: kun osa internetin hölmöläisistä väittää että toi uusi Avacyn tuolla sääntötekstillä toimisi niinkin hölmösti, että jos useampi sun controlloima creature kuolis samaan aikaan (esim. sacrifice, combat, massapoisto), niin seuraavassa upkeepissa toi Avacyni flippailis edes takas niin monta kertaa kun niitä non-angel otuksia kuoli, koska mukamas jokanen niistä pistää stäkkiin sen "transform this creature" -triggerin. Eli vaikka kortti sanoo "transform Archangel Avacyn" ja kortin toisen puolen nimi on "Avacyn, the Purifier", niin se tranformointiko ei muka katso kortin nimeä vaan " tranform this creature" ainoastaan?
Perusteluna kuulemma se, miten vanhempi kortti
Thraben Sentry gatherin mukaan toimii. "If multiple creatures you control die simultaneously, Thraben Sentry's ability will trigger that many times. Each time one of those abilities resolves, you may transform the creature, even if it's Thraben Militia at the time."
Kuulostaa vaan omasta mielestä todella tyhmältä ja epäuskottavalta jos toimii noin, tai että WotC ois tarkotuksella suunnitellu toimimaan noin tyhmästi? Eli jos sulta kuolis esim. 9 creaturee jonkun sweepin seurauksena, niin ens upkeepis Avacyni flippailis 9x triggerin voimin edes takas, ja tekis 15damagee vastustajaan ja muihin cretuihin?
Tämä Avacyn -kortti siis kyseessä.