Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Hopo  (Luettu 5840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Snowman

Hopo
« : 21.12.07 - klo 12:21 »
Niin sovittiin Hopon kanssa tämmöinen vaihto: Mulle 3x Cabal Therapy ja Hopolle Gaddock Teeq, 2x Price of Progress ja Flagstones. Ei ole miestä nyt pariin viikkoon näkynyt foorumeilla. En nyt Hopoa rippauksesta syytä, mutta kortit ovat vähän myöhässä, tosin asia voinee selittyä myös postin tukkoisuudella joulun alla. Mutta jos joku miehen tuntee nii voisi kysästä ihan varmuuden vuoks että onko muistanu pistää therapyt postiin.

Poissa Nox

Vs: Hopo
« Vastaus #1 : 21.12.07 - klo 14:02 »
Juu vaikuttaa siltä, että hopotti on lähteny joululomia viettään. Mun kokemusten mukaan hoitaa vaihot aina asiallisesti. Ilmeisesti shazzle ainaki vois saaha heppuun yhteyttä :) Kehotan kuitenki oottaa joulun iha rauhassa ;)

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Hopo
« Vastaus #2 : 21.12.07 - klo 15:23 »
Empä saanut hepulta edes osoitetta mihin kortit lähettää, saati kortteja. Pitänee odottaa joulun jälkeen, jos hän vaikka vaivautuisi tuolloin hoitamaan loppuun...

Poissa Snowman

Vs: Hopo
« Vastaus #3 : 03.01.08 - klo 15:15 »
Jaa-a, ei ole vieläkään therapyja näkynyt... eikä mies itsekkään ole foorumilla käynyt.

Poissa shazzle

Vs: Hopo
« Vastaus #4 : 01.02.08 - klo 12:30 »
onks tää vielä auki? voin soittaa hopolle hetimmiten jos näin on. rippauksesta ei varmasti ole kyse, vaan silkasta huolimattomuudesta. :]

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Hopo
« Vastaus #5 : 01.02.08 - klo 12:50 »
onks tää vielä auki? voin soittaa hopolle hetimmiten jos näin on. rippauksesta ei varmasti ole kyse, vaan silkasta huolimattomuudesta. :]
Oli sen verta piskuinen treidi ja kortit jo aikaa sitten saatu toisaalta, ettei minun puolesta ole tarvetta. 

Poissa skellu

Vs: Hopo
« Vastaus #6 : 14.02.08 - klo 21:57 »
onks tää vielä auki? voin soittaa hopolle hetimmiten jos näin on. rippauksesta ei varmasti ole kyse, vaan silkasta huolimattomuudesta. :]
Oli sen verta piskuinen treidi ja kortit jo aikaa sitten saatu toisaalta, ettei minun puolesta ole tarvetta. 

Pahoittelen sekaantumista muiden asioihin jo etukäteen, mutta mielestäni tällaiset olisi hyvä hoitaa aina loppuun asti. Vaikka kyse olisi yhdestä Hurloon Minotaurista, mielestäni huijareille ei saa antaa ikinä senttiäkään pelivaraa. Asiasta en sen kummemmin tiedä, mutta pitäisi nämä hommat hoitaa aina loppuun asti.

Poissa Harsa

Vs: Hopo
« Vastaus #7 : 09.10.08 - klo 20:50 »
Ei maksanut kortteja kuten lupasi, eikä ole vastannut kyselyihin.
31e kortit maksamatta.

t. Harri

Poissa miinin

Vs: Hopo
« Vastaus #8 : 09.10.08 - klo 21:58 »
Onko tosiaan useampikin vaihto/osto Hopolla hoitamatta? Hopolta selvitys ASAP ja muilta tarkemmat kuvaukset tapahtumista, kiitos!

Poissa Sammakko

Vs: Hopo
« Vastaus #9 : 09.10.08 - klo 22:08 »
Tuon sen nyt tännekkin esille, vaikka vaihto onkin aika tuore. Viime torstaina sovittiin vaihto viestillä; Laitetaan laput postiin huomenna. Kaverilta en ole yv:llä muuta kerinnyt kysymään kun.. "onko hän mahdollisesti unohtanut laittaa lappua postiin?"
Ajatuksena vaan että jos näin on useammallekkin käymässä niin tulen jonoon vaatimaan omiani. Tosin kaverin kanssa ennenkin vaihtaneena jaksan vaikka viikon/kaks odotella vastausta. Olen jo vuosien varrella kerinnyt kaverin aika luotettavaks toteamaan.

Poissa mahonen

Vs: Hopo
« Vastaus #10 : 09.10.08 - klo 22:18 »
No mulle tuli ainakin yv:tä kun sovittiin vaihto ja laput piti tulla tiistaiksi.

Lainaus
Jouduin vaihteeks alkuviikosta yllättävälle työmatkalle joten saan ee:n postiin vasta huomenna. Eiköhän se kuitenkin ehdi tällä viikolla vielä perille.

.juha

Joten tuskin kenelläkään on mitään hätää. Eiköhän ne kortit ja rahat sieltä tule.

Poissa Harsa

Vs: Hopo
« Vastaus #11 : 09.10.08 - klo 22:33 »
Jep, tuore tapaus myöskin, jatkoinpa viestiketjua kun huomasin kaverin olevan online mutta ei mitenkään kommentoinut yv kyselyä.

Poissa Harsa

Vs: Hopo
« Vastaus #12 : 10.10.08 - klo 16:56 »
Maksu ok  :).

Poissa Sammakko

Vs: Hopo
« Vastaus #13 : 10.10.08 - klo 17:15 »
Ei mennyt päivääkään kun kaveri viestitteli ja laput tulikin sitten samantein. Työssä käyvänä ymmärrän täysin, että joskus asiat vaan menee vauhdilla eikä ihan joka paikkaan muista ittestään ilmottaa.