Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?  (Luettu 53493 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa king4aday

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #150 : 06.06.09 - klo 11:02 »
No rahaahan ne kokoajan tekee sillä ku sarjoja ilmestyy ku sieniä sateella! Pitää ostaa aina uusia lappusia jos haluaa T2:sta pelata. Justiin kun saa hyvän T2 pakan kasaan niin puolet korteista onki jo tippunu pois...

Tottakai! Ja varsinkin kun tästä eteenpäin perussettejä taitaa ruveta tulemaan per vuosi.
Siispä pelatkaa lekaa..
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa anthex

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #151 : 10.06.09 - klo 07:28 »
Se kun damaget ei menekään stackkiin.

Poissa Jackjonez

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #152 : 10.06.09 - klo 10:45 »
Vaihto.netissä tämän tyyppiset vaihtoilmoitukset:

"
Want:
4x Maelstorm Pulse
4x Noble Hierarch
4x Thoughseize

Have:
Bog Rats
2x Erg Raiders
Fyndhorn Elder
"

Tai vastaavasti:

"
Ostan:
2x Tundra 10e/kpl

Myyn:
2x Volcanic Isle 35e/kpl
"

En tiedä onko kyseessä vain kouluikäisiä poikia, jotka yrittävät tehdä "bisnestä" (jos pari euroa sinne tänne on bisnestä) vai muuten vian nihkeilyä kaupankäynnissä. Ärsyttävää kuitenkin.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #153 : 10.06.09 - klo 10:59 »
Eihän tuo liity MTG:hen sen suuremmin, se liittyy foorumiin ja sen käyttäjiin. Sille valitukselle kun on oma ketju nimeltä vitutusketju. Hinnat ovat aina mitä ovat, mutta jos jokin on vituttavaa, niin käyttäjät, joilta ei saa minkäänlaista vastausta, kun vaihtoa yrittää saada aikaan. Saapi ihmettelemään, että minkäs takia sitä foorumille vaivautuvat topiikin pistämään, jos eivät halua vaihtaa/myydä korttejaan.

Poissa Omnicun

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #154 : 10.06.09 - klo 11:56 »
Se kun damaget ei menekään stackkiin.
Agreed.
Eikä unohdella uusia manasääntöjä. -.-

Poissa Kavu

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #155 : 10.06.09 - klo 12:05 »
Combatin jonotusnumerot.

FFFUUUUUU-

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #156 : 12.06.09 - klo 10:25 »
Combatin jonotusnumerot.

FFFUUUUUU-

"Tervetuloa combattiin. Kaikki hyökkääjämme ovat nyt varattuja. Olette jonossa...toisella...sijalla. Välkommen till combat..."
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Arcane

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #157 : 12.06.09 - klo 11:09 »
"Tervetuloa combattiin. Kaikki hyökkääjämme ovat nyt varattuja. Olette jonossa...toisella...sijalla. Välkommen till combat..."

Saadaanko sanktioituihin turnauksiin odotusmusiikkia?
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #158 : 12.06.09 - klo 11:25 »
"Tervetuloa combattiin. Kaikki hyökkääjämme ovat nyt varattuja. Olette jonossa...toisella...sijalla. Välkommen till combat..."

Saadaanko sanktioituihin turnauksiin odotusmusiikkia?

Miksei, kun noin nätisti pyydät.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #159 : 12.06.09 - klo 15:12 »
"Tervetuloa combattiin. Kaikki hyökkääjämme ovat nyt varattuja. Olette jonossa...toisella...sijalla. Välkommen till combat..."

Saadaanko sanktioituihin turnauksiin odotusmusiikkia?
Meillä oli Fantsun edellisessä mestassa laatumusaakkia soimassa jatkuvasti tuomassa tunnelmata, sitten muuttivat ja nyt radiosta pauhaa iskelmää ja suomipoppia.  :'(
Ehkä vielä joskus...

Poissa zoukka

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #160 : 27.07.09 - klo 14:50 »
Tällä hetkellä cascade MTGO:ssa.

On niitä muitakin dekkityyppejä  :o

EDIT: Cascade, cascade, cascade, cascade, cascade...
« Viimeksi muokattu: 27.07.09 - klo 20:43 kirjoittanut zoukka »

Poissa Roinisto

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #161 : 28.07.09 - klo 13:52 »
Burrenton Forge-Tender

Poissa Temppi88

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #162 : 31.07.09 - klo 15:30 »
Uudet dualit kyrsii. Lähinnä siksi että kaikilla paitsi mulla on jo niitä.

Mulla vähän sama juttu :P Puuttuu enää 2 Sunpetal Grovea ja sitte on kaikkia setti, mutta Grovet on aika tiukassa näköjään  :-\
Ottaa myös päähän kun ei tahdo löytää/saada Breeding Pooleja ja Temple Gardeneja.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #163 : 31.07.09 - klo 22:39 »
Uudet dualit kyrsii. Lähinnä siksi että kaikilla paitsi mulla on jo niitä.

Mulla vähän sama juttu :P Puuttuu enää 2 Sunpetal Grovea ja sitte on kaikkia setti, mutta Grovet on aika tiukassa näköjään  :-\
Ottaa myös päähän kun ei tahdo löytää/saada Breeding Pooleja ja Temple Gardeneja.

 ::) ::) ::)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Temppi88

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #164 : 31.07.09 - klo 22:59 »
Uudet dualit kyrsii. Lähinnä siksi että kaikilla paitsi mulla on jo niitä.

Mulla vähän sama juttu :P Puuttuu enää 2 Sunpetal Grovea ja sitte on kaikkia setti, mutta Grovet on aika tiukassa näköjään  :-\
Ottaa myös päähän kun ei tahdo löytää/saada Breeding Pooleja ja Temple Gardeneja.

 ::) ::) ::)

Nyt ottaa päähän kun sulla niitä taitaa olla  >:(  ;D

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #165 : 01.08.09 - klo 09:30 »

Ps Whine: Standardissa kans saat lyödä 200 euroa ländeihin että saat  jonkunäkösen pakan  >:(

Tukekaamme Eternal formaatteja.

Standardissa on kyl hiukan paha pelata pelkillä ländeillä. WW ja monoR on kans pahoja, ku plainssit ja mountainit maksaa liikaa.

Ja väitäksä oikeesti et "eternal" formaateissa ois halvemmat ländit?

Mua vituttaa ku hain unelmatyöpaikkaan, pääsin satojen joukosta haastatteluun, mut sit yks tyttö osas vaan paremmin ruotsia. GG
There is no place like that's no moon!

Poissa Delicious_Kake

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #166 : 01.08.09 - klo 10:02 »

Mua vituttaa ku hain unelmatyöpaikkaan, pääsin satojen joukosta haastatteluun, mut sit yks tyttö osas vaan paremmin ruotsia. GG

Mua vituttaa MTG:ssä se, että vaikka miten yritän niin en pääse sen kautta hakemaan unelmatyöpaikkaani. Kaitpa oon kiinnostunut vääristä asioista. Eniveis, oikeasti päähän ottaa se, että todennäköisyyksien mukaan topdrawaaminen ja muu hillopullailu osuu kohdalle kaikkien kohdalla yhtä lailla, mutta omia huippunostoja ja vastaavia ei jaksa sitten millään muistaa. Kontrastina muille puhistaan "aina sä -ttu nostat ratkasun, miten toi on mahdollista hä?"

tl;dr: Nallekarkit menevät tasan, vaan ei siltä tunnu.

-Kake

Poissa lithium

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #167 : 01.08.09 - klo 16:59 »
Tuo uusi Gatherer on aivan käsittämättömän huono ja buginen. Ärsyttävää kun ei suostu toimimaan, wanhan kanssa ei ollut mitään ongelmia.

Poissa Karhumies

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #168 : 19.08.09 - klo 10:28 »
Tuo uusi Gatherer on aivan käsittämättömän huono ja buginen. Ärsyttävää kun ei suostu toimimaan, wanhan kanssa ei ollut mitään ongelmia.

Samaa mieltä tässä asiassa. Vanha Gatherer oli toiseksi paras filtterisofta (heti Apprenticen perusfiltterin jälkeen), jota olen koskaan käyttänyt. Uusi Gatherer on hirvittävä aivopieru. Löytäähän silläkin tavaraa, mutta nykyisin filtterien jatkuvassa muuttamisessa menee ikä ja terveys, kun joutuu poistamaan vanhat ruksista ja etsimään uusille oikean kentän ja pitää muistaa vielä painaa Applyäkin joka kerta erikseen. Voi elämä, mitä menitte tekemään, te WotC:n diplomi-insinöörit!

Poissa Nyller

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #169 : 08.09.09 - klo 17:55 »
Safe Haven, muistaakseni -96. Sitä hien (hajun!) ensikosketusta ihollani en voi unohtaa. Casual-peleistä tuttu deodorantti oli korttihuumassa jäänyt monelta hankkimatta tuolloin.
Vikassa paasitornissa järjestetyssä RopeConissa (muist. -97) kelasin osallistua ekaa kertaa MTG-sealed deckiin. Siihen holviin kun astui, meinas laatta lentää ihan tosissaan!
Dissasin turneen pelkän hajun vuoksi, ..ttu sisällä tuntitolkulla villapaidat päällä...eli siis huono hygienia ottaa eniten päähän MTG:ssä. En oo aikoihin pelannu muuta kuin casual- pelejä,
mikä turnauksissa/ Safe Havenissa tuoksuu tänä päivänä??
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa Kamulium

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #170 : 08.09.09 - klo 20:34 »
mikä turnauksissa/ Safe Havenissa tuoksuu tänä päivänä??

Raha.

Poissa pasiboy

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #171 : 08.09.09 - klo 21:46 »
Nämä asiat vituttaa aika ankarasti mtg:ssä:
Kun pakassa on kortteja väärinpäin tai vastustajan pakassa, yleensä kun lainaan pakkoja, tulevat ne väärinpäin takaisin. SE VAAN ÄRSYTTÄÄ PERKELE. No saimpas sanottua:D
Sekoittelu. Jotkut sekoittavat niin helvetin kauan pakkojaan ja joskus vielä huonosti että kuuluu semmonen natina, joka ärsyttää. Itse mielestäni sekoitan hyvin ja nopeasti.
Välillä moninpelit jossa pelataan mindfuck kortteja, tai ylipäätänsä sinistä, joka kertoo pakan luonteen casuaalissa, esim Dovescape, tai Grand arbiter auguster kakka vai mikä se oli.
Ja se että kun ostan Lootan boostereita, toinen kaveri ottaa samanlaisen. Saan enimmäkseen paskaa. Kaveri nostaa joka boosterissa jotain käytännöllistä ja sanoo: Ei hitto mitä gaggaa nousee koko ajan, kun eivät aina ymmärrä lappujen päälle.
Ja eniten se että minulla on vaan niin helvetin huono tuuri Boostereissa. Ihan sama mitä, niin paska on taattua.

Kiitoksia että sain avatua, ja hieno topic!!!

Poissa Nyller

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #172 : 09.09.09 - klo 15:02 »
mikä turnauksissa/ Safe Havenissa tuoksuu tänä päivänä??

Raha.

Omat rahani eivät haise. Ottakaa nyt herranjumala pois kainaloitten läheltä ne rahanne!  :o
Käsitykseni mukaan todellinen raha pyörii aivan jossain muualla kuin em. paikoissa... ;)
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa Mad-Hatter

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #173 : 09.09.09 - klo 15:36 »
Ja se että kun ostan Lootan boostereita, toinen kaveri ottaa samanlaisen. Saan enimmäkseen paskaa. Kaveri nostaa joka boosterissa jotain käytännöllistä ja sanoo: Ei hitto mitä gaggaa nousee koko ajan, kun eivät aina ymmärrä lappujen päälle.

No sittenhän sä voit parrata helposti käyttikset niiltä johki muka kovaan korttiin.

Poissa Chaosworm

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #174 : 02.10.09 - klo 19:17 »
N00bit, jotka päättävät nostaa kortin Silvergill Adeptista ja hyökätä Cursecathecilla sillä välin, kun mietin, pitäisikö se Adept counteroida.

EDIT: Tapahtui siis MWS:sä, joten olisi kai siihenkin ketjuun voinut postata. Kyseinen henkilö sitten lähti pois, kun yritin siihen adeptiin vielä FoWia heittää.
« Viimeksi muokattu: 02.10.09 - klo 19:29 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Kannibaali Korppu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Member of Team Nassikka
Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #175 : 06.10.09 - klo 10:14 »
Vituttaa, kun korteista joilla ei tee mitään, yritetään väkisin tehdä vieläkin huonompia. Luulin ettei Scathe Zombieta turhempaa kavua saa aikaiseksi, mutta sitten avasin zedinkarin prellussa Mindless Nullin...
Kavu tykkää, kun sillä ajetaan.

Poissa deviant

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #176 : 06.10.09 - klo 18:20 »
M10 limited.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Mad-Hatter

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #177 : 06.10.09 - klo 18:31 »
M10 limited.
Core setit ei yleensä olekaan olleet mitään parhaita limited settejä. Että miksi edes kokeilla.

Poissa Shere

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #178 : 06.10.09 - klo 18:34 »
M10 limited.
Core setit ei yleensä olekaan olleet mitään parhaita limited settejä. Että miksi edes kokeilla.

WotC yritti varta vasten tehdä M10:stä sellaista core settiä, että limitedissäkin olisi järkeä. Sillähän on järjestetty GPitäkin ja vaikka mitä. Itse inhoan sitä kyllä syvästi.

Poissa Saimu

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #179 : 06.10.09 - klo 18:40 »
Vika on teissä. M10 limited on parasta parhautta.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini