Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?  (Luettu 72065 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kügel

Vs: Mikä MTG:ssä ottaa eniten päähän?
« Vastaus #90 : 23.06.08 - klo 10:45 »
Miksi pelaatte moisen vikisijän kanssa?

Pelaajapula.

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #91 : 23.06.08 - klo 10:52 »
Miksi pelaatte moisen vikisijän kanssa?

Pelaajapula.
Otan osaa.

Tuollaisessa tilanteessa kannattaisi rekrytoida pikkuveljiä tai -siskoja. Vaikka opettaminen tuntuu puulta, niin kyllä se palkitsee, kun voi pelata ilman ininää. Tai no, ainakin on vähemmän ininää.

Poissa Kava

« Vastaus #92 : 23.06.08 - klo 11:11 »

Pelaajapula.

Meh, kotkassa on sama juttu. Yhen henkilön kanssa pelailen pelkästää, kun ei muita täältä tunne, sitte mikkelissä (sillo harvoin kun sinne eksyn) pari ihmistä joitten kanssa voi pelata.

kyl täällä kuulemma pari nuorempaakin pelaajaa on kaupan myyjän mukaan mut ei keksi miten sais niihin yhteyttä...

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #93 : 23.06.08 - klo 12:22 »
sitte mikkelissä (sillo harvoin kun sinne eksyn) pari ihmistä joitten kanssa voi pelata.
Minä ja pari mun kaveria pelaillaan täällä Mikkelissä, tarkemmin sanottuna Rantakylässä. Täältä pääsee helposti kaupunkiin pelaamaan, jos pelaajia jonnekkin tarvitaan. Sitten myös Mierosta (Mikkelin eloroolipelaajat) löytyy myös MtG:n pelureita, mutta niiden kanssa on itse tullut harvemmin pelattua, kun en itse kuulu kyseiseen järjestöön.
Yleisesti ottaen voin kyllä silti todeta, että täälläkin on pelaajapulaa. Osaa myös vaivaa panostuksen ja taidon puute ja heidän kanssaan on sitten välillä vähän nihkeämpi mennä pelaamaan jollain kunnon pakalla...

Poissa Akspee

« Vastaus #94 : 23.06.08 - klo 12:47 »
Jonkin asteen triidinecroamista, mutta vastaan silti.

Pelaajat joilta alkaa aivan hirveä vineeminen kun peli ei suju/vastustaja counteroi.

Meiän porukassa on nimenomaan yksi kaveri jolta ei valitus koskaan lopu. Herranjumala mimmosta paskaa saat kuunnella moninpeleissä jos erehdyt tekemään sille tai sen ötöille jotain. "Vittu sää teet vaan mulle jotain, haluat vaan mut hengiltä, mikset tee tolle mitään, paska peli kun kaikki käy mun kimppuun, vittu jätä mut rauhaan, saatanan homo itqparq"

Kerrankin se ihan muna pystyssä standardimp:ssä tunki johonki kithkinduoon jotain kaksi steel of the godheadia ja jotain muuta buustia niin paljon kun pakasta irtos. Ja KAIKKI siihen samaan ötöön. "Höhöö mulla on 12/12 unblockable lentävä lifelinkki hörrhörr voitin varmaan". Sitten kun monomustan pelaaja heitti siihen terrorin niin ei saatana sitä huudon ja itkun määrää.

"Saatanan homo vitun mulkku kusit mun pelin saatanan perkele et tee koskaan muille mitään vittusaatana sinne meni mun pakan kaikki boostit vitun perkeleen saatana mä hävisin tän pelin sun takia" ja poistu sen jälkeen koneelleen mesettään. Ei muuten mitään mutta kyseinen itkijä täytti äskettäin 18. Ei voi uskoa miten paljon voi jostain korttipelistä nousta meteliä.

En näe asiassa ongelmaa. Ohjatkaa toverinne Pokemonin ja/tai Yu-Gi-Vaimitenseohlikaan pariin.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0

"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa False

« Vastaus #95 : 24.06.08 - klo 16:10 »

Pelaajat joilta alkaa aivan hirveä vineeminen kun peli ei suju/vastustaja counteroi.

Meiän porukassa on nimenomaan yksi kaveri jolta ei valitus koskaan lopu. Herranjumala mimmosta paskaa saat kuunnella moninpeleissä jos erehdyt tekemään sille tai sen ötöille jotain. "Vittu sää teet vaan mulle jotain, haluat vaan mut hengiltä, mikset tee tolle mitään, paska peli kun kaikki käy mun kimppuun, vittu jätä mut rauhaan, saatanan homo itqparq"

Kerrankin se ihan muna pystyssä standardimp:ssä tunki johonki kithkinduoon jotain kaksi steel of the godheadia ja jotain muuta buustia niin paljon kun pakasta irtos. Ja KAIKKI siihen samaan ötöön. "Höhöö mulla on 12/12 unblockable lentävä lifelinkki hörrhörr voitin varmaan". Sitten kun monomustan pelaaja heitti siihen terrorin niin ei saatana sitä huudon ja itkun määrää.

"Saatanan homo vitun mulkku kusit mun pelin saatanan perkele et tee koskaan muille mitään vittusaatana sinne meni mun pakan kaikki boostit vitun perkeleen saatana mä hävisin tän pelin sun takia" ja poistu sen jälkeen koneelleen mesettään. Ei muuten mitään mutta kyseinen itkijä täytti äskettäin 18. Ei voi uskoa miten paljon voi jostain korttipelistä nousta meteliä.

En näe asiassa ongelmaa. Ohjatkaa toverinne Pokemonin ja/tai Yu-Gi-Vaimitenseohlikaan pariin.
Tai opettakaa se pelaamaan MtG:tä.

Poissa JonZo

« Vastaus #96 : 10.07.08 - klo 12:10 »
Kaikkein paskinta mtg:ssä on naurettavat infinite combot.
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=47147.0

"Siunaan ja sihautan ja passaan vasemmalle"

Poissa Wraith^

• lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
« Vastaus #97 : 15.07.08 - klo 13:45 »
Kaikkein paskinta mtg:ssä on naurettavat infinite combot.

Nehän on silkkaa parhautta.
Usko on vain tiedon puutetta

Poissa Ilm

« Vastaus #98 : 15.07.08 - klo 15:36 »

Et ole ilmeisesti nähnyt muuan lehtistä pelaamassa vuosi pari sitten

Poissa Wraith^

• lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #99 : 15.07.08 - klo 19:14 »
Pelaajat joilla on pakonomainen tarve hyökätä miehillä (tinkeröity colossi, reanimoitu sutured ghoul, Empty the Warrens -tokenit yms. laskettakoon spelleiksi).

Poissa Mozzam

« Vastaus #100 : 16.07.08 - klo 23:00 »
Mua vituttaa katsoa huonojen pelaajien peliä. Närkästyy vaan kun Valtteri (nimi muutettu) täppäs taas manat päin helvettiä ja ajoi väärillä miehillä.
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa jobim

« Vastaus #101 : 16.07.08 - klo 23:17 »
Mua vituttaa katsoa huonojen pelaajien peliä. Närkästyy vaan kun Valtteri (nimi muutettu) täppäs taas manat päin helvettiä ja ajoi väärillä miehillä.

Mä inhoon sitä Valtteria (nimi muutettu) kanssa. Viimeksikin kun pelattiin niin meinas ajella vaikka vastustajilla oli pöydässä vastaus ajon mahdollistavaan rage reflectioniin. Onneksi Jussi (Timonen) huomautti ajoissa. Maailmassa pitäisi olla enemmän Jusseja ja vähemmän Valttereita.

-valtteri

ps tissit

Poissa absurdimuukalainen

« Vastaus #102 : 17.07.08 - klo 00:29 »
Lainaus
ps tissit

Häiritsevät peliä suunnattomasti.

Poissa Mozzam

« Vastaus #103 : 17.07.08 - klo 00:41 »
Lainaus
ps tissit

Käytä liivejä
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa absurdimuukalainen

« Vastaus #104 : 17.07.08 - klo 00:44 »
Lainaus
ps tissit

Käytä liivejä

Naamalla, silmäsuojina?

Poissa Mozzam

« Vastaus #105 : 17.07.08 - klo 02:13 »
Lainaus
ps tissit

Käytä liivejä

Naamalla, silmäsuojina?
Jaa, silleen.
Kenes tissejä sä magicpöydässä kattelet?

Poissa Wraith^

• lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #106 : 18.07.08 - klo 18:56 »
Lainaus
ps tissit

Käytä liivejä

Naamalla, silmäsuojina?
Jaa, silleen.
Kenes tissejä sä magicpöydässä kattelet?

Veikkaus olis kännykästä Jamesonin.

Poissa Jove

« Vastaus #107 : 27.07.08 - klo 12:13 »
Se että vietävä rahat katoo ilman kontrollia :D Pitää alkaa pelaan enemmän sinistä..  :P

Poissa Death

« Vastaus #108 : 31.07.08 - klo 10:57 »
Joidenkin pelaajien (mukaanlukien myös itseni) ärtymys, kun on ottanu turpiin muutaman matsin peräkkäin eikä vieläkään ala pelittää kunnolla.

Poissa goblin king

« Vastaus #109 : 17.08.08 - klo 10:34 »
minusta eniten ottaa päähän se että MTG:ssä tulee kokoajan uusia settejä ja nyt syksyllä tulee kohta uusi ja T2 turneista lähtee Time Spiral block....
Eikö vihdissä oikeasti pelata enään...?

Poissa FreakyM

« Vastaus #110 : 27.08.08 - klo 23:37 »
Se että olen itse niin avuton turtti.
"Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska."

<@luma> miulle laittoi että kiinnostaa "2 Ruahjand, 1 Yavuni Coat, viitsik' olla niin ystävällinen"

Poissa Maximilian Pegasus

« Vastaus #111 : 01.12.08 - klo 15:46 »
Hmm... oisko sininen väri, jos sitä ei pelaa niin sitä vihaa.  ;)

Poissa Masa88

« Vastaus #112 : 01.12.08 - klo 16:54 »
Countertop
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa GrandLux

« Vastaus #113 : 14.12.08 - klo 15:22 »
Stasis pakka.. ruojaton ja hävytön on hän joka semmosella pelaa.

Poissa lithium

« Vastaus #114 : 14.12.08 - klo 19:14 »
Nykyään vituttaa niin armottomasti se, että kun keksii hyvän (tai vähemmän hyvän) pakkaidean, niin sitten ne kortit on helkkarin vaikea hommata ja se vie rutosti aikaa ja rahaa.

Ja sitten kun pakka lopulta valmistuu niin se on täysi paska. :-\

Niin, ja vituttaa turhat karmaamiinukset, jotka saa huolimattomuuden takia.

Poissa Chaosworm

« Vastaus #115 : 14.12.08 - klo 19:26 »
Huolimattomuuden takia mielestäni pitäisikin antaa miinuksia, ei sen takia että on eriskummallisia mielipiteitä.
aka. Awaclus

Poissa toni_a_salmi

« Vastaus #116 : 14.12.08 - klo 21:31 »
Lainaus
Huolimattomuuden takia mielestäni pitäisikin antaa miinuksia, ei sen takia että on eriskummallisia mielipiteitä

Sit varmaan kannattais pari kertaa miettiä mistä ne karmamiinukset antaa?

Poissa JonZo

« Vastaus #117 : 16.12.08 - klo 20:37 »

Mä inhoon sitä Valtteria (nimi muutettu) kanssa. Viimeksikin kun pelattiin niin meinas ajella vaikka vastustajilla oli pöydässä vastaus ajon mahdollistavaan rage reflectioniin. Onneksi Jussi (Timonen) huomautti ajoissa. Maailmassa pitäisi olla enemmän Jusseja ja vähemmän Valttereita.

-valtteri

ps tissit

Ilmeisesti tämä vastustaja oli aika heikko pelaaja myös kun pelasi rage reflectionia ; )
( vihaan pelaajia jotka pelaavat rage reflectionia )

Poissa hespa

« Vastaus #118 : 16.12.08 - klo 21:22 »

-valtteri

ps tissit

Ilmeisesti tämä vastustaja oli aika heikko pelaaja myös kun pelasi rage reflectionia ; )
( vihaan pelaajia jotka pelaavat rage reflectionia )

Limited taitaa olla eri asia. ::) Voittolappu draftissa/sealedissa.
Kaikki Kithkinit ottaa päähän. Kaikki paitsi yhen naapurin Hanneksen.

Poissa JonZo

« Vastaus #119 : 17.12.08 - klo 21:29 »
Mut tää hannes ei ookkaa mikää turha jätkä